12

31.8K 1.4K 200
                                    

Bora: Ben

Anonim: Bir şey söyleme öyle olduğunu sende biliyorsun

Anonim: Neyse bu konuyu kapatalım mı?

Anonim: Zaten zamanı gelince görüceksin beni

Bora: Tabi ben seni daha önce bulmazsam

Sıkıntıyla WhatsApp'tan çıktım ve internetimi kapattım. Beni bulmak görmek istiyordu ama ben beni sevmeden benden hoşlanmadan bunun olmasını istemiyordum. Çünkü. Çünkü beni istememesinden deli gibi korkuyordum.

Telefonumun melodisi odayı doldururken yatağın içinde tepinerek telefonumu aradım. Hadi ama bunu sizde yaşamışsınızdır. BULDUM.

"Alo?"

"Kızım nerdesin kırk saattir açmıyosun!?"

"Ya Beril bağırma kızım ya"

"Of tamam ben sana şey sorcaktım"

"Sor"

"Şey abinle konuştun mu hiç?"

"Hayır da sen ne ayak"

"Ya yok bir şey hani tatilde gelicem falan demişti ya o yüzden şey ettim"

"Bu seni hiç alakadar etmez" deyip yüzüne kapattım. Bu kız abime mi halleniyodu. Abimin ağzından laf alırdım ben. Çalıyor çalıyor..

"Ha"

"Abicim yine çok kibarsın"

"Laçin canım kardeşim sadede gel işim var"

"Öf tamam be direk soruyorum o zaman?"

"Sor."

"Berille aranızda bir şey mi var?" Abim şiddetli bir şekilde öksürmeye başladı.

"Ya biliyodum anlamıştım ya tü sana pü sana arama mesaj atma bi daha bana ay yazıklar olsun nasıl bana söylemezsin. Aha bak yazıyom buraya sevgili yaparsam nah sana söylerim" kendini toparlayıp öksürükten çatallaşan sesiyle konuştu.

"Bak Laçin beni deli etme öyle bi şey yapmicaksın. Ayrıca Berille sevgili falan değiliz."

"Bal gibide yaparım ayrıca ben sevgili misiniz diye sormadım?"

"Şuanlık aramızda bir şey yok olursa zaten söylerdim sana kızdırma beni"

"He şuanlık sevgili değiliz ama aramızda bi şey de yok değil diyosun tamam ben anladım baybay"

"Lan bir du-" telefonu suratına kapattım. Belki fazla tepki vermiş olabilirdim ama biraz sinirlenmiştim. İkisininde bana söylememesine birazda abimi kızdırmak hoşuma gidiyordu. Ben salak salak sırıtırken telefonum titredi.

Bora: Laçin selam Bora ben. Yan sınıftayım, geçen kantinde bir olay olmuştu onun hakkında bir şey soracaktım sana.

Hssktr.

____________

Ve yine mükemmel bitiş dıtdıtdıııııtttt

Boş yaptığıma göre artık çekilebilirim.

TŞK.

Laçin || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin