ხელი ნელა აღმართა და საჩვენებელი თითის ბალიში მთელს სიგრძეზე ჩამოუსრიალა.შემდეგ კი მთელი მტევანი შეახო. შემდეგი მოქმედება ის იყო რომ კოცნაში აჰყვა.
🌹🔞🌹
თეიონგს გაუკვირდა. ძალიან გაუკვირდა. კოცნა იმაზე ვნებიანი და მომთხოვნი გახადა ვიდრე იყო. ფილტვებში ჟანგბადი გამოელია. კოცნა გაწყვიტა. ორივეს გულმკერდი სწრაფად აუდ-ჩაუდიოდა. ალბათ მათი პულსის ცემა ორჯერ გაიზარდა.
ეველინმა გვერდით გაიხედა. წითელი ტუჩები კიდევ უფრო გასწითლებოდა. ერთმანეთისგან დაეშორებინა და ჰაერს ხარბად ყლაპავდა.
თეიონი მდივანზე ამძვრალი,იგივე მდგომარეოაბში იყო და თვალს არ წყვეტდა ეველინის პროფილს.
-შეიძლება..-დაიწყო თეიონმა და წამით შეყოვნდა.-შეიძლება რომ შეგეხო?
ეველინმა გახედა. პირდაპირ მის თვალებს შეეჩეხა.
-Maybe... -იყო ერთადერთი სიტყვა რაც მის პირს დასცდა.
თეიონს ტუჩის კუთხე აეზიდა და ენით ზედა ტუჩი გაილოკა.
პირდაპირ ყურის ზირში დაუტოვა სველი კოცნა და შემდეგ მის ყბის ხაზს გამოუყვა. მწვერვალს მიაღწია და ისევ დაეწაფა მის წითელ ტუჩებს.
ეველინი მთელი სხეულით თრთოდა. ლამის ყბაც კი აუცახცახდა.
თეიონმა ნელა გადააწვინა მდივანზე და ზევიდან მოექცა.
ჯერ კიდევ არ ჰქონდა გაუჩინარებული ძველი ნიშნები, რომლებიც თეიონმა აჩუქა. ისევ უტოვებდა ახალ ნიშნებს და მის დალურჯებულ კანს ცხელი ენით ასველებდა. რატომ იყო მისი კანი თეიონისთვის ასეთი ტკბილი, ვერ ხვდებოდა. თეიონს ეგონა, ახლა თითქოს მის ნაცვლად თეთრი შოკოლადის ფიგურა იწვა. ცდილობდა თავი გაეკონტროლებინა. ზედმეტად არ ეტკინა. იცოდა, ისედაც საკმაოდ დაუშავა. კბილებით მისი კანი გამოქაჩა. ამდენი ხნის განმავლობაში ეველინი ცდილობდა ბგერების დახშობას, თუმცა ახლა ზედმეტად ძნელი აღმოჩნდა მისთვის. რამდენიმე ბგერა დასცდა პირიდან. თეიონს ისინი მელოდიასავით ჩესმა. ცალი ხელით კაბის ღილებს უხსნიდა. ღილები ჭიპამდე ჩადიოდა,შემდეგ კი გაშვებული ნაჭერი იყო, რომელიც დაწოლილს მაღლა ასწეოდა და მის ბარძაყებს ადვილად მისაწვდომს ხდიდა. თეიონმა ბოლო ღილი ჩახსნა და უკმაყოფილო დარჩა, როდესაც კაბას ღილები მთელს სიგრძეზე არ ჰქონდა. თუმცა არც გასჭირვებია იმის განხორციწლება რაც თავში მოუვიდა. ეველინს ფეხები მუხლში მოკეცილი ჰქონდა, თეიონი კი მათ შორის იყო მოთავსებული. თეიონმა კაბის ორივე მხარეს მოკიდა ხელი და წამებში ოთახში გაფხრეწვის ხმა გაისმა. ეველინს მკერდი სწრაფად აუდ-ჩაუდიოდა. თეიონი ხარბად უყურებდა ზევიდან მის სხეულს, რომლის წინა ნაწილს მხოლოდ ბიუსჰალტერი და საცვალი ფარავდა.მისკენ დაიხარა და ქვედა ტუჩი ტუჩებს შორის მოიქცია, კბილებით გამოქაჩა და მომთხოვნად აკოცა. კოცნის ბილიკი ტუჩებიდან ლავიწებამდე გააბა. ჯერ კიდევ ჭრილობის სახით ჰქონდა ეველინს, მარჯვენა ლავიწზე თეიონის ნაკბილარი. იმ ღამით თეიონი ნამდვილ ვამპირს ჰგავდა. თითებით ბიუსჰალტერის სალტე მხარზე ჩამოუცურა და იმავე ადგილას აკოცა. ხელი მის ზურგს უკან შეაცურა და შესაკრავი შეუხსნა. რამდენიმე წამში მისი დავარდნის ხმა გაისმა იატაკზე. თეიონმა მკერდზეც იცნო