-Katie-

252 15 4
                                    

,,Myslím to vážně Katie! Tady už nemůžeme zůstat ani minutu" zavelel Max a zaklapl kufr svého auta.

,,A myslíš že v našem rodném městě se něco změní?? A co vůbec Rose" držela jsem svůj plný kufr a odmítala ho dát do auta.

,,Ano, u našich nám nic nehrozí a nikdy přece hrozit nebude. S Rose jsem se domluvil že za ní budu dojíždět a Charlie jede s námi" koukla jsem se na zadní sedadlo, kde seděl můj nejlepší kamarád.

,,Nemyslíš si právě že ještě víc ohrozíme naší sestru, když jí budu na blízku??" do očí se mi dostalo pár neposedných slz.

,,Katie, slíbil jsem že se o vás postarám, takže nikomu nedovolím, aby se vás jen dotkl. Možná teď hodně selhávám, ale nikdo už vám teď neublíží" sebral mi kufr a hodil ho k Charliemu do zadu.

,,Maxi au" Charlieho hlava se objevila ve dveřích. ,,Já jsem tady taky" zvedl ruku a zamával Maxovi před obličejem.

,,Myslím že tohohle blba mu předhodím" usmál se na Charlieho a před nosem mu zavřel dveře od auta. ,,Nasedej" mrkl na mě a já smutně přikývla.

-------------------

,,Tak ráda vás vidím děti" objevila se moje mamka ve dveřích našeho domu z dětství.

,,Ahoj mami" stiskla mě v náručí a já jí objetí oplatila.

,,Jak dlouho se teda plánujete zdržet??" usmála se a já se bála že vlastně ohrozíme i naše rodiče.

,,Jestli to vadí najdeme si něco jiného" chtěla jsem se otočit na patě a odejít.

,,Katie chtěla říct že asi dva týdny" Max mě začal propalovat pohledem.

,,Děje se něco děti??" v jejích očích se objevilo zklamání.

,,Nic se neděje mami, jen jsme chtěli vypadnout z dění velkoměsta" zamumlala jsem a mamka jen radostně zatleskala.

,,Nejlepší je mít celou svojí rodinu pod jednou střechou a pod svojí ochranou" v jejím objetí se objevil i Max. ,,A samozřejmě je rodina i Charlie" v jejím objetí se vyměnili Max s Charliem.

,,Děkuju paní Hydová" Charlie se usmál na mámu.

,,Charlie, od kdy takové formality. Pro tebe budu vždycky Gemma. Takže si tyhle stařešinský oslovení nech" mamka nám otevřela dveře do domu našeho mládí.

---------------

,,Všichni mi tvrdí že jsem nejlepší kuchař Gemmo, ale ty jsi stokrát lepší" pochvaloval si Charlie a dál jedl svojí porci večeře.

,,Charlie chyběl si nám tady" zamumlala vesele Melody.

,,Ty si mi taky chyběla prcku" Melody se jen celou večeři hloupě smála.

,,Co kdybychom si udělali zase filmový večer?? Jako když jste byli malý?? Mohli by to být super" navrhla mamka a všichni jen jednohlasně přikyvovali.

,,A kdopak nám vybere filmy??" táta nasadil myslící obličej a Melody se jen přiblbě usmívala.

,,Tati můžu vybrat já a Charlie??" nasadila svůj andělský obličej.

,,Pokuď to nikomu nevadí" nasadil svůj svůdný obličej a já po tom vždycky chápala proč si ho mamka vybrala.

,,Myslím že to nikomu nevadí" usmála jsem se na všechny a táta přikývnul.

,,Tak všichni můžete pomoct Melody a Charlie vybrat film. Jen Katie tu se mnou zůstane, potřebuju s ní mluvit" na sucho jsem polkla a táta nehnul ani o trochu svým výrazem. Všichni odešli z jídelny a nechali mě tam jen z tátou. To bylo asi po druhé v mém životě co mě táta vylekal.

,,Co potřebuješ??" zamumlala jsem a začala jsem sklízet ze stolu nádobí po večeři.

,,Katie co se děje??" ocitla jsem se v tátově objetí, které se zažívalo jen málo kdy. ,,Poznám na tobě že se něco děje" víčka jsem přitiskla k sobě a záporně jsem zakroutila hlavou.

,,Nic se neděje tati" pokusila jsem se o úsměv, ale vůbec se mi nepovedl.

,,Tohle na mě nezkoušej Katie" jeho oči mi propalovaly do těla díru.

,,Opravdu se nic neděje" sebrala jsem všechny talíře a dala je do dřezu.

,,Tak mě poslouchej broučku, nejsi jediná kdo něco tají. My s maminkou máme taky takové menší tajemství a je nejlepší když ho nevíte, protože vás to neohrozí a vy tu budete v bezpečí. Jsem tak rád že jsme zase pod jednou střechou" stoupl si vedle mě a pomáhal mi umýt všechno nádobí.

,,O co jde tati??" zamumlala jsem.

,,Dokuď ty mi nepovíš to své tajemství, tak já ti nepovím moje a maminky" vzal pěnu která zbyla na umytých talíř a namaloval mi na nos tečku.

,,Hej" zaječela jsem a svoje ruce jsem mu vpletla do jeho čistých vlasů.

,,Ty jedna potvůrko" najednou moje vlasy byli celé mokré od vody ze dřezu.

,,Co se tady děje??" maminčina hlava se objevila ve dveřích a za ní stál zbytek dnešních hostů

,,Táta si začal" vyjekla jsem, když jsem do obličeje dostala rukou od pěny.

,,Dylene chováš se jako děcko" máma zněla naštvaně a tak jsme s tátou zůstali stát nehybně na místě. ,,Proto si zasloužíš odplatu" celou dobu měla ruku za zády a teď vytáhla schovanou vodní pistolku, kterou všichni namířili na tátu. ,,Všichni na tatínka" zaječela mamka a celá naše rodina se vrhla na tátu.

,,Počkat to je spiknutí proti nejlepšímu členovi rodiny" zavřískal táta než se dal na zbabělí útěk.

-----------------

,,A mám zuby čistý" usmála jsem se na sama sebe do zrcadla a jen v ručníku se chystala odejít z koupelny. Chytla jsem za kliku a pomalu otevřela dveře. Za dveřmi mně čekalo, ale překvapení v podobě Charlieho. Měl na sobě to mokré tričko ještě z té bitky v kuchyni. To triko mu jemně odhalovalo svalstvo. Tišše jsem zavzdychala.

,,Katie potřeboval bych do té koupelny" jemně promluvil a nespouštěl oči z mého těla zahaleného jenom v bílém ručníku. Jeho ruce se dostaly na moje boky a já jen na sucho polkla. Stále na mě upíral ten svůj pohled a mně na těle naskákala husí kůže.

,,Nechtěl jsi do té koupelny" chtěla jsem to zamumlat, tak aby to neslyšel, ale nepovedlo se.

,,Chci si na chvílí užít tenhle sen" jeho ruce mi sjížděli po bocích až ke konci ručníků. Jeho rty se dostali až moc blízko k mému krku a já cítila jak se jemně o můj krk otřel.

,,Katie máma tě volá" uslyšela jsem hlas mé mladší sestry, která se zarazila na schodech a já od sebe odstrčila Charlieho. ,,Promiň jestli ruším" zamumlala a oči sklopila k zemi.

,,Nerušíš, jen se dojdu převléknout" bez jediného slova jsem prošla kolem Charlieho a s hlasitým prásknutím jsem zavřela svoje dveře. Opřela jsem se o zeď a sjela až dolů k dřevěné podlaze. ,,Jsi úplně blbá Katie" zamumlala jsem než se mi z očí spustilo
miliony slz...


Ahoj lidičky.....

Takže další kapitola je zde, doufám že se vám aspoň trochu líbí. Jsem na tuhle část docela pyšná. Bohužel se nám blíží knížka ke konci, ale objeví se zase nové knihy. Samozřejmě budu ráda za každé přečtení, hvězdičky a komentáře.

Vaše Terka477💛💛

Your Smile✓ (#2)Kde žijí příběhy. Začni objevovat