-Max-

519 35 6
                                    

,,Jak vypadám?" vyšel jsem ze dveří pokoje a očima zaměřil Katie s Charliem. Poznal jsem že se něco děje, Charlie se takhle naposledy staral o Katie, když po ní tajně toužil. Jejich oči se konečně odpoutaly od filmu a oba mě projeli pohledem.

,,Sekne ti to bráško" snažila se nasadit úsměv, který jí moc nešel. Dělal jsem že to nevidím a dál se tvařil šťastně.

,,Rose se budeš líbit a kam jí vůbec bereš?" usmál se Charlie.

,,To doufám, nejdřív půjdem do té krásné restaurace Na Rohu. Hned na to se půjdem projít do parku" upravil jsem si kravatu a zazubil se do zrcadla.

,,To zní romanticky" zasnila se Katie a nachvíli jsem poznal, že se uvolnila.

,,Katie mohla by jsi na chvilku, o samotě" nejdříve se její tělo zachvělo, ale pak souhlasně přkývla. Vešli jsme do mého pokoje, kde to bylo jako po výbuchu. ,,Teď nejde o můj pokoj" zasmál jsem se a rozhodil jsem rukama.

,,Co jsi teda potřeboval?" nadzvedla obočí.

,,Co se děje?"

,,Co by se mělo dít" mykla rameny, jako vyždy když zapírala.

,,Moc dobře víš, že mi lhát nemusíš a můžeš mi říct vše co tě trápí" pohladil jsem jí po ramenou a ona mě zaměžila očima.

,,Nic se opravdu neděje Maxi" usmála se a vpadla mi do náručí.

,,Kdyby jsi mi chtěla cokoliv říct, stačí naznačit a jsem tu vždy pro tebe" líbl jsem jí do vlasů. ,,Budu muset jít" pustil jsem jí a zase jsem se cítil sám, takhle to chodí u dvojčat. Když jste spolu cítíte se úplný, ale když se rozdělíte už jste zase sami. ,,Měj se Katie" políbil jsem jí na čelo.

,,Ahoj Maxi"

,,Čau Charlie" zavolal jsem do obýváku a odezva byla hlasité "Ahoj".

------------------

,,Moc ti to sluší" usmál jsem se a přejel jí pohledem. Byl jsem opřený o mé autíčko a stále si prohlížel Rose.

,,Díky" celá zrudla a pomalým krokem šla ke mně.

,,Rose zapomněla sis kabelku" vyběhla zrzka a vsadím se že to byla Rose mámka.

,,Díky mami" druhé slovo zamumlala a já se usmál.

,,Taky vám to sluší paní Mendesová" mrkl jsem a paní Mendesová zčervenala.

,,Díky Maxi, postarej se mi o Rose. Je to poslední co mi zbylo. A pozdrav Gemmu od Tessi neboli Tý" mrkla a dala Rose pusu na čelo a hned na to zmizela v jejich domě.

,,Kdo je Gemma?" snažila se změnit téma Rose.

,,Moje mamka" mykl jsem rameny a otevřel jsem dveře pro Rose.

----------------------

,,Posaďte se, zachvíli příjde servírka a budete si moct objednat" usmála se mladá dáma a já se jen přiblbě zakřenil.

,,Jestli jsi chtěl na rande s ní, měl ses jí zeptat" na Rose tváři se objevil naštvaný výraz.

,,Klid nemusíš žárlit jsem jen tvůj" roztáhl jsem svůj úsměv a zakoukal jsem se Rose do očí.

,,Máte vybráno?...........No Maxi ty kanče" trhl jsem sebou při zaznění mého jména. Úlevně jsem vydechl, když jsem tam viděl jen mojí kamarádku Hope.

,,Ahoj Hope, taky tě rád vidím, už dnes podruhé. Jo tohle je Rose moje budoucí přítelkyně" ukázal jsem na Rose, která se začervenala.

,,Ahoj" zamumlala Rose.