კბილების კვალი და ენა ზუსტად იმ ადგილას გადაასრალა. თითქოს ასე ცდილობდა მის მორჩენას, თუმცა არანაკლებ ნიშნებს უტოვებდა ახლაც. ცხელი ენა მთელს სიმრგვალეზე გადაატარა და ძუძუს თავი ტუჩებშორის მოიქცია. ისე ექცეოდა სხეულის ამ ნაწილს, თითქოს რაიმე ტკბილი ყოფილიყოს. კბილებშორის მოიქცია და ზევით დაქაჩა. ეს ყველაფერი ეველინის კვნესას იწვევდა. ვეღარ ახერხებდა მათ დახშობას, თავისივე ხელის ზურგით. თეიონმა ახლა კოცნა საცვალსა და ჭიპს შორის მოქცეულ ადგილზე დაუტოვა, თან ორი თითით საცვალი დაბლა ჩასწია. ამაზე ეველინს ზურგი აეზნიქა და ზურგმა თასის ფორმა მიიღო. თეიონს მოსწონდა,ძალიან მოსწონდა ის,თუ როგორ რეაგირებდა გოგო მის ყოველ შეხებაზე. ჭკუიდან შლიდა ის ფაქტი,რომ ჯერ მოქმედების მთავარ ნაწილზე არც გადასულა და თავად უკვე შარვალში თითქმის ათავებდა.უკვე ზედმეტად სველი იყო და ვერ უძლებდა იმ სივიწროვეს რაც შარვალში იყო. ეველინის საცვალი ბოლომდე დაქაჩა და მატერია სხეულს მოაშორა. ტუჩები კი მის ყველაზე მგრძნობარე ადგილს შეახო. ენით შიგნით შეაღწია და მისი ლოკვა დაიწყო.აგიჟებდა ეს ყველაფერი ეველინს. თეიონგი მისთვის პირველი და ერთადერთი იყო,ვინც ერთდროულად ენით აღუწერელ ტკივილსა და სიამოვნებას ანიჭებდა.მას შეეძლო ჯოჯოხეთამდე ეტკინა,ან სამოთხემდე ესიამოვნებინა მისთვის.ტუჩებთან ერთად თეიონმა თავისი გრძელი და თხელი თითი შეასრიალა, რამაც კიდევ ერთხელ გამოიწვია ეველინის კვნესა. ეველინი გრძნობდა,მისი გული იმდენად სწრაფად ეჯახებოდა კედლებს, მალე გასკდებოდა.სუნთქვას ვერ იმორჩილებდა.თეიონი ახლა სამი თითით შევიდა მასში. ეველინმა თითები ალისფერ თმაში შეუსრიალა და დაქაჩა.თეიონმა თითები აასწრაფა. ყოველ ჯერზე უფრო ასწრაფებდა და ასწრაფებდა. ენით წრიულ მოძრაობას აკეთებდა, კლიტორს აწვალებდა. ეველინი ძალან სველი იყო, მხოლოდ მისთვის. თეიონმა მეორე ხელით სპორტულის შესაკრავის შეხსნა დაიწყო. ეველინს სიამოვნებისგან თვალები ატრიალებული ჰქოდა ტუჩის კუთხიდან კი სისხლის წვეთი მოსრიალებდა. ზედმეტად ძლიერად იკბინა ტუჩზე, ვნების კვნესის დასახშობად.თეიონმა ხელი სწაფად გამოაცურა ეველინისგან, რამაც უკმაყოფილების კრუსუნი გამოიწვია. ფეხზე წამოდგა და იქვე მდგარი ტუმბოდან პრეზერვატივი ამოიღო.წამში თეიონი ისევ მის ფეხებს შორის მოექცა. შეკვრა პირში მოიქცია. ხელი საცვალში ჩაიყო და ამდგარი პენისი ამოიღო. ის ძალიან,ძალიან სველი და წებოვანი იყო. რათქმაუნდა იქნებოდა. თავი ვეღარ შეიკავა და შარვალში გაათავა.კბილებით გახია პრეზერვატივის შეკვრა და აკანკალებული ხელებით ჩამოიცვა. ეველნისკენ დაიხარა და ენით სისხლის წვეთი აულოკა.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ალისფერი ალიონი 🔞SCARLET SUNRISE 🌇
Hayran Kurgu⚠️𝟙𝟠+ 𝕤𝕞𝕦𝕥 𝕤𝕔𝕖𝕟𝕖𝕤⚠️ თეიონი მისთვის პირველი და ერთადერთი იყო,ვინც ერთდროულად ენით აღუწერელ ტკივილსა და სიამოვნებას ანიჭებდა. მას შეეძლო ჯოჯოხეთამდე ეტკინა, ან სამოთხემდე ესიამოვნებინა მისთვის. უყურებდა და ვერ ხვდებოდა, ეს მისი საჩუქარი...