Capitolul 3: "Este puțin cam...ocupat"

466 26 0
                                    

-Alec!!!-spuse Izzy.
Izzy iesise din camera lui Jace , cu inca (,) câteva lacrimi pe obraz , cand il observa pe Alec, stand in hol, usor bezmetic.
-Nu pot sa cred!
Aceasta se repezi la el, il lua in brate si nu ii mai daduse drumul timp de un minut.
-Ce ma bucur ca ai venit!
-Si eu ma bucur mult, Iz!-spuse Alec.
-Cum te simti?
-Am avut zile mai bune. Important este ca suntem cu totii aici. Unde e Jace?
Alec nu stia absolut nimic despre moartea lui Clary, deoarece Magnus nu voia sa il faca sa se simta rău sau vinovat.
-Este in camera lui. Este putin cam...ocupat.
-Bun atunci. Ma duc sa ii fac o vizita. Apropo, Izzy...
-Da?-intreba aceasta.
-Ma bucur ca esti aici!- zise acesta dragastos, urcand scarile catre dormitorul lui Jace.
Magnus si Isabelle se uitau unul la altul.
-Cum se simte?-intreba Magnus, referindu-se la Jace.
-Nu prea bine. La fel de devastat.
-L-ai convins sa vina in misiune?
-Cu greu, dar da. Pentru Clary.
In timp ce Izzy si Magnus Bane isi continuau conversatia, Alec mergeau spre dormitorul lui Jace. Avea o mica cicatrice pe frunte, dar nu sangera si nu il durea prea tare. Ajunse in dreptul camerei lui Jace. Bătu la usa, insa nimeni nu ii raspunse.
-Jace? Sunt eu Alec.
Jace nu spuse nimic. Stia ca era vina lui pentru faptul ca Alec a fost in spital. El s-a luptat cu el, cand era sub vraja lui Lilith. Se simțea vinovat , dar era ocupat sa isi inece amarul in lacrimi si amintirile cu draga lui Clary.
Alec intra oricum. Il observa pe Jace stand in pat, cu ochii in tavan. Se duse in dreptul lui si ii zambi, nedădându-și seama de ce parabatai-ul lui era trist si pierdut.
-Te simti bine?-indrazni Alec sa il intrebe pe Jace, care se uita la Alec.
Alec devenise in cateva secunde foarte confuz. Nu stia despre ce e vorba. Avea o bănuiala, insa o parte din mintea lui nu realiza si nu era capabila sa accepte adevarul.
-Ce se intamplă , Jace?
Devenise iritat. Nu stia ce se petrece, asa ca l-a lasat in pace pe Jace, a plecat inchizand cu putere usa in urma lui, si s-a indreptat spre hol, unde Isabelle si Magnus inca mai discutau.
-Imi poate spune si mie cineva ce naiba este cu Jace si de ce naiba plange cu ochii in tavan????????
Tonul vocii lui era foarte puternic si hotarat .
-Jace este deprimat
Izzy nu stia ce sa spuna. Nu putea sa ii zica adevarul , desi nu stia mai exact daca il va durea cum l-a durut si pe Jace.
-Unde e Clary?-intreba Alec
Izzy si Magnus se uitau unul la altul si nu stiau cum sa ii spuna defapt ceea ce se intamplase.
-Clary...-incepu Magnus. Clary ....Clary e moarta.
In acel moment, din Alec cel nedumerit si confuz se transforma Alec cel nervos si suparat.
-SI MIE NU MI-A SPUS NIMENI??????-tipa Alec.
Toata lumea din hol se uita acum la ei. Alec devenea rosu la fata.
-DE CE NU MI-A SPUS NIMENI?!? CAND A MURIT??????
-In noaptea in care ne-am dus dupa Clary, atunci cand te-ai luptat cu Jace-raspunse calma Isabelle.
Desi trecuse mai bine de o luna, toata lumea dadea semne ca nu o sa uite niciodata ceea ce s-a intamplat.
-MAGNUS?!? De ce nu mi-ai spus??
-Imi pare rau, Alec ,dar...
-Nu pot sa cred ca nu mi-a zis nimeni.
-Dar, Alec....
-Niciun dar!
Alec se duse cu mare fast in camera lui. Nimeni nu indraznea sa se duca dupa el sa il calmeze. Nu aveau nicio sansa.

