Wstęp

1.2K 116 7
                                    

Nowy rok, nowa ja! Nie, stop, to nie to... Chociaż?

Nadszedł nowy rok szkolny, drodzy czytelnicy. Łączymy się z Wami w bólu, nawet jeśli niektórzy z nas dumnie spoglądają w kalendarz z myślą: "jeszcze miesiąc". Mamy nadzieję, że nadchodzący czas okaże się nie tylko mordęgą wśród wygniecionych w plecaku notatek, ale też okazją do zacieśniania przyjaźni, przeżywania szkolnych miłości czy smakowania przygód, które wspominać będziecie na stare lata. Czerpcie z tego okresu garściami i zachowajcie stalowe nerwy. Trzymamy za Was kciuki!

Dla nas wrzesień jest miesiącem równie intensywnym co sierpień, w końcu pilnie pracujemy nad konkursem literackim Splątane nici. To właśnie z powodu nawału pracy nie udało nam się opublikować sierpniowego numeru, ale przykładamy najwyższą wagę do sprawiedliwej oceny zgłoszonych prac, których nazbierało się, uwaga, siedemset sześćdziesiąt trzy! I każda z tych prac została przez nas sprawdzona! Teraz już możemy skupić się na wybraniu zwycięzców. Pracy jest co niemiara, ale – powiedzmy sobie szczerze – wykonujemy ją z największą przyjemnością :)

Pojawiły się nowe projekty, pomysły, do glnozyce na stałe dołączyli NikodemJezalissonjswanLirycznaLucindaVivienne_ClairetteSthenno i KatiaRomanowa, a serwer WattPL okazał się doskonałym miejscem do nawiązania bliższych znajomości z czytelnikami, choćby dzięki zabawie w roleplaying. Pracujemy już nad kolejną edycją konkursu, nowymi zasadami oceniania... Ach, jest co robić, naprawdę!

Dziś przychodzimy do Was z nową formułą naszego miesięcznika, którą – miejmy nadzieję – przyjmiecie z entuzjazmem. Od teraz stawiamy nie na jedną, kompletną publikację, a na udostępnianie nowego rozdziału co dwa/trzy dni. Chcemy w ten sposób cały czas zostawać z Wami w kontakcie. Czy to się sprawdzi? Czas pokaże!

A teraz dość gadania!

W imieniu glnozyce i naszych felietonistów serdecznie zapraszam do lektury, 

adriananitaniteczka.

Link do spisu naszych artykułów w komentarzu obok:

Nożyce tną... sierpień/wrzesień 2018Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz