-Max-

239 15 4
                                    

,,Maxi!!!" uslyšel jsem naléhavý křik mé sestry. Přiběhla do našeho bytu celá udýchaná a s vyděšeným výrazem.

,,Co se stalo Katie??" chytl jsem jí kolem ramen a postavil si jí před sebe.

,,D...Do.....Dole stál Charlie a v....ve....vedle něho nějaká Jess...ica. Je to jeho bejvalka" vykoktala konečně něco srozumitelného.

,,Jo ty myslíš Jess" úlevně jsem si vydechl a konečně svojí sestru pustil.

,,Jak můžeš být tak klidnej, když se do ní Charlie může zamilovat znovu a.......ona mu znova ublíží" na chvíli ztratila řeč a já se sám lekl co by z ní vypadlo.

,,Katie nemáš se čeho bát. Jess jsme včera potkali v klubu a ona jela Charliemu oznámit že se bude vdávat s jeho tehdejším nejlepším kamarádem" usmál jsem se na ní a její vyděšený výraz povolil.

,,Takže je asi bylo blbé pozvat na večeři" křečovitě se usmála.

,,To snad ne" to už jsem nevydržel a nalil si skleničku vína, kterou jsem hned vypil. ,,A co na to řekl Charlie??"

,,Vůbec mě nevnímal jen se soustředil na Jess, takže odsouhlasil to samé co Jessica" pokrčila smutně rameny a kousla si do krásně umytého jablka.

,,Žárlíš??" otočil jsem si jí čelem k sobě.

,,Ani náhodou a na koho??" v jejích očí jsem dokázal poznat všechno, chystala se zapírat.

,,Na Jessicu"

,,Co blázníš.... vždyť je to jen ex snoubenka Charlieho a on je jen můj nejlepší kamarád" vlasy si odhrnula z obličeje a oči sklopila k zemi. ,,Mám ho ráda pouze jako kamaráda, teda aspoň v to doufám"

-------------------

,, Charlie nezdá se ti divné, že naše Katie pozvala tvojí ex snoubenku na večeři??" plácl jsem mu dvouma pokličkami před obličejem a on málem nadskočil.

,,Náhodou je to od ní milý" usmál se a vypadal jako by se nám znovu zamiloval.

,,Kurva Charlie, neříkej že jsi se zamiloval do Jess" naschvál jsem mu plácl jednu facku.

,,Bože to nikdy" rychle zamrkal. ,,Jess je jenom kamarádka" pomalu se otočil na dveře ve kterých se každou chvíli mohla objevit moje sestra. ,,Jess mi sice ukradla kus mého srdce, ale už se ho rozhodla vrátit. Zatím co tvá sestra si ho nechává jen pro sebe" s povzdech se znovu vrátil k mytí nádobí ve dřezu.

,,Všechno jednou dobře dopadne Charlie. Třeba se jednou rozhodne pro tebe" stoupl jsem si vedle něho a skenoval jsem jemně chvějící se dveře. ,,Nebo se jednou bude muset tvého srdce vzdát a získá ho nějaká jiná něčím výjmečná dívka"

,,Lepší než Katie nikdo není i kdyby existoval třeba anděl" do dveří zrovna na konci věty vešla moje rozespalá sestra. ,,Tak jednoduše roztomilá" tiše zamumlal.

,,Jakej anděl??" Protřela si své ospalé očička.

,,Ale jedna holka z klubu" snažil jsem se zachránit mého nejlepšího kámoše.

,,Nemáš náhodou svojí úžasnou přítelkyni Rose??" její obočí se zkroutilo do zvláštního tvaru.

,,Ale to neznamená že se nemůžu koukat jak vypadají jiné dívky. Jsem zadaný ne mrtví" protočil jsem oči a Charlie sklopil pohled k zemi.

--------------------

,,Vítej tady Jess a Jamesi. Budu rád když se budete chovat jako doma" usmál jsem se na přicházející pár, který si pomalu u našich dveří vyměňovali DNA.

,,Děkuju za přivívání Maxmiliáne" usmál se James, který měl na sobě kvádro.

,,Nejsem Maxmilián, ale jenom Max" podal jsem mu ruku, kterou mi s radostí stiskl.

,,Můžeš je už konečně pozvat dál Maxi" ozval se líbezný hlásek mé sestry. Úlevně jsem si vydechl, protože to trapné ticho mezi námi mě zabíjelo.

,,Tak si pojďte sednout k nám" pustil jsem je dveřmi dovnitř a rovnou je navedl ke stolu v jídelně. Jediný kdo zatím seděl u našeho stolu byl můj nejlepší kamarád Charlie.

,,Rád tě zase vidím Charlie" usmál se na něj James, který si poupravil svojí dokonalou a myslím že i drahou kravatu.

,,Taky tě rád vidím Jamesi" Charlie si stoupl a James mu sahal sotva po ramena. ,,I když možná míň než ty mě"

---------------

,,Charlie" zavzdychala Jess a do úst si vložila další kousek jídla. ,,Proč jsi nešel na kuchaře?? Tohle jídlo je totiž dokonalost" usmála se na Charlieho který se podrbal na zátylku.

,,Tohle jsem nevařil já, ale támhle ta úžasná osoba" rukou ukázal na mojí mladší sestru.

,,Jo tohle vařila moje mladší ségra" pozvedl jsem hlavu na znamení pýchy.

,,Jsem jen o minutu mladší" protočila oči a Jess se jen přiblbě culila.

,,Vždycky jsem chtěla takového sourozence" ruce stiskla k sobě jako by se chtěla modlit a víčka také na sebe natiskla. ,,Můj mladší bráška umřel když mu byli tři" svoje blankytně modré oči zase do široka otevřela.

,,To je mi líto" moje sestra sklopila pohled. ,,Jestli tě to utěší, tak my s Maxem přišli o hodně lidí" chtěl jsem Katie zabít pohledem. Do mysli se mi znovu vehnaly vzpomínky na strejdu Maxe se kterým jsem strávil každé léto.

,,Katie mlč" zaskřípal jsem zubama a Katie se omluvně podívala přímo mým směrem.

,,To je mi líto, ale vy vůbec nechápete mojí bolest, takže si svoje nějaké řeči nech" zkousla si ret a na tváři se jí objevil šibalský úsměv. ,,Tak teď z jiného soudku. Máš nějakého přítele Katie?? O tvém bratrovi už vím že chodí s nějakou Rose" najedou jsem v ní neviděl tu milou holku že včerejšího večera, ale mrchu co nesnáší mojí sestru.

,,No.........v posledních dnech ne" sklopila pohled. ,,Půjdu pro něco do kuchyně" rychle se zvedla a dokráčela pryč.

,,Jess to bylo od tebe hnusné" James jí začal propalovat pohledem.

,,Jen jí chci ukázat o co přichází" naštvaně se nadechla a bříšky prstů bubnovala do stolu. Chtěl jsem něco dodat, ale celý byt se najednou proměnil
v černé minové pole.

,,Vypadli pojistky" tiše jsem zamumlal.

,,Už zase" zaklel si pro sebe Charlie. ,,Tak kterej z nás tam zaj..." najednou se ozval výkřik mojí sestry. Zvedl jsem se ze židle a ihned jsem běžel na pomoc mé sestře. Jenže Charlie mě o hodně předběhl a už stál nad plačícím tělem mé sestry.

,,Katie co se děje??" přisedl jsem si k ní a ona na mě přemístila svoje ubrečené oči.

,,Jde po Melody" rukou ukázala na obrázek který visel na naší dřevěné skříňce. Byla tam malá holčička, která byla úplně domlácená a pod ním nápis:

"Budoucnost tvé mladší sestry za týden"






Ahoj lidičky,
Takže další zvraty jsou tady. Doufám že jsem vám aspoň touhle kapitolou zlepšila den. A samozřejmě budu ráda za každé přečtení, hvězdičky a komentáře....

Vaše Terka477💛💛🐢

Your Smile✓ (#2)Kde žijí příběhy. Začni objevovat