______________________________________

Urmatoarea zi, Izzy , Magnus, Alec si Rachel, noua Șefă a Institutului stateau in hol, cu echipamente. Singurul care lipsea era Jace.
-Unde este Jace?-intreba Rachel .
-Trebuie sa vina din clipa in ...
Isabelle nu apuca sa isi termine propozitia, ca si aparu Jace, in echipamentul corespunzator, lasat de Alec azi dimineata in camera lui. Nu i se citea nicio expresie pe față.
-Mergem?-spuse el, uitandu-se la Rachel. Tu cine naiba esti?
-Sunt Noua Șefă a Institutului. Daca veneai la sedinta de ieri, ai fi stiut.
Jace isi dadu ochii peste cap. Toti erau gata de plecare. Rachel le-a dat o cheie speciala, pe care daca o atingeau, se teleportau unde voiau. Toti au atins-o, iar intr-o singura clipa, erau undeva unde nu crestea iarba, unde Soarele si Luna erau ambele pe cer, situate una langa alta, oferind Pamantului secetos o lumina movulie. Pe cer erau steluțe argintii , desi ora la care s-au teleportat de la Institut era 19:34.
-Dacă nu ma insel, ne aflam intr-un loc numit de vechii magicieni, ,,Valea tuturor Cristalelor".
-"Valea tuturor Cristalelor"?-intreba Alec.
-Da. Se numeste asa , deoarece , acum foarte , foarte mult timp, creșteau aici copaci cu cristale.
-Uimitor!-exclama Izzy, la auzul vorbelor lui Magnus Bane.
-Trebuie sa te dezamagesc, Isabelle dragă, dar nu era uimitor absolut deloc. Cristalele erau malefice. Daca te apropiai foarte putin de ele, reuseau sa iti intre in minte, si sa iti sopteasca cele mai negre cosmaruri, reuseau sa iti deruleze prin fata ochilor toate amintire nefericite.
Magnus facu o pauza sa respire.
-Cristalele , pe vremea lor, erau cel mai puternic drog. Unii oameni s-au imbolnavit. Unii se hraneau cu ele. Se spune ca inca mai exista câteva astfel de câmpuri energetice.
-Unde naiba e port-energia aia demonica?-intreba Jace, care nu era atent la discutie.
Port-energia era chiar in spatele lor. Cu totii s-au intors, atunci cand au auzit niste sunete. Erau niste tipete asemanatoare cu cele de pterodactili. Sunetul devenise din ce in ce mai puternic. Magnus incerca sa astupe gaura din Pamant, Izzy, Alec si Jace fiind pe pozitii, in caz de vreun demon scapa.
-Este puternica-tipa Magnus. Fiti pe pozitii!!
Din imensa port-energie demonica iesea un demon de gradul 2. Erau niste fiinte micute, dar scuipau otrava. Se numeau Narcosimfe. Erau verzi, cu pete albe. Alex incerca sa o nimereasca , dar nu reusi pentru ca era foarte rapida. Dupa cateva secunde bune, mai iesisera doi demoni. Primul demon trecu rapid pe langa capul lui Jace, care nu stia ce sa faca. Erau rapide. Alte pasari iesisera din gaura, desi Magnus incerca din rasputeri sa o opreasca.
Prima pasare care iesise din port-energia demonica se apropia periculos de Jace, care incerca sa ii apuce penele cu sabia lui seraph, dar , din pacate, fara vreo sansa. Cand ajunse in dreptul urechii lui, pasarea demonica ii sopti:
-Clary...
Jace nu se lasa pacalit si incerca sa o nimereasca, in timp ce Alec si Iz se luptau cu altele. A doua oara cand a trecut pe langa urechea lui Jace, i-a soptit:
-Clary e in viata...

Shadowhunters -  The story of the end➰Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum