13 - Koniec

106 8 7
                                    

O týždeň neskôr:
Jungkookov pohľad:

Tento vzťah sa mi nepozdával. Jimin sa choval ako keby som bol jeho normálny spolubývajúci a stále chodil preč. Rozhodol som sa, že tu už nechcem zostať.

Myslel som si, že náš vzťah bude vyzerať inak. Jimin bol práve znova niekde preč. Ja som si zatiaľ začal baliť tých pár vecí čo som mal. Väčšinou som si požičiaval jeho oblečenie a tak sa mi všetko zmestilo do jednoho ruksaku.

Napísal som mu krátky list, aby za mnou náhodou ďalej nedoliezal a že je proste koniec. Nevedel som sice kde pôjdem, ale dačo našetrené mám, takže nejaký hotel si hádam nájdem.

Prechádzal som sa ulicou a vtedy som zbadal niekoho celého v čiernom s kapucňou na hlave. No netrebalo dlho premýšľať a hneď som vedel kto to je.

V ten moment mi došlo, že on. Min Yoongi je ten, ktorého naozaj milujem. Neváhal som a rozbehol sa za osobou, ktorá vyzerala doslova jak chodiaca mŕtvola. Zakričal som jeho meno, načo sa otočil a ja som mohol vidieť do jeho flustrovanej tváre.

Zastavil som sa tesne pred ním a udychčane som začal rozprávať. ,,O-Odpu" v tomto ma prerušil. ,,Ty si mal odpustené vždy." Po tejto vete sa aj jemu aj mne objavil úsmev na tvári a hneď som ho objal.

Stály sme tam pekne dlho a nechceli sme pustiť toho druhého. No objatie prerušil Yoongi, ktorý sa na mňa neisto pozrel.

,,To čo si vtedy povedal.. Je to stále tak? Miluješ ma?" Povedal som strachom a čakal na moju odpoveď.

Nebol som si istý čo mu mám na to povedať. ,,Nemôžem milovať niekoho kto zabil moju mamu. Nemôžem milovať niekoho, kto zabil poslednú cennú osobu v mojom živote." Bolo jediné čo zo mňa vošlo. Nevedel som predsa stále zabudnúť na moju mamu.

No to čo povedal, ma prekvapilo. ,,A čo keby som sa tou poslednou cennou osobou v tvojom živote stal ja." Na tvári som mal ešte väčší úsmev a s radosťou som vypískol. ,,Áno" Skočil som mu okolo krku a následne ho pobozkal.

To tohto bozku sme obaja dávali všetky naše pocity, ktoré sme celý tenčas v sebe útlačali.

The End

Mala som v pláne urobiť to dlhšie, no nemám náladu písať a ani nemám nápady. Tak si myslím, že je na čase to ukončiť. Predsa len niesom nejaký stroj ktorý so seba vytrepe extrémne dlhý príbeh. Bol to môj prvý príbeh a myslím, že to aj stačí. Ďakujem všetkým čo tento príbeh čítali a hlavne mojej luv sexywonseok >v> Love you🖤

The killer of my loved one [YoonKook] ✓Where stories live. Discover now