Kapıya baktığımızda kaçtığımız ayıya benzer bir yaratık kapının önünde duruyordu. Tanrım, sen aklıma mukayet ol!
Yavaş yavaş üzerimize yürürken, Niana'nın transa girdiğini hissediyordum. Yaratık tam önümüzde durunca yere, o kıymetli ve mükemmel popomun üstüne, düştüm.
Yavaşça yüzünü yüzüme doğru yaklaştırdı. Hayır hayır, seninle öpüşmeye hazır değilim.
Hareket edemiyorum. Birden burnundan güçlü bir nefes verdi. Nefes nefes değil ki, lağam kokuyor. Hafif öğürser gibi oldum.
O ara Niana transtan çıkıp güçlü bir çığlık kopardı.
-AAAAAAAAĞĞĞAAAAAAA!!!
Ben daha ne olduğunu anlamadan Niana yaratığın üstüne zıplayıp saçlarını çekiştirmeye başladı.
Saçlarla ne derdi var hiç çözemedim. Mağzadaki kadına da aynı böyle saldırmıştı. Ama o zaman daha tatlıydı, ve poposu daha to-
Tanrım ne düşünüyorum böyle...
Yaratık acı içinde bağırıp, Niana'yı sırtından indirmeye çalışırken Niana, hem canavarı azarlayıp hem saçlarını çekiyordu.
-Seni pis yaratık gelecek başka bir zaman bulamadın mı? Niye en güzel anda geliyorsun.
X-H-hey al şu manyağı üstümden, saçlarım aaağğ
Ne yani insan mıydı o şey?
O yara- yani insan konuşunca Niana'yı kavrayıp kucağıma doğru çektim ve onu yere indirdim.
Adam üzerine kat kat giydiği, ve bu yüzden onu yaratık sandım, kıyafetleri çıkardı.
X-Tanrım.... Bir an öleceğim sandım. Küçücük şeyin bana yaptığına bak.
Diye Niana'ya yan bakıp iğneleyici bir şekilde konuştu. Niana'da ona gözleri kısık bir şekilde bakıyordu.
-Şey bayım az önce olanlar için onun adına özür dilerim.
X-Ahh peki, ama sizin burada ne işiniz var? Benim evimde..
-Arkadaşlarımızla kamp yapmaya gelmiştik, ama biz biraz kayıp olduk, ve sonra yağmur yağdı, ve ayı kovalayınca ondan kaçarken buraya girdik.
X-Tamam, şimdi gidin buradan.
İlerideki eski sandığı açıp içinden iki uağmurluk ve iki tane gaz lambası verdi.
X-Giderken dikkat edin. Sol tarafa doğru dümdüz gidin, arkadaşlarınız orda.
-Siz nereden biliyorsunuz?
Diye bir soru yöneltti Niana. Haklıydı nereden biliyordu?
X-Buraya pek insan gelmez, ve kamp ateşi bir tek orada yanıyor ve ben az önce oradan geçtim. Bir kaç genç çok telaşlı duruyordu.
-Peki teşekkürler.
X-Bu arada... Sevişirken başkasının evini izinsiz kullanmayın.
Demesiyle Niana dışarı fırladı. Hafif tebessüm edip hemen peşinden gittim.
[^~^] [^^] [\°o°/] [:3]
Jm-Jungkook nerelerdeydiniz bir şey oldu diye aklımız çıktı.
-Önemli bir şey değil
Deyip konuyu anlattım. Seviştiğimiz bölümü hariç hehehe.
Jin-Ahh yavrılarım neyse hadi uyuyalım ve yarın sağ salim eve gidelim.
Hepimiz Jin Hyung'u onaylayıp çadırlarımıza çekildik. Nianayla hiç konuşmadan sarılıp uyuduk.
BBEEEEENN GEEELDİİİİĞM
💜💜💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Girl & J. Jungkook
FanficNiana CatGirl // Jeon Jungkook ?????? JEON NİANA ♡ JEON JUNGKOOK