~7°

9.1K 435 105
                                    

İyiki Doğdun Gamzeli Lider~

Hepimiz o tarafa doğru dönünce kediden kaçan bi Niana beklemiyoduk.

O kadar komik koşuyo ki poposu bi sağa bi sola ellerini iki yana açmış aşşağı yukarı sallayıp minicik bi yavru kediden kaçıyo.

-Cunkuuuk. Oppayayııım. Yaydım ediin.

Jm-N-Niana kkkk

Jn-Niana sakin ol. Küçücük kedi o.

-Oppa miyavyıyooo. Beyi tovayamaşana ya diiit.

-Niana gel buraya

Deyip onu kucağıma aldım. Jin hyunglara dönüp.

-Y o tedi beyi ham yapıp yeşeydi o şaman ne yapışaktınış Hım?!

🍓

Sonunda eve geldik. Bayağı yorgunduk

-Cunkuk çiyek vay mı?

-Çilek yok Niana

-Hm. Peti çiyet ayabiyiymiyiş? Beyn çiyeyi şoook şeveyim

Jm-Hadi o zaman Niana'cım gidip çilek alalım~

-Hadi dideyip Çimin oppa~

Deyip kucağımdan indi ve Jimin'in yanına gitti. Elinden tutup küçücük bedeniyle Jimin'i kapıya sürüklemeye başladı.

-Ben de gelicem!

Jm-Sen kal Jungkook biz alıp gelelim.

-Hayır...bende gelicem.

-İyi şamam dey Cunkuk hadi

Deyip diğer minik eliyle benim elimi tutup dışarı çekiştirmeye başladı.

Jimin ile ayakkablıramızı giydikten sonra Niana'nın ayakkabılarını da giydirdik.

Ve ilerlemeye başladık. Buraya en yakın manav 2 sokak ötede. Bu arada Niana ben ve Jimin'in ortasına geçmiş ellerimizi tutup hoplaya hoplaya ilerliyo.

Biraz ilerleyip sokağın köşesini döndüğümüzde bi araba kornasıyla durduk. Filmli olan cam açıldığında şaşırmıştım.

Bu benim lise arkadaşım Sovin. Önceden bana plotonikti kendisi.

S-Naber Jungkook. Uzun zaman oldu.

-İyi Sovin sen?

S-Bende iyi. Jimin göremeyeli baya yakışıklı olmuşsun.

Jm-Hı hı saol.

Jimin'ler Sovin'i sevmezler. Lise zamanlarında okulda kendine BAD GIRL dedittiriyodu. Ama bana bi kötülüğü yoktu.

Bize gülümseyerek bakarken elimi tutan Niana'ya gözü kaydı. Niana öldürcekmiş gibi bakıyo Sovin'e.

S-Ayy Kook bu ne böyle ıyy.

Böyle diyip arabadan indi ve yanıma gelip elimi Niana'dan çekmeye başladı. O çektikce Niana daha sıkı tutmaya çalışıyodu.

S-Ya bıraksana Kook'un elini. Mikrop kapıcak senin yüzünden. Zaten neye benzediğin belli değil. Kook sende bırak şu mikrobu. Hasta olucaksın.

Deyince Niana'ya baktım. O kadar masum bakıyodu ki gözlerindeki yaşları akıtmamak için kırpmıyodu bile gözlerini.

Sonra yavaş yavaş ellerini elimden çekti. Ah şuan Sovin'i öldüre bilirim!

1

-2 adım geri gitti. Jimin onu kucağına alıcakken durdurdu.

Kısık sesiyle;

-Çimin oppa haşta oymanı iştemiyoyum.

Deyince gözlerindeki yaşlar boncuk gibi tek tek düşmeye başladı. Şuan konuşamıyorum bile.

Jm-Benim meleklere alerjim yok bebeyim. Ama kızıl kafalı şeytanlara çok büyük alerjim var.

Deyip Niana'yı kucaklayıp manava doğru gittiler.

S-Sonunda gittiler. Ee Kook birileri var mı hayatında?

Kasılan çenemle tıslayarak.

-Hayatım. Seni. İlgilendirmez. Sovin

S-Ya ne olucak söylesen.

-Evet var! Şimdi git nereye gidiyosan.

Deyip elimi çektim ondan. Jimin'lerin arkasından koşmaya başladım.

🍓

Manavdan çilek alıp eve geldik ama Niana benimle hiç konuşmadı. Diğerleriylede konuşmuyo ve hiç birimize yaklaşmıyo.

Jn-Niana hadi gel yemek ye.

Deyince oturduğu koltuktan buraya baktı. Yavaşca kalkıp masaya geldi kendi tabağını ve çatalını alıp tekrar içeri gidip koltuğa oturdu.

Yavaş da olsa yemeğini yemeye başladı.

Biz hepimiz hâlâ onu izliyoruz. Tabağından 3-5 parça bişey yeyip mutfağa girdi ve tabağını tezgaha koydu.

Niana tekrar içeri giderken. Zil çaldı. Ben kalkıp bakmaya giderken Niana'da peşimden geldi. Kapıyı açtığımda elinde valiz ve ağlayan bi Sovin beklemiyodum. Niana'ya baktığımda gözleri dolmuştu ve poposunu sallaya sallaya içeri soğru koşmaya başladı.

Cat Girl & J. JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin