Α/Ν
ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙΡΟΣ Ε? ΣΑΣ ΕΛΕΙΨΑ Ε? ΠΑΡΤΕ ΝΑ ΧΕΤΕ ΤΩΡΑ!ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΑΣ ΜΕΣΑ,ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ
Επίσης,στη συγκεκριμένη ιστορία,ο Ταε είναι μικρότερος από τον Jungkook.. για κάνα χρόνο μονο
Third's P.O.V
1 Ιανουαρίου 1998,ορφανοτροφείο της Σεούλ..
Άλλη μια συνηθισμένη μέρα για τον εξάχρονο Jin,τον πεντάχρονο Yoongi,τον τρίχρονο Jimin,και τον ενός έτους Kookie. Και οι τρεις είχαν εγκαταλειφθεί από τους γονείς τους περίπου στην ηλικία που βρίσκεται τώρα ο Kookie. Δεν γνώρισαν ποτέ μαμά και μπαμπά,η και να τους γνώρισαν δεν τους θυμούνται.. τις πρώτες τους λέξεις τις είπαν μαζί,τα πρώτα τους βήματα τα κάναν μαζί,είναι οικογένεια με όλη την σημασία της λέξης,ακόμη και αν δεν είναι βιολογικά αδέρφια.
Ξεκίνησαν την μέρα τους,όλοι μαζί,όπως κάθε φορά. Ο Jin σηκωσε τον μικρό Kookie από την κουκέτα του με τον Jimin και τον πήγε να πλύνει το πρόσωπο του. O Jimin παρόλο που είναι μικρότερος από τον Yoongi,τον σήκωσε εκείνος,γιατί το μόνο που κάνει είναι να κοιμάται.
Παιζανε έξω στην αυλή. Τα γέλια και οι φωνές,οι δικές τους αλλά και των άλλων παιδιών γέμιζαν την αυλή αυτού του στεναχωρου μέρους χαρά. Η κυρία Έμμα,το δεκαεφταχρονο κορίτσι που δουλεύει εθελοντικά στο ορφανοτροφείο ήρθε και πήρε τον μικρό Kookie από τα χέρια του Jin..
"Μα που τον πάτε?" Ρώτησε ο Jin
"Μην ανησυχείς,θα τον ξαναδείτε.." είπε και ο Kookie φαινόταν από μακριά να τον χαιρετάει,χωρίς ούτε εκείνος μα ούτε και ο μεγαλύτερος του να εχουν ιδέα για το τι συμβαίνει..
-
-
"Είσαι έτοιμος Kookie!" Είπε η Εμμα με ενα πικρό γλυκό χαμογελο μόλις έντυσε τον Kookie."που θα πάμε?" Ρώτησε εκείνος όλο χαρά,μη ξέροντας πως θα αποχωριζοταν τα αδέρφια του..
"Ήρθε η μαμά σου από το ταξίδι της να σε πάρει σπίτι!" Του είπε εκείνη,δίνοντας του το πιο αληθοφανές χαμόγελο που μπορούσε,αν και δεν ερχόταν από την καρδιά της. Χαιρόταν που ο Kookie είχε βρει πλέον μια οικογένεια,αλλά αποχωριζοταν τον Jimin,τον Yoongi,και τον Jin.. αυτοί οι τρεις ήταν πάντα αχώριστοι..
"Αντίο κυρία Έμμα!" Είπε ο Kookie και κούνησε το χεράκι του μόλις τον σήκωσε η μαμά του.. "Ευχαριστώ!"
ESTÁS LEYENDO
𝐏𝐔𝐙𝐙𝐋𝐄 𝐏𝐈𝐄𝐂𝐄𝐒 | 𝐊𝐢𝐦 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠
Fanfic"Σ'αγαπω,και πάντα θα το κάνω. Αλλά η ζωή δεν ήθελε να σε αγαπάω με αυτόν τον τρόπο" 🌸 Η αγάπη μπορεί να ενώνει μια οικογένεια,μπορεί όμως και να την διαλύσει. 1-10-2018 5-7-2019