"Ya kızım az bizle ilgilen ya" Edanın sitem etmesiyle ona döndüm.
"Ne istiyosun kalkıp oynıyım mı karşında? Para da takçan mı?"
"Kızım salak salak konuşma onu demiyorum" ne dercesine kafamı salladım.
"Bora diyorum çocuğu azcık göz hapsinden çıkarda bize dön" gözlerimi devirdim. Kızlarla konuşmaya başlamıştık arada bakışlarım ona kaysada geri çekiyordum.
"Çilekli soda alıcam isteyen var mı?"
"Sen ısmarlarsan neden olmasın güzelim"
"Eda?"
"Heh bebem"
"Para şıçıyom dimi ben!Ver para alıyım!" Oflayarak önüne döndü. Ağla biçıs
Çilekli sodamı almış masaya geri dönecekken yan masada oturan Bora ve arkadaşları oturuyordu. İster istemez kulak misafiri olmuştum. Tamam biraz dinlemiş olabilirim sadece birazcık.
"Oğlum kim lan bu kız?"
"Bilmiyorum abicim ama bulucum"
"Nasıl bulmayı planlıyorsun" oflayarak cevap verdi.
"Onu da bilmiyorum Cenk ama eninde sonunda karşıma çıkıcak"
"Bir şey sorucam ama kızmandan korkuyorum" derin nefes aldı.
"Sor abicim sor en fazla dayak yersin" masadakiler gülünce bende gülümsedim.
"Abi sen bu kızı niye bu kadar umursadın. Normalde böyle işlerle uğraşmazsın"
"Bilmiyorum lan bilmiyorum bi bok bilmiyorum şuanda sadece hislerimle hareket etmek geliyo içimden!"
"Tamam sinirlenme lan bişi demedik"
"Çok sağol allahtan bişi demedin"
Sinirle sandalyesini ittirip masadan kalktı dikkat çekmemek için ve dinlediğimi anlıyacak diye telaştan sodamı yere düşürdüm. Bi de ben dikkat çekmeyim diyordum dimi. Baya başarılı.
Herkesin dikkati bana dönerken eğilip cam parçalarını toplamaya başldım. Önüme biri daha eğilip konuştu."Bence bırak bi yerini kesiceksin Laçin. Hizmetlilere söyleriz şimdi iki dakkada temizlerler." Bora! Allahım ölüyorum galiba, kokusunu alabilecek kadar yakınımdaydı. Ne kokuyodu lan bu! Tamam bilmediğim bi şeydi ama çok güzel kokuyordu. Heyecandan kalkmaya çalışırken destek almak için elimi yere koyduğumda küçük cam parçalarının etime girdiğini hissettim.
Boranın elinin kolumda hissedince kafamı kaldırdım. Çok mu yakındık sanki. O da gözlerini gözlerime çıkardı."Kızım ne aniden öyle ellerini yere bastırıyosun" ne diyeceğimi bilemeyerek suratına baktım.
"Sesini duyunca heyecanlandım birden"
"Ne?" NE!! allahım ne demiştim ben
_____
Evet mükemmel bir şekilde bitiridim clap clap clap
Boş yapma köşemizi doldurduğuma göre gidiyorum eheheheh
TŞK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Laçin || Texting
Short StoryAnonim: Selam yakuşuklu Bora: Kimsin lan ! Anonim: Çocuklarımızın anasıyım yiğidim Bora: Kızım manyak mısın lan?!!! Anonim: Kız olduğumu söylemedim ;) Bora: Gay misin amk Anonim: Ne küfür ediyon göt Bora: Lan kimsin aq!!!!!! Anonim: Sinirlenme yakı...