6

2.3K 74 13
                                    

"Geçen gün kırdığın votka şişesinin parası için maaşından 200 dolar keseceğim, Mitchell." Patron kafamın üzerinde söylenirken, hem ona hem de Luke'a ve Amber'a binlerce küfür savurdum içimden.

"Ama zaten verdiğiniz maaş 500 dolar, bay Ollasworth." 500 dolarlık maaşımdan 200 dolarını sikik ve kıytırık bir votka şişesi için kesiyorsa, bu işin içine sıçarım.

Aslında hiçbir şey yapamam, bu zamanda iş bulmak zordu ve ben, bu işi güç bela bulmuştum.

300 dolarla bir ay geçinmek zorunda kalmak, fazla canım sıkıyordu. Çünkü o 300 dolarla hem ev kirasını ödemeliydim, hem de alacağım bir kaç takım kitaplar vardı, onlara harcamalıydım.

Oh, umarım dilenmek zorunda kalmazdım.

"Bir daha olmasın, Rose. Başka bir barmen aramak zorunda bırakma beni." Kafamı hızla sallayıp, arkasını dönüp gidişini izledim.

Ofisine girince hızla telefonumu cebimden çıkardım ve mâlum şahısa tüm sinirimi kusmak için whatsapp'a girdim.

unknown: senin yedi sülaleni sikeceğim, yıkık, orospu çocuğu!

unknown: o sarı, kıvırcık saçlarını yolup yastığımın içine koyup köpeğimi içine sıçtırtacağım!

unknown: olmayan amına koyayım göt herif!

luke: oha ne oluyor lan?

luke: bu ne?

luke: ne oldu sana?

luke: çıldırdın mı?

luke: azgın.

unknown: kes sesini!

unknown: seni sikerim!

luke: oh, dikkat ette tersi olmasın;))

unknown: sana kes sesini dedim.

luke: demedin, yazdın ehuehuehu

unknown: TANRIM BU KADAR SİNİR BOZUCU OLDUĞUN İÇİN SENDEN NEFRET EDİYORUM!

luke: geçen gün seviyorum diyordun ama:')

unknown: o geçen gündü.

luke: tm.

unknown: ne oldu diye sormayacak mısın?

luke: sorsam cevap verecek misin?

unknown: ah tabii ki,

unknown: vermeyeceğim.

luke: ah o zaman ben de tabii ki,

luke: soracağım;)

unknown: siktir git!

luke: ne oldu?

unknown: cevap vermeyeceğim.

unknown: çünkü söylersem beni hemen tanırsın.

luke: iyi söyleme, provamız var zaten siktir git.

unknown: ama Calum burada?

luke: şu seksi arkadaşın içindir dıwşsmslsma

unknown: arkadaşımın yüzünü yiyor!

luke: ehuehuehue

(Görüldü 16:56 ✔️✔️)

Cíel || HemmingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin