Yine, yine ve yine......SIKILIYORUM.
Evde 6 tane manyak huyungum olmasına rağmen sıkılıyorum.
Jin ve Namjoon hyung nükleer puding karışımlarını deniyo, Jimin ve Tae kutu oyunu oynuyo, Hoseok ve Yoongi huyung cilveleşiyo ben bende...... tanrı aşkına cidden ben ne yapıyorum.
Saf gibi merdivende oturup onları izliyorum. Kıymetli popom merdivenle kimysal tepkimeye girdi.
Sanırım Jimin'e bulaşsam bişicik olmaz.
-Jimiin
-Ne oldu?
-Buraya gel bak ne buldum.Birden gözleri parladı. Kartları Tae huyung'a fırlatıp yanıma koşturdu.
-Hani ne buldun kook?
-Yeni bi oyun buldum huyung. Bak şimdi dik durup yaslan şu duvara. Bekle şimdi.Tabii ki onun boyuyla dalga geçmicem(!) Yan tarftan kalem alıp Jimin'in kafasının üstünü işağretledim.
-Şimdi hemen bi metre getir geçenki boyunla karşılaştıralım.
Dememle üstüme çıkması bir oldu. Zarzor kurtulup kendimi gülerek dışarı attım. Cidden zevkliydi.
Biraz daha yürüp sahile geldim. Sahil boyu yürümeye başladım. Biraz daha ilerlerken hafif bi şarkı sesi geliyodu.
Bi kız şarkı söylüyo olmalı. Ama düzgün söyleyemiyo ve sesi kadife gibi. Biraz daha ilerleyince ses iyice kulaklarımı doldurmaya başladı.
-Tıymıçı baayıt döööyde tıvyıya tıvyıyaa yücüyoooyy bayıtçı amçaa deyiyoooy oytaçınııı atıyoooy....
Tanrım bu da ne Kkkkk. Sesin geldiği tarafa gidince bacaklarını uzatmış ellerini iki yanına koyup hem kafasını hem de ayaklarını sallayan kuyruklu kulaklı bişey beklemiyodum.
Ben şaşkınca bakarken beni fark etti.
-Meyaba
-Merhaba
-Çen timçin?
-Ben Jungkook sen?
-Beyn de Niyayna
-Memnun oldum Niana
-Beynde meymun oydum cunkuk
-Cunkuk?
-Beynim tonuçmam böyye diyim döynmüyoy
-AnladımKonuşmamışdık. Bende Niana'nın yanına aynı şekilde oturdum. Anlaşılan bi kedi kızdı.
Gri ve mavi karışımı büyük gözleri fındık kadar bi burnu minik de olsa dolgun parlak dudakları ve gülünce bi yanağında 1 tane diğer yanağında 2 tane çıkan gamzeleri vardı.(kesinlikle kendi gamzelerimi koymadım)
-Geç oldu Niana ben gitsem iyi olacak. Sende durma fazla evine git.
-Beyn caten eviymdeyim cunkuk
-Nasıl evindesin?
-Beynim eviym yot ki beyn buyda tayıyoyum.-Kimse bakmadı mı sana ?
-Öynceden bi tane çahipim vaydı. Ama abiçiyne beyn büyüyünçe baya yapıçatyayını aynattı. Beynde taçtım o yüçden.-Ne yapıcakmış sana sahibin.
Dişlerimin arasından kasılan çenemle konuştum çünkü daha minicik bişey aynı bebek gibi.
-Ney oyduğunu biymiyoyum. Beyimye coyla biyyitte oyucakmıç. Çoyya beyi decelik çatıcaykmış (hayal gücümü alkışlayın keller)
-Abisi bişey yapmadı mı sahibine?
-Çahipim öyye deyince abiçi oya yumyuk attı. Bayıymaya baçyadı.
-Sende bundan kötü bişey olduğunu anlayıp kaçtın?
-Çot çekiçin Cunkuk kkkkkGamzelerini belli edene kadar gülünce ben de güldüm.
-Niana
-Efyndim
-Benimle yani bizimle yaşar mısın?
-Çicinle mi?-6 Tane huyung'um var hepsi çok iyi ve eğlenceli
-Çana düvenebiyiy miyim?
-TabiiDeyice gözleri sulandı burnu kızardı. Tanrım şuan onu mıncırmak istiyorum. Alt dudağı dışarı doğru sarkmaya başladı. Cidden oppasını görmüş fangirl gibi çığlık atmak istiyorum şuan.
Yavaş yavaş kalkıp minik ayaklarıyla bağımın arasına geçip kollarını bana sardı.
-Teşettüy edeyim Cunkuuuk
-Önemli değil meleğim. Gidelim mi?
-DideyimVücuduna doladığım kollarımla biraz daha sardım onu. Vanilya kokuyodu.
Yavaş yavaş eve yol aldım. Çok geçmeden eve geldik.
-Niana geldik.
Deyince boynumdaki başını çekip eve baktı.
-Eviniç çok dücey Cunkuuk
-Ama artık evimiz Niana
-EvimiçDiyip gülümsedi. Kapıya yönelip zile bastım. Kapıyı Jin huyung açtı ama açmaz olaydı.
Şuan hepsinin t-shirtleri yerde Taehyung Jimin'in gözlüğünü çalmış Jimin'den kaçıyo.
Yoongi huyung Hoseok huyung'u kuçağına almış öpüyo.
Namjoon huyung galiba mutfakta. Jin huyung da pembe renkli boxeriyle bize bakıyo.
Ve sorun şu ki. BUNLARIN HEPSİNİN ÜZERLERİNDE SAĞDECE BOXER VAR!
-HUYUUUUNGG!! Deyip en sert sesimle bağırdım.
Niana'nın kafasını boynuma gömdüm. Hepsi birden 'hii' diye bi ses çıkartıp salondan kaçmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Girl & J. Jungkook
FanfictionNiana CatGirl // Jeon Jungkook ?????? JEON NİANA ♡ JEON JUNGKOOK