-Katie-

226 17 1
                                    

,,Takže si nalijeme třeba bílé víno" vytáhla z tajné Maxovi skříňky jedno jeho oblíbené víno. ,,Kdyby se ptal Max, vůbec o tej skříňce nevím" nachystala dvě sklenky a obě až po okraj nalila vínem.

,,Děkuju Rose" vzala jsem si jednu skleničku a hned jí vypila.

,,Takovou rychlost jsem nečekala" zasmála se Rose a sama se trochu napila.

,,Dneska nemám moc náladu" pokusila jsem se jí obdarovat další falešným úsměvem.

,,Schovej ten falešnej úsměv" protočila oči a zase se napila vína. ,,Jsem holka jako ty a chci vědět všechno Katie" nasucho jsem polkla. ,,Chci vědět všechno o tobě a Charliem" dech se mi zadrhl v hrdle. Sama jsem nevěděla co se to se mnou děje a tahle něco jako policajtka chtěla vědět pravdu.

,,Nevím o čem to mluvíš" nalila jsem do sebe další skleničku.

,,Moc dobře víš Katie a já to nenechám jen tak" dost křečovitě chytla moje zápěstí a já tiše zaskučela. ,,Charlie není obyčejný kluk a myslím že jestli se ho v tuhle chvíli vzdáš, tak se objeví jiná a ty teprve pochopíš co on byl za super kluka" ještě svůj stisk zesílila. ,,Katie myslím to s tebou dobře a chci pro tebe jen to nejlepší. A to nejlepší je přece Charlie. Pokud to nevidíš chtělo by to nějaký brýle" konečně si všimla mých skleněných očí a svůj stisk povolila.

,,Rose život není jednoduchý a já sama nevím jak se teď cítím" můj pohled se přemístil má mé nafialovělé zápěstí.

,,Miluješ ho??" jemně zamumlala.

,,Já nevím" hlavu jsem si dala do dlaní a tiše jsem vzlykla. ,,Kruci Rose já nevím co se teď se mnou děje, ale asi jsem znovu pocítila to co tehdy u toho stromu"

,,Takže ho máš ráda??" zakryla si pusu, aby nevydala nějaký udivený stén.

,,Jasně že ho mám ráda, vždycky jsem ho měla ráda jako kamaráda, ale tohle je milionkrát horší" vyskočila jsem na nohy a začala jsem flustrovaně chodit po místnosti. ,,Charlie už na mě asi zapomněl Rose" najednou jsem upadla k zemi.

,,Jak si můžeš být tak jistá" přiskočila ke mně a pomohla mi na nohy.

,,Max se mi snažil něco takového naznačit" oči jsem sklopila k zemi.

,,Tak se musel zmýlit. Katie vím jak se na tebe Charlie kouká a tohle se nedá přehlédnout. Proč jsem si asi poprvé myslela že jste pár?? Na první pohled jste tak působili a pořád působíte" pohladila mě po vlasech a mně se z očí vydralo pár neposedných slz.

,,Nemůžeme teď na Charlieho zapomenout a radši si pustit nějaký hezký film" utřela jsem si ty malé slzičky a zazubila se na ní.

,, Dobře to bude nejlepší, ale slib mi že nad tím budeš přemýšlet" věnovala mi jedno malé objetí. ,,A co si chceš pustit??" vstala z nepohodlné židle a usadila se na měkký gauč.

,,Dala bych si celou sérii Harryho Pottera" sedla jsem si k ní a ona rychle přikývla.

,,Miluju Harryho Pottera"

---------------

,,Tak co jak jste si to s Charliem užili??" ráno jsem seděla u stolu a jedlá svojí snídani. Zatím co Max se plížil s kocovinou do kuchyně.

,,Vypil jsem to nějak moc" nalil si skleničku pití a do ní hodil prášek na bolest.

,,A jak dopadl Charlie??" snažila jsem se znít nenápadně.

,,No nejdřív tam byl se mnou, ale pak se tam objevila myslím že Juleka, Jessica nebo Johanna a on s ní někam zmizel. Asi si potřeboval vrznout" zasmál se nad šálkem čaje. Z mé ruky vypadl talíř plný jídla, který se rozletěl na malé kousíčky. Najednou mi z toho všeho bylo na zvracení. Přectava toho že byl Charlie s jinou holkou mi zvedalo kufr nahoru.

,,Hele asi už musím jít" do očí se mi nahrnuly slzy a já musela nepozorovaně projít okolo Maxe.

,,Katie kam spěcháš?? Počkej!!" uslyšela jsem jenom Maxův hlas za sebou, ale já potřebovala na vzduch a to akutně. Opravdu mi bylo na zvracení z toho pocitu prázdnoty, ale horší bylo že já vlastně s Charliem nic neměla. Doběhla jsem před barák a zhluboka se nadechla toho městského vzduchu.

,,Katie klid vždyť to může být jenom omyl, ale jestli není tak Rose měla celou dobu pravdu" rukou jsem si vjela do vlasů a pár slz se vykutálelo z mého oka.  Sama jsem nechápala co se teď děje, ale  pocit toho že Charlie měl někoho jiného mě zevnitř ničila. Oči jsem otevřela dokořán a rozhlédla jsem se po ulici. Jenže neměla jsem to dělat. Na ulici stál Charlie s nějakou cizí a objímali se. Tenhle pohled mi úplně řval srdce na malé kousky. Úplně se mi natáhl žaludek a já se snažila utéct od toho výlevu na ulici.

,,Katie jsi to ty??" tohle jsem vůbec nechtěla slyšet, celý svůj obličej jsem měla umazaný od své čerstvě natřené řasenky.

,,Ano co potřebuješ??" vytáhla jsem si kapesník a utírala si řasenku ze svého obličeje.

,,Proč tak spěcháš?? Chci ti někoho přestavit" otočila jsem se na Charlieho, který mě ani skoro nevnímal. Soustředil se jen na tu hrozně krásnou holku. Její hnědé vlasy jí lemovali obličej a její úsměv byl jako kdyby se usmívalo dva miliony andělů. Charlie se na ní díval s takovou něhou a láskou, zatím co já se pro jednou cítila jako ta druhá. ,,Katie tohle je Jess moje bývalá snoubenka. Teda nebo ex snoubenka.....nebo jak se tomu říká"

,,Stačí říct ta holka co tě nechala u oltáře" natáhla ke mně ruka a já jí jemně stiskla.

,,Já jsem Katie Hyde"

,,Tak ty si ta holka co se dostala do hlavy Charlieho Wiliemse a už se ven nedostala........"

Ahoj lidičky,
Takže je tu další kapitola.....kdopak si vůbec pamatuje na Jess. Jestli ano můžeš mi napsat do komentů..
Samozřejmě budu ráda za každé přečtení, hvězdičku nebo koment.

Vaše Terka477💚🐍💚

Your Smile✓ (#2)Kde žijí příběhy. Začni objevovat