Capitolul 7: "E periculos!"

286 17 0
                                    

Recapitulare*din cap.6* :

    Lui Izzy îi este dor de Raphael, iar Alec o consolează .
    Jace este chemat de Rachel în biroul ei în legătură cu misiunea, însă ea încearcă să il sărute
     Maryse intervine la timp să îi oprească




      Jace alergă pe holurile Institutului, încercând să o găsească pe Maryse. Era foarte furioasă să îi vadă împreuna , iar Jace știa asta. Nu pățise o rusine mai mare ca asta. Mama lui vitregă să îl prindă pe el și pe șefa ei în timo ce aproape se sarutau. Era scandalos, însă Jace voia să o sărute.

       Nu stia de ce a simtit acel impuls în acel moment, deoarece el nu o suportă pe Rachel și nu îl atrage din niciun punct de vedere.

       Nu o putea găsi, deși putea să jure că va fi pe un hol plângând, dar nu din cauza lui, ci din cauza tuturor vorbelor pe care i lea zis Rachel.  Maryse a fost dintotdeauna o femeie foarte puternică , care își putea ține sentimentele în frâu, dar reamintirea celor mai dureroase clipe din viața ei ...era insuportabil.
  
      Într-un final, Jace obosi, pentru că străbătuse 5 etaje, luând scările, așa că s-a hotărât să meargă la Izzy , poate acolo o va găsi pe mama lui vitregă. Coborî cu liftul la etajul 1 și străbătu tot holul. Ajuns în dreptul ușii, bătu foarte tare, încât Isabelle îi deschise ușa rapid

-Ce s-a întâmplat Jace?-spuse Izzy, cu o pensulă de machiaj într-o mână, semne că tocmai își retușa machiajul perfect.

-Unde e Maryse?

-Mama? Habarnam. Nu am văzut-o de azi dimineață.

       Izzy se uită lung la Jace, dându-se în dreapta ușii și făcându-i semn să intre. Jace se așeză pe scaunul de la birou, pus pe gânduri, într-o tăcere foarte scurta.

-De ce o cauți pe mama?-spuse Isabelle, îngrijorată.

-Am făcut o prostie și...mama m-a prins.

       Nu avea nici în ruptul capului să îi spună asta lui Izzy, pentru că știa că ea, chiar dacă era mai mică decât Alec și Jace, era grijulie și ținea foarte mult la ei. Mai ales că ea o ura pe Rachel.

-Jace, poate că nu vrei să îmi spui...dar, eu chiar vreau să știu

-Nu pot să îți spun. Te-ai înfuria și ... și...Nu stiu...

-Jace, e în regulă. Dar eu sunt sora ta. Poate te pot ajuta-spuse Isabelle, apripiindu-se cu pași înceți spre Jace, care stătea încă le scaun, pierdut printre gânduri.

-Uite, eu...

       Jace nu apucă să termine fraza, pentru că cineva a bătut la ușă.

-Aștepți pe cineva?-zise Jace.

-Nu...

       Isabelle deschise ușa. În hol stătea Phoebe, asistena lui Rachel. Dacă s-ar face un top 10 cele mai enervante persoane din Institut, Phoebe ar câștiga premiul, pentru că îl merită pe deplin. Pe lângă faptul că îi plac bârfele, iubește să le împrăștie , însă le modifică, astfel încât lumea să se simtă prost. Toată lumea o evită, mai ales pentru damful de parful scump, pe care îl folosește doar vinerea. Nu era vineri, spre norocul lui Izzy.

-Rachel a cerut să te vadă.

      Așa a venit și dimineață să îl anunțe pe Jace.

-De ce??-întrebă sarcastic Izzy .

-Nu mi s-a comunicat , dar cred că e vorba de wc-ul din camera lui Cheryl. Am auzit că cică Timmy i l-a înfundat intenționat, ca să se răzbune, doarece se aude că Cheryl l-a înșelat cu Nate .

      Izzy își dădu ochii peste cap, încercând să nu o strângă de gât. Bârfele neadevărate erau ultima problemă pe care o avea Isabelle.

-Bine...În cinci minute voi fi aco...

-Nu nu nu nu nu!!!! Acum a cerut să te vadă.

      Iz s-a uitat peste umăr la Jace, care stătea și asculta atent toată conversația. S-a uitat la el, cu fața de " îmi-pare-rău-dar-tocmai-am-fost-chemată-de-o-dobitoacă-în-biroul-ei-ne-vedem-mai-târziu". I-a zis pa lui Isabelle , iar peste două minute plecă și el.

______________________________________

-Alec, sunt eu Magnus.
  
       Magnus bătu la ușa iubitului său , deschizând-o , și găsindu-l la birou pe Alec.

-Alec, aș vrea să vorbesc cu tine.

-Bine. Pentru că eu nu vreau .

-Tu poți doar să asculți dacă nu vrei să vorbești cu mine.

      Alec își luă ochii de la ce făcea la birou și îl privi pe Magnus , ridicându-se ușor de pe scaun.

-Uite, îmi pare rău că nu ți-am spus de  Clary, dar ... Știu că ai ținut mult la ea, chiar dacă nu o arătai tot timpul. Sincerele mele scuze, dar știam că te puteai simți vinovat , sau...

-De ce să mă simt vinovat, Magnus?? Nu e vina mea că Clary a fost capturată de Lilith. Am dat tot ce am putut din mine.

-Atunci când ceva nu merge bine, iar o persoană a fost implicată , automat s-a simțit vinovată. Știu ca nu a fost din cauza ta, Alexander...dar...

-Te iubesc, Magnus. Știi asta . Dar de ce îmi ascunzi?? Oricum, am treabă. Te rog să pleci.

-Alexander, te rog...Și eu te iubesc .

      Magnus îi dădu o îmbrățișare lui Alec, apoi îl sărută scurt pe buze și plecă. Alec se așeză din nou la birou, afundat în gânduri. Se hotărî să facă ceva riscant, ceva pentru care va fi pedepsit dacă se va afla. Dar trebuia să afle .

       Așa că s-a dus repede în camera lui Magnus

-Magnus, am nevoie acum de un portal...

-Alexander...eu...

-Da, știu , știu, ești supărat pe mine  Eu te-am iertat deja. Îmi faci un portal?

      Magnus ezită pentru câteva clipe. Li se interzicea complet vânătorilor să părăsească Institutul .

-E periculos!- îl avertiză Magnus pe Alec. Dar...bine!

      Alec radia de fericire. Magnus îl întrebă pe Alec unde voia să meargă, iar Alec îi răspunse:

-Surorile de Fier.










    Heeei, ce faceti? Să știți că melodia de la media e genială. Ascultați-o până la final. Merită.
    De asemenea, am început altă carte pe care vă rog să o citiți. Se numește
Shadowhunters WhatsApp Group. Txh
    

Shadowhunters -  The story of the end➰Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum