~10°

8.6K 393 195
                                    

•En sevdiğin şarkı?

Jm-Sovin nerde kook?

Niana'ya dönüp birbirimize baktık.

-işi varmış huyung

Nj-İyiki gitti. Biraz daha onunla aynı ortamda duramazdım.

Yg-Acaba neden geldi ki buraya?

Diye bir soru yöneltti Yoongi huyung. Cidden ne için gelmişti? Bunu merak ediyorum. Çünkü bu şehire bir daha adım atacağını düşünmüyorum.

-Hey neyşe oppayayım. Şimdi şij yemeyinişi yiyin. Şoyya oyun oynayayım mı? Ben şoook şıkıyıyoyuum.

Hs-Oynarız Niana ama karnını iyi doyur.

Deyip elini Niana'nın kumral saçlarına atıp karıştırdı.

🍓

Hepimiz bahçede Taehyung'un Niana için almış olduğu salıncağı kurmaya çalışıyoruz.

Jm-Ya Tae şunu şurdan çek burdan deyil!

Tae-Ben ne yapayım Jimin. Elime öyle geliyo.

Hs-Yoongi ulu orta yerde ipi tutucam diye elleme beni ya!

Yg-Kiim ben mi? Ayıp ayıp. Kesinlikle öyle şey yapmıyorum.

Nj-Hesaplamalarıma göre bu salıncak böyle asılmıyor.

Jn-JİMİN HEMEN O AYAĞINDAKİ İPİ ÇÖZ KAFANIN ÜSTÜNE DÜŞECEKSİN EVLADIM!

Diye cırladı Jin huyung. Ne demek istedi anlamadım? Jimin'e bakınca....bakmaz olaydım.

Cidden 6 tane adam bir işi beceremedi..cidden.

Jimin'in şuan ki durumu aynen şu şekilde. Ayağına ip dolanmış ve Tae diğer ipi çekince Jimin'in ayağına dolanan ip yüzünden birden ağacın dalına doğru tepe taklak durmuş bir vaziyette.(umarım anlamışsınızdır :') )

Jm-Tanrım!....Taehyung ne yaptın?! NASIL İNECEĞİM BEN İNDİRİN BENİ!

Tae-Eee şey...şey ya benim işim vardı şeyde ben onları şey edeyim.

Deyip içeri fırladı.

Yanımdaki Niana'ya bakmak istedim ama yanımda değildi. Tanrım nerede bu kız?

Bende içeri doğru Niana'yı aramaya gittim.

🍓

Bizim odamız hariç heryere baktım ama yok. Odamıza doğru gidince....bu ne lan? Kuyruk...kulak....Niana. Ne yani Niana'nın kuruğu ve kulağı mı düştü?

•Ya kısa oldu biliyorum ama bir an önce şu Niana'yı büyütüp olaya tamamen girmek istiyorum.

•Taehyung ile ilgili Teacher kitabı yazfım okuyup oylarsanız sevinirim

ÖPTÜÜÜM

Cat Girl & J. JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin