9.

158 18 7
                                    

- Dzień dobry. - powiedziałam gdy zobaczyłam schodzącego po schodach Slendermana z innymi ludźmi i.. psa?

- Witam wszystkich. - powiedział do każdego - Chciałem przedstawić wam nową morderczynię w naszej willi. Oto Scarlett.

- Cześć. - byłam trochę teraz nieśmiała bo sporo osób miałam przed sobą. Nagle zobaczyłam jak ten pies biegnie w moją stronę. Zaczęłam uciekać z krzykiem. - Aaaaa! Zabierzcie go! - w końcu nie miałam gdzie uciec a pies rzucił się na mnie. Zaczął mnie lizać. Nareszcie ktoś się nade mną zlitował i przyszedł z pomocą zamiast się śmiać. Tą osobą był Jeff. - Dzięki.

- Spoko. To jest mój najpiękniejszy pies na świecie Smile. Ucieszył się że ktoś nowy tu przyszedł. Nooo i że ta osoba nie jest ofiarą.

- No dobra.. To ja wracam do reszty. - wstałam i jak powiedziałam tak zrobiłam. Nie zdążyłam do nikogo podejść bo jakaś dziewczynka przytuliła mnie mocno.

- Cześć Scarlett jestem Sally! Pobawisz się ze mną? - ogólnie to nie lubię dzieci, ale ona sprawia wrażenie miłej i słodkiej. - Proooooszę.. - i zrobiła oczka zbitego szczeniaczka.

- Dobrze, za chwilę. Ok? - musiałam poznać każdego.

- No dobra.. - zrobiła smutną minkę.

- To może niech Sally ci wszystkich przedstawi?

- No dob.. - nie zdążyłam powiedzieć bo Sally mi przeszkodziła.

- Taak! Dziękuję wujku! A więc. Tego debila Jeffa już znasz, nie?

- Czemu debi.. - chciał powiedzieć Jeff ale nie zdążył bo Sally mu przerwała.

- Zamknij się! Ten wpierdzielacz nerek to Jack, tamten wiecznie zajęty grami to Ben - chłopak odwrócił głowę w moją stronę i dalej grał - tamten leń to Clockwork - wskazała na nadal śpiącą dziewczynę - jak chcesz ją wkurzyć to mów Natalie, ale nie radzę..

Takim sposobem poznałam wszystkich. Zastanawialiśmy się jaki film obejrzeć..

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Siemanko. Bardzo mocno przepraszam, że tak długo nie było rozdziału.
Możecie napisać mi jaki film mogliby oglądać. (pewnie każdy napisze, że "IT" xd)
Do następnego 💞

All fine {{Creepypasta}} °°porzucone°°Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz