~14°

7.7K 344 216
                                    

-Koş Niana koooooş

-Jungkoook geliyooor

-HIIIIĞĞAAAAĞĞĞĞĞĞ(ayı kükremesi efekti şeysi)

-AAAAAAA TANRIM ÖLMEK İSTEMİYORUM DAHA YENİ İNSAN OLDUM~~~~~~

-NİANA DEME ŞÖYLE KOŞ KOOOOŞ

-HIIIIIIAAAAĞĞAĞAAAAĞĞĞĞĞ

-EBEN EBEEEEEN

-ĞĞĞĞĞHHHHHIIIIIAAAAAAAAĞĞ

-SUS JUNGKOOK ÖLÜCEEEEEZZ KIZDIRMA ŞU HAYVANI

-AY MÜNASİP YERİMİN PABUCU NE YAPACAK Kİ EN FAZLA O AYI BOZUNTU-

-ĞĞĞĞIIIIAAAAĞĞĞYYYĞĞĞĞ

-SUS JUNGKOOK SUS GELİYO DİRİ DİRİ YİCEK BİZİ

-NİANA BAK ŞU KULÜBEYE GİREBİLİRİZ

-HANİ???....A GÖRDÜM KOOOŞ JUNGKOOK

Şuan ayağımızı kıçımıza vura vura koşuyoruz...sıçtık...sıçtık...sıçtık.

Önümüze çıkan ayı yüzünden ne yapacağımızı şaşırıp koşmaya başladık Niana ile ve şuan ilerde bir kulübe var.

Eğer oraya ulaşabilirsek kurtulabiliriz.

Son kez tabana kuvvet kulübeye doğru koştuk. Direk kolumu uzatıp kapıyı pata küte ittim. Şansımıza açıktı. Anında kapıyı kapattım.

Şerefsiz ayı.... ne halt vardı da bu kadar kovaladın.

-ahhh Jungkook....ölüyorduk

-ama ölmedik

Deyip Nianaya döndüm. Dönmemle sapıkça gülmeye başladım.

-H hey neden gülüyorsun? Komik olan ne?

-Sence?

Dediğimde kendini süzdü. Gözü göğüslerine gelince kooocaman açtı gözlerini.

Çok koştuğu için sütyeninden çıkmıştı gözleri ve uçları belli oluyordu. Hem şuan tekiz...kimse yok....Niana tamamen bir kadın oldu....hormonlarıma hakim olamıyorum

Birden yaslandığım duvardan dönüp Niana'yı duvarla arama sıkıştırdım. Kendimi ona bastırdım. Göğüslerini ve tüm vücudunu vücudumda hissedebiliyorum.

Bir süre gözlerine baktım. Ondan izin istiyorum çünkü bunu zorla yapmak istemiyorum.

Gözlerimin içine bakarken hafif sırıttı ve kollarını boynuma dolayıp kafamı kendine çekerek dudaklarını benimkilerle birleştirdi.

Hiçbir şey bilmediği için sadece sabit tutuyordu dudaklarını. Hafifce hareket ettirdim dudaklarımı. Benim yaptıklarımı yapmaya çalışıyordu.

Öpüşmemiz derinleşmeye başlayınca onu kucağıma aldım.

•SMUT VAR DEVAMINI GETİREYİM Mİ?+1

•YOKSA SUMUTU ATLAYAYIM MI?+2

Cat Girl & J. JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin