En sevdiğiniz dizi/film/çizgi film neler?
Sabah hepimiz toparlanıp kahvaltı yapmak için bir restoranta gittik. Bunun için Jin hyungu ikna etmek bir hayli zordu.
Benim yemeklerim daha güzel deyip hepimize küstü bile. Neyse ki bir kaç şey yedikten sonra tatları güzel olduğu için bizi affeti. Tanrım bu adam...
Yol boyunca kimse konuşmadı çünkü hepimiz dünden yorgunduk.
Evimizin önüne yaklaşınca bir kaç tane siyah araba ve evin etrafında dolanan takım elbiseli adamlar dikkatimizi çekti.
Jm-Hyung, bence çaktırmadan yandan yandan uzaklaşalım buradan.
Tae-Onlar kim acaba?
Nj-Çocuklar sanırım başımız belada...
Yg-Kafanızı aşağı eyin, bizi görmesinler Jin hyung sen de şapkanı ve gözlüğünü tak.
Hepimiz Yoongi hyungun dediğini yaptık. Adamlar bizi süzüyordu. Birden biri bağırdı.
X-Hey, bunlar onlar. Yakalayın!
3.000 kez siktir!
-Jungkook korkuyorum
-korkma Niana bir şey olmayacak, sakin ol.
Niana'yı sakinleştirmeye çalışıyordum bu arada araba sert bir şekilde durdu.
Jin-Çocuklar sağlam sıçtık
Hoseok hyung ayapa kalkıp baktığında koca bir siktir çektini duydum.
Hs-Kesinlikle boku yedik
Tae-Tanrım sen bizi koru
-Jungkook neler oluyor?
Diye telaşla sordu Niana.
-Bir şey yok Niana sakin ol.
X-Hey düzgünce aracı boşaltın!
Diye kükredi bizi kovalayan adamlardan biri araçtan inerek.
X-Size bunu söylüyorken yapın yoksa canınız 10 kat daha fazla yanacak.
Çıkmamakda ısrarcıydık.
Jm-Hyung ne yapacağız?
Nj-Bilmiyorum Jimin bizimle ne dertleri var acaba?
Biz bunları düşünürken birden kapı açıldı ve hepimizi zorla dışarı çıkardılar.
Yere yatırıp tekme ve yumruk atmaya başladılar.
Niana çığlık atıyordu. Zor da olsa baktığımda adamlar zorla onu arabaya bindiriyordu. Tanrım nereye götürüyorsunuz onu.
Ağzımı açıp bağıracakken yüzüme bir yumruk daha yedim. Hiç birimiz karşılık veremiyoruz hepimizin üzerinde 2 3 tane adam var.
X-Tamam çocuklar yeter bu kadar, toplayın şunları depoya gidiyoruz.
Hepimizi ayağa kaldırıp büyük bir aracın içine oturttular. Halimize bakıp yarım yamalak gülümsedim. Bokumuz çıkmış kkkk.
Acaba Niana nasıl. Kafamıza birden siyah poşey geçirdiler. Yol boyunca sustuk.
Araba durunca aşağı indik. Bizi eski ve büyük bir depoya soktular. Sandalyelere teker teker sıkıca bağladılar.
Hepsi dışarı çıktı. Hiç birimizin konuşacak hali yoktu. Başımı dik bile tutamıyorum.
Birden kapı açıldı. TANRIM CİDDİ MİSİN?
HADİ BAKİİİİİM. ACABA NELER OLDU?
-SİZCE GELEN KİŞİ KİM?
-SİZCE KİM ÖLECEK?
-HİKAYE NASIL GİDİYOR?SINIR;
~50VOTE
~ 40YORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Girl & J. Jungkook
FanfictionNiana CatGirl // Jeon Jungkook ?????? JEON NİANA ♡ JEON JUNGKOOK