~8°

8.6K 409 138
                                    

-Neden geldin?

S-J jungkoook~

Deyip birden sarılınca kaskatı kesildim ne oldu acaba?

Sovin hala bana sarılırken diğerleri geldi.

Nj-Ne işi var bunun burda?

Jn-Şimdi ki yalanın ne Sovin?

Tae-Bide yüzsüz yüzsüz gelmiş

-Ya bi durun...Sovin ne oldu anlat.

S-Bben öncesi için hepinizden ç-çok özür dilerim. L-lütfen bana y-yardım edin....gidecek başka yerim yok.

Yg-Ne oldu?

S:Erkek arkadaşımın yanına gelmiştim buraya. Ama o o beni a-aldatıyodu.

Deyip tekrar ağlamaya başladı. Ne yazpıcaktım? Diğerlerine bakınca Hoseok hyung'un bacağına sarılmış Niana'yı gördüm.

Gözlerimiz buluşunca Hoseok hyung'un bacağını daha sıkı sardı.

Niana'yı kucağına alıp hepsi içeri gitti.

MÜKEMMEL!

-Sanırım bir-kaç gün burda kalabilirsin Sovin

S-Cidden mi?

-Evet geç hadi odanı gösterim.

Deyip valizini aldım. Üst katta misafir odasına götürdüm. Sovin üstünü değiştireceğini söyledi. Bende aşşağı indim.

Yg-Neden aldın o kızı?

-Hyung yardıma ihtiyacı vardı.

Jm-Sana inanamıyorum kook. Şu minicik bebeğe ettiği hakaretleri unutma. Hadi geçmişte yaptı bize yapacağını. Ama Niana daha bebek!

-Ya Jimin sakin ol. Hem Sovin'i hepimiz biliyoruz. Hep böyle.

Jn-Evet o hep böyle ve böyle kalacak.

-Ama hyu-

Nj-Tamam kook. Uzatmayalım. 1-2 gün içinde bu evden kesinlikle gidecek o kadar.

-Zaten bende öyle dedim.

Hs-Neyse artık. Boş verin

-Tae oppa~ şeninle oyun oynayalım mı~? Şöş veymiştin.

Tae-Oynayalım bebeyim. Ama ne oynamak istiyosun?

-Şeyin odana didip oynayayım. Noyuuy.

Tae-Tamam gel.

-Ama Çimin oppa~ şende deey.

Deyip diğer eliyle de Jimin'i tuttu. Ve üçü yukarı çıktı.

🍓

Sovin aşşağı indi. Ne olmuş buna böyle. Az önce salya sümüktü

S-Selam

-Selam

Dediğimde gelip yanıma oturdu. Yana kaydım yanaştı. Tekrar kaydım dicem de gidecek yer kalmadı.

Merdivenlerden minik ve seri adım sesleri geldi oraya döndüğümde bana gülümseyerek hızlıca merdivenlerden inen bir Niana gördüm.

Gülüşünü özlemişim.

-Cunkuuuk~ bayk ben ne öyyendiii-

Gülüşü, neşesi, sevinci ve sözü yarım kalmıştı. Hızlıca inmeye çalıştığı merdivenleri başını öne eğip yavaşca inemeye başladı.

Yan tarafıma bakınca Niana'ya pis pis sırıtan Sovin'i gördüm. Benim ona baktığımı anlayınca ciddileşip öğnüne döndü.

NamJoon hyung Niana'yı merdivenlerden inerken gidip kucağına aldı.

Sonra geri yerine oturdu. Niana da ona sarılarak duruyodu.

-Niana bebeyim gel hadi bana

Deyince hafifce bana baktı. Kollarımı ona uzatınca çekingen çekingen gelmeye başladı.

Onu kucağıma aldım. Kafasına boynuma gömdü. Sonra birden acılı bi inleme bıraktı.

-Aaağğ

Ne olduğuna bakınca Sovin'in elini Niana'nın minik ayağını tutarken gördüm.

AŞKOMİSERİM DİYE BİR KİTAP YAZDIM YAYIMLAYAYIM MI?

BÖLÜM GEÇ GELDİ ÜZGÜNÜM. SİZ YORUM YAPMADIKCA YAZMA İSTEĞİM OLMUYO. :/

VE PEK MÜSAİT DEYİLDİM AÇIKCASI.

PAZARTESİ SON 4 DERS MATEMATİKMİŞ!!!

Cat Girl & J. JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin