• sᴜᴘᴇʀ sᴄᴀʀʏ ʟᴀʙʏʀɪɴᴛʜ ᴏꜰ ꜰᴇᴀʀ •
YOONGI
- Elárulnád hol vagyunk, te elvetemült nőszemély? - förmedtem rá Eunjoo-ra, miután megláttam a lepusztult, valaha vidámparknak nevezhetett épület romjaira kifüggesztett táblát, ami most horror labirintusként szolgált, ahol minden sarokból rád ugrik egy sorozatgyilkosnak öltözött színész. - Én nem megyek ide be.
- Dehogynem - mondta Jin jókedvűen. - Nem emlékszel a forgatásra? Mekkora poén volt.
- Amikor Hoseok végigordította az egészet?
- Az mellékes.
- Vagy amikor elestem mert rám ordított egy zombi?
- Az is mellékes - bólogatott Rami, aki egyre beszédesebb lett és kezdett megnyílni felénk. A lány egyre többet mosolygott és amikor csak tudott, részt vett a társalgásban.
- Jó, akkor játszunk - tapsolt Eunjoo - Bontsuk csapatokra a tagokat, aki a leglassabban végez, az hívja meg sakera este a többieket.
- Megint inni akarsz? - húzta fel a szemöldökét Namjoon.
- Naná - Mika egyetértően bólintott. - Ez az utolsó napunk itt. Még jó, hogy a parton fogunk saket inni.
- Ahogy Mika mondta - tapsolt Eunjoo. - Ki akar velem lenni?
- Én - jelentkezett Jimin azonnal és átölelte a lányt hátulról. Remek. Oda se figyeltem, majd marad ami marad. Csak ne Hoseok legyen a csapatomban, vagy hallássérült leszek.
-...gi - mintha valaki a nevemet mondta volna. - Yoongi - Jin tiszta erőből hátba vágott, annyira, hogy majdnem előre estem. - Úgy döntöttünk, hogy úgy osztjuk fel a csapatokat mint a múltkor.
- Örömhír - morogtam.
Jin ekkor közelebb hajolt a fülemhez.
- Alkalmazhatjuk azt a technikát mint a múltkor.
- Azt? - néztem rá kérdően, de azt hiszem ő ezt úgy értelmezte, hogy pontosan tudom miről beszél.
- Azt - biccentett komolyan és karon ragadott, majd elhúzott a sarokba.
EUNJOO
Az egyik oldalamon állt Jimin, a másikon pedig Hoseok, aki egész reggel óta vigyorgott és mintha minden elraktározott energiája egyszerre tört volna felszínre, szinte még ugrált is. Nagyon szerettem volna a fiút Rami-val egy csapatban látni, de a lány végül Jinékhez csatlakozott...akik...nem is tudom mit műveltek. Yoongi be volt tekerve vagy két csomag gézzel, amit a patikából szereztek Jin és Rami pedig műtős kesztyűket és maszkokat viseltek, miközben egy doboz ketchup volt a ruhájukra nyomva.
- Tudjátok, hogy hol vagytok egyáltalán? - nézett rájuk Mika döbbenten. A lány Jungkook csapatában volt, de a kémia leghalványabb jele se volt köztük. Kezdtem úgy érezni, hogy csak képzeltem amit a parton láttam, pedig meg mertem volna esküdni, hogy ők voltak azok és nem álmodtam. Most úgy álltak ott mint két idegen, sőt, Tae a másik fiú vállán pihentette a fejét és szélesen vigyorgott, Mika pedig Namjoonnal beszélgetett.
- Mochim - néztem Jiminre. - Nem fogják beengedni őket.
Jimin egy puszit nyomott a fejemre.
- Annál jobb, ők fizetik az italt meg a kaját este.
Nem tudtam nem észrevenni, ahogy Hoseok állandóan felém pillant. Szinte végig éreztem a tekintetét magamon, csak annak örültem, hogy Jimin Yoongi-n nevet, ahogy a fiú elzuhant a lábára tekert gézben, így ő nem vett észre semmit.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
ᴛʀᴀɪɴᴇᴇ - ɢʏᴀᴋᴏʀɴᴏᴋ » Jimin ff. ✓ ʙᴇꜰᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ
Фанфикᴛ ʀ ᴀ ɪ ɴ ᴇ ᴇ - ɢ ʏ ᴀ ᴋ ᴏ ʀ ɴ ᴏ ᴋ Kim Eunjoo amióta csak az eszét tudja híres idol akart lenni és büszkévé tenni azokat akik felnevelték. A lány meghallgatásról; meghallgatásra jár, amikor végül is ratalál a szerencse és egy cég hajlandó alkalmazni...