Hepimiz odalarımıza geçmiş hazırlanmaya başladık.
Ben üstüme beyaz t-shirt ve yırtık kot giydim. Niana'da benim gibi giyindi. Şuan aynı çiftler gibiyiz.
Her zaman sevgilimle çift kıyafetleri giymek istemiştim. Ama sorun şu ki o bemim sevgilim değil. Ahh tanrım.
-Cunkuk şu tey tokayı muyaya takaymışın?
-Takarım bebeyim.
Nina'nın elinden tel tokayı alıp kumral saçlarına taktım. Sonra yanağıma bi öpücük kondurdu.
Bende onu öpüp kucağıma aldım ve aşşağı indik.
Jm-Ee hadi gidelim
Th-Aynen aynen hadi gidelim
Nj-Ya sakin olun. Görende hiç gitmediniz sanıcak ha!
Hs-Ama öyle Namjoon. Kaç aydır gitmedik.
Yg-Sevgilim isti-
Hs-Yoongi sus sevgilim mevgilim deme bana demedim mi ben sana! Konuşma benimle hıh!
Yg-Ama Hoşi-
Hs-Hoşik de deme bana! Sus Yoongi!
Jn-Ya biz sizi mi dinlicez. Şuan gidip coşmamız gereken bi lunapark var!
-Eveyt hadi dideyim. Çoyk heycaynlayndım beyn. Hadi hadi dideyiiim.
-Hadi o zaman şimdiii~
HEPSİ-LUNAPARK!!
🍓
Sonunda sakince varabilmiştik lunaparka. Lunapark'ı görünce Niana öyle bi heycanlandı ki, az daha kucağımdan düşücekti.
Şimdi ise Tae ve Jimin'le lunaparka doğru koşturuyo. Bide koşerken sallanan poposu yok mu? Ahh tam ısırmalık.
Onlar bizden önce lunaparka girdikleri için hemen jetonları almışlar.
Niana iki eliyle sıkı sıkı tuttuğu jetonlarla yanıma doğru koşarak geldi.
-Cunkuk~ bak yengayenk cetoynlay~
-Beğendin mi?
-Eveyt. Bakçana tıymıçı oyanlay çot dücey. Çimin oppa dedi ki. Buylayı oyuncakyaya veyiyomuçsun soyya oyuncakyay çayışıyomuç.
-Jimin oppan doğru söylemiş bebeyim. Şimdii ilk hangisine binelim.
-Hmm..şuyda atyay vay ya bak dönüyoyay. Oynyaya bineyim.
-Atlı karınca mı? Tamam gel.
🍓
Niana ile hepimiz birsürü oyuncağa binmiştik. Çok fazla eğleniyo şuan. Şimdi de son 1 jetonu olduğu için kendine oyuncak arıyo.
Tae-Niana tel tokan düşücek gel düzeltiyim.
-Tamam oppa~
Sabır sabır..... deliricem cidden. Yani bana söyleyebilir Niana'nın tokası düşücek tak diyebilir. Ahh deli ediyo bu çocuk beni!
Nj-Niana hadi sırtıma gel.
-Voov Namcun oppa~ uçuyoyuuum.
NamJoon hyung Niana'yı boynuna aldı. İçimden bi ses git al onu o sana ait diyo. Ama yani onlar benim hyunglarım. Bişey olmaz umarım.
Ahh şu gamzelere bak.
Jn-Niana bebeyim bak pamuk şeker alalım hadi~
-Hadi Namcun oppa paymuk çekey ayayım. KOOOŞ!
Deyince hepimiz kahkaha atarak pamuk şekerci ajusshinin yanına geldik. Ajusshi bizi görünce kocaman gülümsedi.
A-Ne renk istersiniz pamuk şekerinizi küçük hanım?
-Accuşşi tıymıçı, beyaç, peymbe içtiyoyum.
Hs-Bizde onlardan alalım ajusshi
Ajusshi bize gülümseyerek kafa salladı. Ve pamuk şekerlerimizi yapmaya başladı.
-Namcun oppa beyi yeye indiyiymiçin?
Nj-Tamam
Deyip Niana'yı indirdi. Ben de tekrar ajusshi'yi izlemeye başladım.
Taki Niana'nın çığlığına kadar.
-CUNKUUUUK~
•KUSURA BAKMAYIN BÖLÜM ERKEN GELCEKTİ Bİ YERE GİTMEM GEREKTİ ATAMADIM.
•DÜN AKŞAM BÖLÜM ATMAYI UNUTMUŞUM SORRY
•EUPHORIA DİNLEYİN ÇİLEKLERİM
•BİDE AZ ÖNCE ÖĞRENDİM SABAH 1. DERSİMİZ 7:10'DA BAŞLIYOMUŞ. TAM DELİRMELİK! +BU YIL LGS'YE GİRMEM GEREK
•SIÇTIM SIVİCAM YANİ.
•HADİ HAVAYA Bİ BTS SÖZÜ BIRAK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Girl & J. Jungkook
FanfictionNiana CatGirl // Jeon Jungkook ?????? JEON NİANA ♡ JEON JUNGKOOK