33

24.4K 1K 72
                                    

Multiyi Bora gibi düşünelim sskksld

________

"Senin yüzünden!"

"Bunu söyleyip durma biliyorum!!" kulağıma gelen yüksek desibelli sesler başımın ağrımasına sebep oluyordu. Yavaşça gözlerimi açmaya zorladım kendimi, açtım. Beyaz hastene duvarları bana olan olayların gerçekliğini yüzüme vurdu. Boranın gidişi peşinden koşuşum kriz geçirişim ve karanlık. Yatağın karşısında Ayça ile Bora kavga ediyorlardı. Ece ise yatağın sağ tarafında kalan koltukta oturuyordu. Uyandığımı farkeden ilk o oldu.

"Laçin! İyi misin?" boğazım acıyordu bu yüzden kafa sallamakla yetindim. Bora yanıma geldi ve elimi tuttu. İstemsiz bir şekilde elini sıktım. Bu yaptığıma karşılık kafasını hafif eğip güldü. Sonra birden ciddileşip gözlerime baktı.

"Özür dilerim"

"Neden?" dedim çatallı sesimle

"Seni öyle orada bıraktığım için bırakmayacağım dediğim halde bunu yaptığım için çok özür dilerim seni bu hale getirdiğim için özür dilerim" kalbimi erittiğinin farkında mıydı acaba? Bu onun için olan ilk değildi ama en ağırıydı.

"Özür dileme. Sadece (yutkundum) yanımda ol" artık hazırdım her şeye ona, sevgimize, bize...

"Sen- yani kabul ettin mi?"

"Peşinden neden koştum zannediyorsun salak" dedim ve güldüm. Sesim yavaş yavaş yerine oturuyordu. Bora bir anda bana sıkıca sarılınca kolumdaki serum canımı acıttı ve inledim.

"Deli çocuk dur bi"

"Özür dilerim. Özür dilerim." deyip yanağımdan öptü. Ama öksürük sesiyle ikimizde yerimizden sıçradık.

"Kardeşim uyanmışsın" abim ve beril gelmişti.

"Uyandım abi sizde hoşgeldiniz Berille"

"Bora aslanım sen şöyle bir çık ordan" Bora sertçe yutkunarak yanımdan ayrıldı. Ben gülsem mi ağlasam mı şaşırmıştım.

"İyi misin abicim?"

"İyiyim abi, bakıyorum sende iyisin" dedim berile kaş göz işareti yaparken. Beril kızarırken abim kolunu onun omzuma attı.

"Sevgilimi utandırma"

"E oha ama ne ara ya, Beril sende hiçbir şey söylemiyorsun aşk olsun"

"Ya şey çok yeni" dedi utana sıkıla, bende abime kaşlarımı kaldırarak baktım.

"Eh maden siz söylediniz bizde söyleyelim dimi" abim anlamış gibi kaşlarını çattı.

"Bizde Borayla birlikteyiz" Bora öksürmeye başlayınca gülesim gelmişti. Güldüm. Abim sinirle bize bakmaya başladı. Bende kaşındığımdan dolayı daha da sinir etmeye çalıştım.

"Abicim bi kal geldi sana iyi misin?" abim tam ağızını açıp bir şey söyleyecekken Beril engelledi.

"Canım ne güzel işte kardeşin kaç yıldır sevdiği kişiyle, sevipte uzaktan bakmayı en iyi biz biliriz biraz anlayış göster lütfen. Biliyorum senin bir tane kardeşin var ama bugün olmazsa yarın olacak hem evlenecek değiller ya sevgililer" abim baya yumuşamış gibi gözüküyordu ama hala gözlerinde sinir parıltıları dolaşıyordu.

"Beril abimi bırak beni al" herkes kıkırdarken bende sırıttım. Mutluyduk. Bu zamana kadar olan her şeye rağmen mutlu bir tablo oluşturabilmiştik.


___________

Evet arkadaşlar son bölümdü biraz değişik oldu ama ben sevdim tatlı bir son oldu.



Şaka şaka dksmdkksks 40. Bölümde final yapmayı planlıyorum. Birazda sevgiliyken ki hallerini görelim.

Seviyorum sizi :* :*

TŞK.

Laçin || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin