~9°

8.6K 400 173
                                    

Hatırlatma;

Onu kucağıma aldım. Kafasına boynuma gömdü. Sonra birden acılı bi inleme bıraktı.

-Aaağğ

Ne olduğuna bakınca Sovin'in elini Niana'nın minik ayağını tutarken gördüm.

Hatırlatma bitti

.
.

-Sovin sen ne yapıyorsun?

S-Şşey ayakları çok küçük de hoşuma gitti. Bilirsin tatlı şeylere ellemek gibi bir huyum var Kook.

Başımı tamam anlamında salladım. Ama Sovin Niana'yı ilk gördüğünde ondan nefret etmişti. Nasıl şimdi hisleri değişebilidi?

Cidden bu kızda birşeyler var ama neyse.

.
.
.

Şuan hepimiz televizyon izliyoruz ve şuan olduğum durumdan hiç de hoşnut deyilim.

Sovin kafasını omzuma koyup uyudu. Ama Sovin kafasını omzuma koymadan önce biz Niana'yla birbirimize sıkıca sarılmış filmimizi izliyorduk.

Sovin kafasını omuzuma koyunca Niana bir süre Sovin'e baktı bana da kısa bir bakış atıp Hoseok ve Yoongi hyungun arasına oturdu.

Ve şuan esneyip duruyor.

-Bebeyim uyuyalım mı hm?

-Eveyt Cunkuk. Şok uykum deydi.

Deyince Sovin'in kafasını omuzumdan çektim. Çakmemle gözlerini açtı.

S-Neler oluyor Kook?

-Uyumaya gidiyoruz Sovin.😒

S-Gidiyoruz derken? Hepiniz mi?

-Hayıy. Cunkuk'la uyumaya beyn didiyoyum. Oynlar buyda teyefişyon işlicekler!

Deyip elimi sıkıca kavradı Niana. Bende yerimden kalktım.

-İyi geceler size.

Jm-İyi geceler Jungkook.

Niana'yı kucağıma aldım ve odamıza çıkmaya başladım.

Niana'yı yatağın üzerine koyup dolapdan kıyafet seçmeye başladım.

-Cunkuk~?

-Efendim bebeyim?

-Beyi bıyakmişakşın dimi~?

Yanına gidip onu kucağıma aldım.

-Hayır bebeyim. Seni asla ama asla bırakmayacağım. Sovin'in dediklerine kulak asma Niana. O iyi biri deyil.

-O şaman nedeyn onu efimişe aydık ki o tötü biyi?

-Çünkü biz onun gibi kötü deyiliz meleyim tamam mı? Şimdi üstümüzü giyip uyuyalım hm?

Deyince bana sıkıca sarıldı. Tanrım en kısa sürede Sovin'den kurtulmalıyız. Yoksa hepimiz daha kötü olacağız.

Cat Girl & J. JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin