Bu bölümü okuduğunuz tarihi yazın lütfen.
Gelen kişi Sovin'in ablasıydı. (şaşırdınıx mı gençleer ehuehe)
Eun-Omoo şu halinize bak ne kadar da komiksinizㅋㅋㅋㅋㅋ
Höö ne kadar komik, kıçımla güldüm.
Eun-Eee kardeşimi evden kovmuşsunuz? Nerden buluyorsunuz bu cesareti?
Hs-Kardeşin evimize gelmek için olmayan yüzü buluyor? Bizim onu kovmamız için, cesaret etmemize gerek yok Eun.
Uuu hyunguma bak sen yatakta ateş, dışarıda fişek.
Eun-Ağzın açılmış Hoseok bey ㅋㅋㅋ önceden korkardın benden?
Yg-Senden korkmuyor, sadece yılanlara alerjisi var.
Deyip korkunç bir şekilde sırıttı Yoongi hyung. E adamın sevgilisi sonuçta.
Eun ona iğneleyici bakışlarını attıktan sonra topuklarından çıkan o iğrenç sesle yanıma yaklaştı.
Eun-Ouuw Jungkook, görmeyeli ne kadar da... Yakışıklı olmuşsu-
Niana-KES SESİNİ ŞILLIK!
Şuan, öyle bir gülesim var ki anlatamam. Yürü be güzelim.
Eun-Hey! Sen Sovin'in bahsettiği kıl yumağı olmalısın hm?
Niana-Yanlış tahmin. Ben bir kedi kızım, şu nadir ve özel olanlardan. Yapım yüzünden, kedi halimle ve insan halimle vücudumda kaşım, saçım ve kirpiklerimden başka kıl bulamazsın. Teşekkürler
Deyip sırıtmıştı öylece. Cidden beni şaşırtıyorsun Niana.
Eun'a baktığımda sinirden gözü dönmüştü.
Tabii ezildi iyice burada.Benim yanımdan ayrılıp Niana'ya doğru ilerledi.
Eun-O zaman o kıllarını da ben yolarım.
Deyince Niana büyük bir kahkaha patlattı... Yani şuan cidden korkutucu bir mafya gibi duruyor uuuuhuhu.
Niana-Yolmak, sence de çok saçma ve basit değil mi?
Deyip bize döndü sırıtıp göz kırptı. O an anlarım mağzadaki kadın gelmişti aklına ㅋㅋㅋㅋㅋ gülmek için hiç uygun bir zaman değil.
Eun'un sinirden uzun tırnakları, ki o tırnaklarının aralarının pis olduğuna bahse girerim, yumruk yapmış olduğu eline girmek üzereydi.
Eun-BUNU HEMEN YUKARI ÇIKARIP PATLAYICILARI HAZIRLAYIN. EUN VE KARDEŞİYLE OYNAMAK NEYMİŞ GÖSTERECEĞİM HEPİNİZE. AZRAİLİNİZ OLACAĞIM.
O cüsseli herifler Niana'nın sandalyesini kaldırıp deponun en tepesine çıkardılar ve bağladılar.
-KORKMA NİANA KURTULUCAZ BURADAN!
Eun-KES SESİNİ!
Jn-Jungkook sakin ol. Kurtulacağız buradan.
Jm-Plan yapmalıyız
Tae-Tanrı aşkına ne planı Jimin. Götümüzü hareket ettirmeye gücümüz yok.
Taehyung haklı. Hem yediğimiz dayak yüzünden halsiziz ve bu sandalyelere çok sıkı şekilde bağlıyız.
Nj-O zaman sadece tanrıya dua edebiliriz.
Umutsuzca başımızı eğip beklemeye başladık.
Eun-her yerde patlayıcılar varㅋㅋㅋㅋㅋ size ufak bir sürpriz yapmak istedim. Şu kapıdan çıktığım an sadece yaşamk için 10 saniyeniz var. O süre boyunca da, birbirinizi sevdiğinizi falan söylersiniz ㅋㅋㅋ
Niana-KENDİ BOKUNDA BOĞUL EUN
Eun derin bir nefes alıp adamlara çıkmalarını işaret etti. Kendine bize son bir bakkş atıp kapıyı kapattı.
Kapının kapanmasıyla birlikte her saniye bip sesi geliyordu. Nasıl bir ölüm ama.
Niana-AİLEM OLDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM OPPALARIM.
-NEFESİM OKDUĞUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM NİANA. Ailem olduğunuz için teşekkür ederim hyunglarım.
Birbirimize ettiğimiz acı teşekkürden sonra gözlerimizi kapattık. Öleceğiz değil mi?
4
3
2
1Ve arkamızdan gelen büyük bir basınçla ileri doğru savrulduk. Etrafıma bakıtığımda herkes yerdeydi. Gözleri kapalı ve yüzleri kanla yatıyorlardı.
Patlama sesleri devam ediyordu. Üstümüze bir sürü moloz yığını düşüyordu. Canım acıyor. Fiziksel acımı, ruhsal acım örtüyordu. Gözlerim net görmüyor nefesim daralıyor ve beynim uyşuyordu.
En son hissettiğim de yüzüme vuran alevlerin sıcaklığıydı.
NASIL BULDUNUZ?
BİRAZ SAÇMA VE KÖTÜ BİR BÖLÜMDÜ.ŞİMDİ AKLINIZA BÜYÜK BİR SORU İŞARETİ YOLLUYORUM.
BU FİNAL BÖLÜMÜ MÜYDÜ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Girl & J. Jungkook
FanficNiana CatGirl // Jeon Jungkook ?????? JEON NİANA ♡ JEON JUNGKOOK