Jungkookov pohľad:
Ešte pred nehodou som bol s Jiminom super kamarát. Myslím, že už vtedy som bol do neho zamilovaný. Páčil sa mi už keď som ho prvý krát spoznal.
Keď som bol teraz v nemocnici, zavolal som mu a všetko mu povedal. Prišiel po mňa a keď ma prepustili, ešte predtým než sme išli k nemu domov sme sa zastavili v parku.
Sadli sme si na lavičku a rozprávali sa. On bol ten kto mi v tej chvíli pomohol zbaviť sa myšlienok na Yoongiho. Neznášam ho. Zabil mi predsa matku! Ale za to ho niekde hlboko v srdci stále milujem. Nie Jungkook. Nemiluješ ho. Nemôžeš ho milovať.
Počas toho ako sme sa rozprávali sa zrazu začal viac a viac približovať ku mne. Tak málo chýbalo od toho aby sa naše pery spojili. Začalo mi byť hrozne teplo a myslel som si, že znovu skolabujem. No nestalo sa.
Spojil naše pery a ja už som konečne vedel, že toto musia byť tie správne. Toto budú tie pery, na ktorých sa vždy ukáže tak krásny úsmev, že ho vyčaruje nielen mne, ale aj celému svetu.
Bozky som mu oplácal a povolil mu vstup do mojich úst. Jazykom hneď vkĺzol dnu a začali sme si ich rôzne preplietať. No keď sme sa odpojili, túto krásnu chvíľu musel niekto pokaziť.
Otočil som sa smerom z ktorého na nás niekto zízal. Samozrejme tam stál ten, koho som tu teraz vážne potreboval. Yoongi. Jeho tvár bola sklamaná a bolo vidieť, že je prekvapený.
Čo to vravíš Jungkook. Je to jeho chyba. Nemal byť kretén. ,,To je on?" Z premýšľania ma vytrhol Jimin, ktorý na neho nahnevane zazeral. ,,A..Ano" ticho som povedal pritúlil sa k nemu.
On ma jednou rukou objal a tou druhou mi vošiel do vlasov, kde ma začal hladkať.
_______________________________________Prišli sme k nemu domov a ja som si sadol na gauč a sledoval Jimina ako sa prechádza po byte. ,, Dáš si niečo na jedenie?" Záporne som pokrútil hlavou, na čo si len povzdychol. ,,Nie, že tu budeš hladovať.
,,V nemocnici som mal jedlo chvílu predtým než si prišiel. A aj tak. Som už unavený. Pôjdem si ľahnúť." Povedal som a vybral sa do jeho izby. Bol som u neho veľa krát a tak mám tento byt zmapovaný.
Ľahol som si a prikril sa dekou. Nevedel som spať. Stále mi do myšlienok skákal Yoongi. Už ma to štvalo. To mi nedá pokoj ani keď chcem spať!?
Zrazu som počul ako sa otvorili dvere. Vedel som, že to bol Jimin. Posteľ sa trochu prehla a ja som otočil hlavou aby som vedel na 100%, že to není nejaký úchyl čo sa sem vlúpal a teraz ma tu znásilní.
Našťastie to bol Jimin a ja som mohol byť vkľude. Bol nasáčkovaný na druhej strane postele. No neriešil som to. Otočil som sa späť a tento krát už aj konečne zaspal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The killer of my loved one [YoonKook] ✓
Hayran Kurgu,,Nemôžem milovať niekoho kto zabil moju mamu. Nemôžem milovať niekoho, kto zabil poslednú cennú osobu v mojom živote." ,,A čo keby som sa stal tou poslednou cennou osobou v tvojom živote ja." Začiatok: 22.9.2018 Koniec: 9.11.2018