,,Ahoj vždy ráda poznám holku co ukradla srdce Maxe Hyda" usmála se. ,,Tak co jste si vybrali" zazubila se na Rose a mě úplně ignorovala.

----------------------

,,Mňamka to byla" poklepala si Rose na svoje ploché bříško.

,,Jo to byla" oblízl jsem si rty a letmo jsem chytil Rose za ruku a ta zčervenala. Dělil nás od sebe sotva centimetr, jenže to by tu nenohl být ten blbec.

,,Seane! Běž nemám na tebe náladu" uslyšel jsem hlas mé kámošky Hope.

,,Ne půjdeš teď hned semnou" dupl si a já odtrhl pohled od Rose.

,,Seane zmlkni nikoho to tu nezajímá" vyjekl jsem a chtěl se zase věnovat Rose.

,,No nekecejte náš slavný "hrdina" Max. Jak sis užíváš dělání do mí holky" stoupl si k našemu stolu a Rose naskočila husí kůže.

,,Já s Hope nespím a tehdy to byla chyba, oba to víme" vyjel jsem na něj a chtěl to vysvětlil Rose.

,,Tehdy když jsem tě načapal s Hope v posteli, jsem tě chtěl zabít a od té doby se nic nezměnilo" praštil do stolu a já už na Rose viděl že chce utíct. Chytl jsem jí za ruku a ona se znova posadila.

,,Jsou to už tři roky a já Hope jsme jen kamarádi. To nevidíš že mám rande s tou nejúznašejší dívkou" Rose tikaly oči mezi námi. Vytrhla ruku z mého sevření a rozeběhla se ven. Nestihl jsem jí chytit, tak jsem se rozběhl za ní. ,,Rose počkej! S Hope je to daleká minulost" konečně jsem jí doběhl. Stála ke mně zády, ale věděl jsem že se teď nesměje. Otočil jsem si jí čelem a viděl její slzy kutálet se po jejím obličeji. ,,Neplakej Rose, Hope je minulost" utřel jsem jí slzu.

,,To není kvůli Hope! Je to kvůli tomu blbcovi" vzlykla a schoulila se mi do náruče.

,,Proč? Lituješ ho?" nechápavě jsem svráštil obočí.

,,Ne já ho nenávidím! Je to hajz" zaječela mi do košile.

,,Co ti udělal Rose?" postavil jsem si jí před sebe.

,,Můžu ti věřit Maxi?" utřela si zbytek řasenky.

,,Mně vždycky"

,,Maxi on m..m..ě znásilnil" vyjekla a spadla na kolena. Najednou jakoby se ve mně začala vařit krev. Nechal jsem Rose na zemi a šel dát tomu blbcovi přes hubu. ,,Maxi počkej" zvedla se a roběhla se zamnou. Rozrazil jsem dveře restaurace a okem jsem našel Seana.

,,A Max se vrátil! Odradil jsem ti holku? To je mi líto" zasmál a já mu bez jediného slova vrazil pěstí přímo do nosu.

,,Tohle je za to jsi udělal Rose ty jeden úchyle" zařval jsem a oba jsme se do sebe pustili jako dva psi.

-------------------

,,Co tě to napadlo?" zasmála se Rose a kapesníčkem se mi snažila utřít krev ze rtu.

,,Chránil jsem tvojí čest" zasmál jsem se. ,,A zničil jsem rande" úsměv mi zmizel a sklopil jsem pohled na zem.

,,Nezkazil jsi ho, bylo nezapomenutelné. A doufám že si pochopil že zatím nechci ty víš co" očima tikala mezi mnou a zemí.

,,Chápu a takže semnou půjdeš na další rande?" zamrkal jsem.

,,Půjdu moc ráda" zasmála se. Naše obličeje dělila jen malá skulinka a já jí přerušil. Konečně jsem ucítil její hebké rty.


Ahoj lidičky,

Takže vítejte u nové kapitoli. Snad se aspoň trochu bude líbit. Samozřejmě budu ráda za každé přečtení, hvězdičku a koment.

Terka477

Your Smile✓ (#2)Kde žijí příběhy. Začni objevovat