Karşılıksız Aşk

1.3K 71 8
                                    

Brick 'ın ağzından;
Şu anda Butch ile kavga ediyorduk ona o kadar sinirliydim ki,artık kendimi kaybetmiştim,birde kardeşimdi,Hayatımda ilk defa,aşık olmuştum,gerçekten,dünyada o kadar kız vardı gelmiş benim sevdiğim kıza mı? tutulmuştu,Boomer ise beni sakinleştirmeye çalışıyordu."Sizin gibi kardeşlerle burda kalamam,BEN GIDIYORUM,belki şansım varsa ölürüm..."Başındaki kanı silerken"Seni lanet,seni isteyen kim?"o sözünü bitiremeden ordan uzaklaştım.Çok sinirliydim,uzakta dumanlar filan çıkıyordu,hemen oraya gittim,bizim Mojo Jojo gine şehri dağıtıyordu,genelde yardım ederdim ama bugün havamda değilim,birisi ile mı dövüşüyor o,gözlerimi kıstım,Tam Bloos' a vuracakken ben engelledim,oysa üstündeki şaşkınlığı atlatamıyordu,"Brick ne halt yiyorsun,gelde bana yardım et..."bende cevap olarak"pufff...artık çok sıkıldım,bir maymundan emir almayı istemiyorum"dedim,ona maymun dediğimizde bize hep kızardı sonra bla bla bla.....Mojo'yuda alt ettim Bloos 'a kaldırmak için elimi uzatacaktım ama Bloos yoktu,endişelenmeye başlamıştım,"Bloos"diye sesleniyordum,sonra arkamdan kim olduğunu göremedim ama beni yere yattırdı,sesi Bloos'ın sesiydi ama hareketler pek sanmıyorum,"Bloos diye doğruladım,"Sen kötümüsün,artık senden sıkıldım dedidin Mojo'ya,söyle söyle kötümüsün?"sona doğru sesi biraz daha yüksek çıkmıştı ve benim biraz canımı acıtmıştı."Üstümden kalkarsan  anlatıcam,Prenses"dedim,"sana nasıl güvenicekmişim?" Offf"Hadi ama Bloos sana zarar vermek istemem..."Biraz düşündükten sonra sırtımdan kalktı,"Oww bu kadar bastırman şartmıydı, neyse,kardeşlerim ve ben eskiden Mojo Jojo için çalışıyorduk ama artık çalışmayı bırakıcaz,en azından ben"dedim,düşünceliydi,kemerindeki telsizden dahada küçük bir iletişim aleti çıkardı,"Kızlar,Kızlar(kararsız gözlerle bana bakıyordu),bizim eve yakın olan bir restorant vardı,orda biraz dinlenip birşeyler içmeye nedersiniz"ikiside onayladı ve "beni takip et"dedi ve bana döndü,"ımmm kardeşlerinide çağır"dedi,evet kardeşlerim demin önce kavga ettiğim kardeşlerim mi,tabiii neden olmasın,offff....Boomer 'a,restoranta gelmesini ve Butch getirmesini istedim.Biz geldiğimizde kimse yoktu,bir masaya oturduk,bense onu izlemeye başladım,farkedince,"niye bana aval aval bakıp duruyorsun?"dedi sesindeki sinir anlaşılıyordu,"niye izleyemem,bu güzellikten niye yararlanmayayım  ki "dedim,oysa gözlerini devirmekle yetindi.
O sırada bizim gurup gelmişti,Bitci hemen kızlara sarkmaya başladı,ona en kızgın bakışımı attım,oysa umursamadı,Blossom söze başladı"Kırk yıl düşünsem,kötülerle bir kafede,oturup konuşmayı,aklımın ucundan bile geçirmezdim..."dedi,sonradan Butch 'ında onu hayranlıkla izlediğini farkettim,Buttercup'ta kırılmış gibiydi,Butch'a aşık olduğu çok beliydi...
Şuanda Butch öldürmek istiyordum ama Bloss 'ın gözü önünde yapamazdım...Kendimi tuttum ve bedenim üzerinde hakimlik kurmayı başardım.Bloos 'un bize seslendiğini farketmemiştim"Çocuklar,çocuklar siz ikiniz neyi düşünüyorsunuz" "hiç,hiç,hiçbirşey"deyip,sahte bir gülüşle sıyırdık...

 

Blossom × Brick High school au....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin