🍓
Hepsi odalara kaçınca bende Niana'yı odama çıkarttım.
-Çen nedeyn bağıydın Cunkuk
-Çünkü hepsi çıplaktı meleğim
-Aynadım-Şimdi banyo yapalım mı?
-Bayno yapmak içtemiyoyum~ Cunkuk~
-Neden ama~?
-Içyak çüynkü-Ama ıslak olmzsa nasıl temizleniceksin?
-Biymiyoyum
-Ah meleğim büzme şu dudağını seni yiyesim geliyo.-Kkkk tamam Cunkuk büçmüyoyum.
-Banyo?
-Çende dey o caman
-Hm iyi tamam gelNiana'yı yatağımın üstünden alıp banyoya götürdüm. Suyu ılık bi şekilde ayarladım.
Niana'nın üstünü çıkarırken utanması ama söyleyememesi ayrı bi şapşiklik. Bende üstümü çıkardım. Boxerımla kalınca Niana'yı alıp suya girdim.
Küvete oturup onuda bana çevirerek kucağıma aldım. Çilekli duş jelinden vücuduna sürdüm.
Saçlarını yıkadım. O da aynı şeyleri bana yapmaya çalıştı. Şapşik yaa
Güzelce durulanıp bornozumu giydim. Niana için bi havlum olmadığından onuda kucağıma alıp bornoza onuda sardım.
-Cunkuk bayna çook düzeydi
-Ben demiştim. Şimdi sana ne diydirsek ki biz?Deyip dolabımı karıştırmaya başladım. Ne olucak ki burda küçücük bebeğe?
En son en küçük siyah v yaka t-shirt buldum. Mecburen onu giydirdim. Saçlarını tarayı kuruttum.
Bende üzerimi değiştirince odadan çıkıp aşşağı indik. Umarım hyunglarım giyiniktir!
Merdivenden göz ucuyla salona baktım. Hepsi giyinikti. Aşşağı inmeye başladım. Hepsinin gözü bize döndü.
Hs-Jungkook o elindeki bebek kimin?
Jm-Kulakları mı var onun?
Th-Oha kuyruğa bak
Nj-Nerden buldun onu?-Ya bi sakin olun. Bu bi kedi kız. Adı Niana. Sahilin o taraflarda buldum. Ben anlatırım sonra size. Ve artık bizimle yaşicak.
Jn-Ovvv çok tatlı~
Hs-Yoongi çok tatlı deyil mi?
Yg-Hıhı
Hs-Ya Yoongi inanamıyorum sana ya of uyuma ya
Yg-Ya aşkım uyumuyorumNj-Gidin başka yerde tartışın. Susun iki dakika evimize yeni biri dahil olmuş. Merhaba Niana ben Namjoon.
Jm-Ben Jimin Niana'cım
Th-Ben Taehyung
Hs-Ben Hoseok
Yg-Ben Yoongi
Jn-Ben Jin-Beynde Niyayna. Memyun oydum.
Hs-Ya senin konuşmanı yerim ben.Deyip kucağımdan aldı Nianayı. Boşluğa düştüm sanki. Niye alıyo ki. Uzaktan baksa olmuyo mu?
Hs-Ovv burna bak miniciiik~
-Kkk Hoçeok yapma
Hs-Dur bi daha öpiyim.Ya öpmesenee yaa öpmee! Niye öpüyo ki ya? Tch tch tch. Hoseok hyung Nianayı öperken Niana Hoseok hyung'un kafasına odakladı gözlerini.
-Hoçeyok. Çaçında paymuk çekey vay
Hs-Ne var ne var kkkkkk
-Paymuk çekey vay bak
Hs-Bebeyim onlar pamuk şeker deyil. Sağdece saçım pembe.
-Aaa paymuk çekey dibi duyuyo. Dokuyna biyiy miyim?
Hs-Dokunabiyiyçin.Hoseok hyung'da Niana gibi konuşunca Yoongi Hyung gözlerini açıp birden ona döndü.
Yg-Sakın öyle konuşma Hoşik
Hs-Niye ya
Yg-Tabii gece acım artsın diyosan seve seve konuş
Hs-Oppa ama öyye demee~Aegyolu bi şekilde konuşunca Niana birden ellerini Hoseok hyung'un saçlarından çekip bi süre gözlerine baktı.
Sonra yan tarafta duran Jimin'in kucağına attı kendini.
Jm-Hyung bak Niana bile kaçtı kkkk
-Çimin şuş şuş. Yine tonuşuy öyye.Diye Jimin'in kulağına fısıldadığını sandı ama hepimiz duyduk. Jimin ve Tae ortaya büyük bi kahkaha bıraktılar. Niana'da Jimin'in boynuna sarılıp kafasını göğüsüne yasladı.
Kıskançlık sinyallerim ateş atıyo.
-E hani Niana'yı bi alsam ben
Jm-Kıskanma kook
-Jimiin! Alış-veriş yapıcaz Niana'ya verin de gidelim biz.HEPSİ-BİZDE GELİYORUZ!
İşte şimdi yandık!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Girl & J. Jungkook
FanfictionNiana CatGirl // Jeon Jungkook ?????? JEON NİANA ♡ JEON JUNGKOOK