1

204 11 1
                                    

Stál som pred veľkými dverami firmy a čakal som kedy sa v nich objavý moja mama. Nečakal som dlho a už ma aj objala. ,,Ahoj Jungkookie" Konečne som sa dostal z jej zovretia a nadýchol som sa. ,,Ahoj mami" Nahodil som úsmev a ona mi rozstrapatila vlasy. ,,Hádam si nečakal moc dlho" ,,Neboj mama" Prevrátil som očami a naznačil som jej aby sme už išli.

Prišli sme do reštaurácie, sadli sme si a čakali na čašníčku. Tej to dnes fesne trvalo. Keď sa konečne dotrepala k našemu stolu, nastalo niekoľko minútové rozhodovanie mamky, čo si vybere. Keď už sa rozhodla, čašníčka si to zapísala a obrátila sa na mňa. Ja som si dal len nejake nudle, keďže celkovo toho na obed moc nezjem. Obed nám priniesli dosť rýchlo a tak sme sa rovno pustili do jedenia.

Dojedli sme a s mamou sme sa dohodli, že sa ešte poprechádzame po meste. Rozprávali sme sa o rôznych veciach a chodili po rôznych obchodoch. No v tom... ,,Zmrzilna!" Vykríkol som a rozbehol som sa za stánkom so zmrzlinou. Mama sa za mnou niekde šuchcala a ja už som sa rozhodoval nad tými úžasnými príchuťami. Nakoniec som si vybral jahodovú a vanilkovú. Potom som čakal kým mame dôjde, že nemám peniaze a má to zaplatit ona. No dlho jej to netrvalo a odovzdala zmrzlinárovy peniaze.

,,Zlatko už by sme mali ísť domov." Povedala mama keď už bola tma. ,,Dobre, dobre" Vykoktal som so seba s plnými ústami hamburgeru, ktorý som si dal namiesto večere. V meste sme nakoniec boli až moc dlho a už nám vo videní pomáhali len pouličné lampy.

Blížili sme sa k domu, ktorý bol neďaleko na druhej strane cesty. prechádzali sme teda cez prechod a v tom začujem krik. Otočil som sa a prebliklo mi svetlo pred tvárou. Zvalil som sa na zem a ucíti som nesmiernu bolesť. Už som videl len tmu a slabo som začul náraz. To bolo posledné čo som vtedy ešte vnímal.

Ahojte, toto je môj prvý príbeh na tomto účte tak hádam si to aspoň niekto prečíta : D
Budem rada ak ten niekto dá hlas a možno napíše aj dáky koment :> Uvidím čo sa z tohoto príbehu bude vyvíjať a či sa po niekoľkých častiach ešte oplatí pokračovať. Predom sa ospravedlňujem za chyby, ale som lenivá si to kontrolovať. Ostatné časti budú asi dlhšie než táto, ale chcela som to nechať takto otvorené.
Tak Byeee <3

The killer of my loved one [YoonKook] ✓Where stories live. Discover now