ʜᴀʀᴍɪɴᴄᴀᴅɪᴋ - ᴇᴘɪʟᴏ́ɢᴜs

1.4K 143 26
                                    

Mikor először leültél mellém, még azt is
elfelejtettem, hogy levegőt kellene vennem.

EUNJOO

Holnap.

Holnap a napja, hogy a srácok turnézni indulnak és még annyit se fogom látni Jimint mint eddig, maximum a tévében. A fiú a lelkemre kötötte, még a vitánk előtt, hogy mindennap írjak vagy telefonáljak, de az mégsem volt ugyanaz. Most némi kétséggel a szívemben indultam el hozzá, természetesen nem féltem tőle, de az utóbbi pár napban még egymásra se néztünk.

Aznap éjjel egy parkban beszéltünk meg egy rövid találkát, talán, hogy elbúcsúzzunk egymástól?

Annyira rossz előérzetem volt. Lehet most gondolta úgy, hogy jobb ha véget vetünk mindennek?

Jimin már a korláton lógott és a halakat etette amikor én megérkeztem.

- Szia - böktem oldalba és egy gyors puszit adtam az arcára, mire Jimin lazán lehúzta a maszkomat és szájon csókolt. Oké, talán túl sokat aggódtam.

- Itt nincs most senki. Szerinted miért akartam idejönni?

- Igaz.

- Nos és mit szeretnél? - a fiú erre a kezembe nyomott egy dobozos sört, azt a fajtát, amit tipikusan akkor ivott ha valami nagyon aggasztotta. Azt hiszem ez valami furcsa rituálé lehetett nála.

- Eunjoo - fordult felém. - Ugye nem hiszed azt, hogy ezzel vége a kapcsolatunknak?

A dobozzal babráltam és lesütött szemmel bámultam a cipőm orrát. Nem tudom miért volt rossz előérzetem. Egy idol volt a barátom, ráadásul jól tudtam, hogy problémái vannak, aggódtam miatta, vele akartam lenni minden percben, hogy átsegíthessem a nehéz időszakokon. Jól tudtam, hogy nem akart bántani, soha nem hibáztattam érte. Jobban aggódtam miatta.

- Én csak... - egy kósza könnycsepp gördült végig az arcomon. - Nem tudom. Hiányzol.

- Tudom - Jimin magához szorított. - Te is nekem. Na nézz rám - a fiú letörölgette a könnycseppeket és a tenyere közé fogta az arcomat. - Sajnálom. Ne tudd meg mennyire szégyellem magam. De mennyi mindenen mentünk keresztül együtt? És valóban egy turné miatt sírsz? Tudod mit? Mindennap felhívlak. Mindennap. De...ha te is híres leszel és egyszer turnéra mész...

- Dehogy leszek - nevettem el magam.

- Várj. Akkor tőled elvárom ugyanezt. És addig is. Az enyém vagy Kim Eunjoo - az agresszív Jimin fényt láttam megcsillanni a szemében de ezúttal vonzó volt, láttam, hogy minden ellenére is próbálja türtőztetni magát. - Az enyém.

A fiú felültetett a korlátra és hosszan megcsókolt, ezzel is megpecsételve az előző szavait.

- Oké. Várni foglak - mosolyodtam el. - Nem haragszom, de tudod, hogy ezen dolgoznunk kell. És Mochim...

- Hm?

- Valamiért úgy érzem, a történetünk még csak most kezdődik igazán.

Jimin elnevette magát.

- Telhetetlen vagy, igaz?

- Belőled sosem elég.

- VÉGE -

?

▬▬▬▬▬

ᴍᴇɢᴊᴇɢʏᴢᴇ́s

Végül is ez lenne az epilógus. c:

Ha tovább olvastok van még egy kis rész tőlem, remélem sokan kommenteltek majd az alá, kíváncsi vagyok a véleményetekre. :)

ᴛʀᴀɪɴᴇᴇ - ɢʏᴀᴋᴏʀɴᴏᴋ » Jimin ff. ✓ ʙᴇꜰᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