Capitolul 2: "Jace, trebuie să vorbim"

668 27 0
                                    

-Sper ca impreuna sa realizam lucruri marete. Pentru ca stiti foarte bine ca tatal meu si-ar fi dorit asta. Mereu imi spunea ca am sa fiu un lider bun. Cand eram mica, imi zicea ca intr-o buna zi, am sa stau in biroul lui si am sa fiu sef al Institutului. Asa ca, iata-ma aici!
Vocea impunatoare se auzi in toata Sala Mare. Toti Vânătorii de Umbre erau adunati si ascultau vorbele noului sef al Institutului. Toti, mai putin Jace, care a ales sa ramana in camera lui, in ciuda insistențelor surorii lui vitrege. Era clar că nu avea efortul necesar sa isi ia ochii din tavan, dărămite sa mearga pana in Sala Mare. Era prea rănit, prea ocupat sa se inece in propria-și suferinta, in propriile amintiri ce ii tulbură si acum mintea vulnerabila.
-A trecut o luna de la pierderea celui mai important Vânător de Umbre, pentru ca, fără dar și poate, Clarissa a fost cel mai bun vânător, in ciuda faptului ca nu a stat mult pe aici. Dar revenind, nu as vrea sa mai pierdem si alti vanatori.
Toata lumea șușotea si suspina.
-Chiar daca Lilith, Regina Edomului, a fost nimicita de Luminos, trebuie sa stam cu ochii in patru.
Nimeni nu intelegea ce se petrece. Tot răul a disparut. Lilith, mama tuturor demonilor s-a descompus in triliarde de particule si subparticule, si odata cu ea, miliarde de demoni. Niciun demon nu a avut scapare. Nimeni nu stia de ce se temea Șefa Institutului.
-Stiu ca , probabil , va intrebati de ce sugerez ca sunteti in pericol, desi simtiti ca nu sunteti. Ei bine, trebuie sa va spun ca acum 24 de ore , a fost emisa o port-energie demonica de gradul 2 .
La auzul acestei vesti, toata lumea s-a cutremurat.
-Stiu foarte bine ca sunteti nedumeriti cu totii, pentru ca si eu sunt, la randul meu. Mi se pare de-a dreptul infiorator , dar si misterios de unde a aparut aceasta gaura in Pamant, dar specialistii nostri spun ca ar fi putut fi un portal secret , făurit de Lilith. Probabil, dar mai mult ca sigur aceasta se astepta sa fie nimicita , asa ca a făurit o port-energie demonica foarte puternica, ca sa o ajute , atunci cand va fi spulberata , sa se regenereze si sa continuie sa faca ceea ce foarte bine stiti voi ca facea. Asta este tot ce stiu.
Chipurile de uimire ale Vânatorilor de Umbre umpleau sala.
-Asa ca , ma bazez pe cativa dintre voi sa va duceti la aceasta port-energie demonica si sa o opriti, pana cand nu este prea tarziu. Voi anunta chiar acum numele celor care vor pleca in aceasta misiune grea.
Nimeni nu isi dorea asta. Nimeni nu voia sa se duca .
-Isabelle Lightwood, Alexander Lightwood, Jace Wayland vor fi cei trei care se vor duce , insa , nu se vor duce fara cea mai importanta arma a noastra in aceasta misiune grea si puternic de influentabila.
Cu totii stiau la cine se referea.
-Magnus Bane.
Nici nu era de mirare ca se bazeaza atat pe Magnus Bane. Este cel mai bun vrajitor din Brooklyn, dar toata lumea stie ca este cel mai bun vrajitor din toata lumea. Puterea lui a crescut din ce in ce mai mult.
-Doamnă Aveyard!-spuse Izzy, din multime.
-Domnisoară Aveyard!-o corecta aceasta . Spune, ce doresti Isabelle.
-Alec este in spital. Nu poate participa la misiune. Iar Magnus Bane are grija de el. Incearca sa il faca bine cat mai repede.
-Am vorbit deja cu medicii. Il vor externa diseara . Maine veti pleca.
-Dar are nevoie de recuperare!-se răsti Izzy la Șefa Institutului.
-Imi pare rau, dar acestea sunt ordinele.
-Tu stabilesti ordinele! Tu esti Șefa Institutului.
-Tăcere! Eu spun cine cum face . Daca eu am spus ca Alexander va pleca maine in misiune, va pleca!
-Dar Jace...
-Jace va fi bine. Este sanatos tun. Nu il doare nimic.
-Ba da, il doare ceva-zise Isabelle.
-Si ce anume, domnisoara Lightwood, il doare pe Jace?
-Sufletul.
Izzy spuse asta si isi facu loc prin multime sa plece. La auzul raspunsului, noua Șefă a Institutului isi dădu ochii peste cap.
-Inapoi la treaba!-ordona ea.
Toata lumea pleca la pas inapoi la treburile pe care le faceau inainte sa auda discursul.
In urmatoarele ore , numai despre sedintă se vorbea, mai ales despre cearta care a avut loc. Și despre Jace. Toata lumea stia ca Clary si Jace se iubeau mult de tot, iar cand Jace a aflat ca iubirea vietii lui a murit, a fost distrus, rănit, profund dezamagit de soarta pe care a avut-o. Jace nu a mai iesit din camera lui de cand a ajuns inapoi la Institut,dupa ce a aflat ca Clary a fost ucisa. A stat numai acolo, plangand, gandindu-se la tot ceea ce a insemnat Clary pentru el. La tot ce putea sa mai insemne.
-Jace trebuie sa vorbim!
In dormitorul lui Jace a dat năvală Izzy, furioasă.
-Proasta aia de Șefă a Institutului a zis sa mergem in misiune eu, tu , Alec si Magnus. I-am explicat ca Alec e in spital, Magnus trebuie sa il trateze, iar tu nu esti in starea potrivita de a merge in misiune. Sincer, as fi acceptat sa fie mama șefă a Institutului, decat sa imi ordone o proasta de trei lei care habar nu are de ceea ce inseamna sa fii un Vânător de Umbre niste misiuni dificile, sinucigase. Are noroc ca tatal ei a fost un Vânător exceptional. Nu are nici macar un gram din talentul lui si daca ma intrebi pe mine, nu o sa fie niciodata ca el ,pentru , din nou spun, nu merita sa fie SEFA A INSTITUTULUI!
Izzy vorbea foarte FOARTE repede, aproape ca nici nu o intelegeai.
Vorbea ura din ea. Vorbea ura pe care o simte fata de femeia care i-a ordonat sa se duca in misiunea sinucigasa.
-Deci, trebuie sa vii!-spuse Izzy, desi stia ca nu are nicio sansa.
Jace statea in aceeasi pozitie: cu mainile sub cap, picioarele intinse si ochii inlacrimati, uitandu-se pierdut, la tavan.
-Te rog, Jace! Nu pot sa ne ignori! Uite, trebuie sa mergem sa inchidem o port-energie demonica. A fost creata cică de Lilith.
Jace isi schimba directia pupilelor
-Acolo sunt niste demoni de gradul 2. Chiar daca nu sunt periculosi, sunt foarte multi . Lilith s-ar fi bazat pe ei sa o readuca la viata. Normal, ar fi trebuit sa fie distrusa, doar ca magia este foarte puternica. Inca nu stim daca magia lui Magnus este mai puternica, dar totusi, Jace...
Jace nici nu se clinti.
-Demonii aia, gaura aia in Pamant, toate astea sunt creatiile mortale a lui Lilith. Sunt creatiile celei care ti-a capturat dragostea. Celei care ti-a ranit dragostea. Celei care a facut-o sa sufere in ultimul hal. Nu vrei sa te razbuni pe Lilith si pe creatiile ei?
Izzy facu o pauza.
-Nu vrei sa o razbuni pe Clary?
Jace isi intoarse capul spre Izzy. O sorbea din priviri . Atunci, Izzy il lua de mana pe Jace
-Pentru Clary...
Niciunul dintre ei nu se putu abtine sa nu planga. Lui Isabelle ii curgeau siroaie de lacrimi , fara sa se oboseasca sa și le șteargă.
-Pentru Clary...
De data aceasta, cuvintele nu veneau din gura lui Isabelle, ci din gura lui Jace. Erau niste cuvinte răgușite, niste cuvinte inecate in suferință si durere...Dar erau cuvinte. Jace ar face orice pentru Clary. O iubeste prea mult. Ține prea mult la ea. Vrea sa o razbune. Vrea sa o faca fericita , oriunde ar fi. Jace este nebun dupa Clary. Ar face ORICE. Chiar daca a dezamagit-o...

Shadowhunters -  The story of the end➰Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum