Okulun girişinde duran kızları görünce gülümsedim.
"Günaydın." Uykulu olduklarından sadece kafalarını sallamakla yetindiler.
Dersin başlamasına daha vardı o yüzden çantalarımızı sınıfa bırakıp kantine indik. Kızlar boş bir masaya oturdular bende hepimizin ayılması için kahve almaya gittim."Cenk abi 4 tane kahve verir misin?"
"Sütlü mü sade mi olsun kızım"
"Sade olsun"
Kahveleri tepsiye koyduktan sonra dökmemek için kahvelere bakarak yürüyordum. Arkamı dönmemle birine çarptım ve kahveler üstüme döküldü. Karnımda bir sızı hissedince dişlerimi sıkıp inledim.
"Kahretsin" diye bir ses duydum. Kafamı kaldırdığımda Borayla göz göze geldik. Ah hadi ama.
"Ben kusura bakma önüme bakmıyordum."
"Önemli değil." dedim kendimi sıkarak
"Nasıl önemli değil! Eminim şuan acıdan yanıyorsundur. Gel benimle "
"Nereye?"
"Yanımda yedek tişört var ayrıca yanık kremi sürmen gerek" tam o sırada kızlar koşuşturarak yanıma geldiler.
"Laçin noldu?!?"
"Şey kahve döküldüde Bora da bana yardım ediyordu" kızlar bana sinsi sinsi bakıp sırıttığımda gözlerimi pörtlettim.
"Ya canım kıyamam çok acıyo mu?"
"Birazcık"
"Kanka kusura bakma bizim çok önemli bi işimiz çıktı."
"Bora sen Laçin'e yardımcı olur musun?"
"Tabiki sonuçta bendede suç var"
"Ah çok sağol biz gidelim o zaman" kızlar yanımızdan ayrılırken Bora bana döndü.
"Hadi gel sende daha fazla böyle durma" uysalca kafamı sallayıp onu takip ettim. Beni revire bırakıp tişört almaya gitti. Rüyada gibiydim. Borayla yakındım. Yani o pek anlamasada.
Kapı açıldığında kafamdaki düşünceleri savuşturdum."Çok bekletmedim dimi?" hayır anlamında kafamı salladım.
"Sen değiştir bende krem bulacağım" bu seferde tamam anlamında kafamı salladım. Getirdiği tişörtü kenara koyup kendikimi çıkarmaya başladım. Ama ellerimi kaldırdığımda karnım gerildiği için yapamadım ve acıyla inledim.
"Kızım yardım istesene yapamıyorsan ne zorluyorsun canın yanıyor"
"Şey ben-"
"Tamam kaldır kollarını" yavaşça ellerimi kaldırdım. Dikkatli bir şekilde tişörtümü çıkarttı. Altımda atlet vardı. İzin ister gibi suratıma baktı. Kafamı salladım. Yine.
Sadece yanıpı görebilecek kadar atletimi sıyırdı ve kremi sürdü. O onunla ilgilenirken bende onu izliyordum. Bi anda kafasını kaldırınca yüzlerimiz fazla yakınlaştı. Gözleri kısa bir an dudaklarıma kayınca bende istemsizce onunkilere baktım.
"Revir fantezisi he"
Bu kimdi!!!!
_________
Kim la bu romantik ortamı bozan ödmdmsmisğdğw
Yazım hataları için üzgünüm :(
TŞK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Laçin || Texting
Short StoryAnonim: Selam yakuşuklu Bora: Kimsin lan ! Anonim: Çocuklarımızın anasıyım yiğidim Bora: Kızım manyak mısın lan?!!! Anonim: Kız olduğumu söylemedim ;) Bora: Gay misin amk Anonim: Ne küfür ediyon göt Bora: Lan kimsin aq!!!!!! Anonim: Sinirlenme yakı...