Giriş

6.6K 87 33
                                    

Geçmişten izler taşıyarak geleceğini bulamayanların hikayesi.

Bacaklarımın arasına giren Selimle ikimizin de bakışları birbiriyle kesişirken seslice yutkunmuştum.

Onun da yutkunduğunu hareket eden adem elmasından anladım. Bakışlarım kısaca oraya yönelmişken hızla gözlerine baktım. Yüzümü turlayan bakışları en son gözlerimde durduğunda derin derin nefes almaya başlamıştım.

Aramızda çok ufak bir mesafe varken istemsizce kendimi dolapta geriye doğru çekmek istiyordum ki bacaklarıma koyduğu elleri buna mani oldu. Beni biraz daha kendine çekerken aldığım nefes sekteye uğramıştı. Sağlam elimi omzuna çıkarmıştım. Bakışları hafif aralık dudaklarıma inince ben de onun dudaklarına kaçamak bakış attım.

Fazla yakındık.

Bir elini belimde hissedince istemsizce belim yay gibi gerilmişti. Bunu hissetmiş olacak ki beni biraz daha kendine çekti. Artık dolabın ucunda oturuyordum.

Bedenini bacak aramda hissederken göğüslerimizin birbirine teması derin nefes almama sebep oldu.

Bakışlarını hala dudaklarımdan çekmemişken ben de dudaklarına bakıyordum artık.

"Bari kendin için dikkat etmiyorsun, sevdiklerin için dikkat et canına. Sevgiline söyle senden bile korusun seni."

"Önce sevgilin var mı diye sorsaydın keşke."

"Seni senden bile koruyacak bir sevgilin var mı?"

Yürek yemişcesine yüzlerimizi yakınlaştırmıştım iyice. "Yok."

Hareketimle bakışları dudaklarıma inmiş, kısık gülüşü doldurmuştu kulağımı. "Çok tehlikeli bir kadınsın, Acar. Çok tehlikeli ve çok farklı."

Dudağımın bir yanı yukarı doğru kıvrılmıştı. "Öyleyimdir, Dinçer."

●●●

"Selim, gözlerime iyi bak. Şu an bu gözlerde gördüğün hayal kırıklığı var ya? Onu hayatım boyunca gözlerimden silemeyeceksin."

Selim sarsılır gibi olup geriye doğru sendelerken dudaklarım kıvrılmıştı. "Ben seni hep affetim, Selim. Yine affederim. Ama bu gözlerimde gördüğün hayal kırıklığı artık hep benimle olacak. Bu yaşadıklarımız da unutulacak diğer yaşadıklarımız gibi. Ben yine affedeceğim seni. Bir daha asla sözünü etmeyeceğim bugün burada yaşanılanların tıpkı diğerleri gibi. Ama gözlerimde gördüğün hayal kırıklığı hep koruyacak yerini."

"Alya." diyip bana yaklaşır gibi olduysa da hızla elimi kaldırıp geri çekilmiştim.

"İster 1 sene geçsin, ister 10 sene. İsterse de 30 sene. Ben ölene kadar bu hayal kırıklığı eşlik edecek bana. Beni asla tam olarak mutlu göremeyeceksin ömrün boyunca. Ben seni affetmiş olacağım. Ama sana yemin ederim ki her mutlu olduğumuz an bugünü hatırlayacağım. Aniden gülüşüm sarsılacak. Ben ölene kadar hayal kırıklığımı her mutlu olduğumuz an hissedeceksin."

"Yeter, nolur."

Keyiften çok uzak bir gülümseme yayıldı yüzüme. "Her mutlu olduğum an için içini yiyecek acaba gerçekten mutlu mu diye. Uykuların kaçacak, Dinçer. Her güldüğüm an gözlerimde gördüğün hayal kırıklığı yüzünden mutsuz olacaksın. Sana yemin ederim ki öldüğüm gün bile o hayal kırıklığını gözlerimde göreceksin."

"Yalvarırım yeter."

"Sen verdiğin sözleri hiçbir zaman tutmadın ama ben ettiğim yemini tutarım bilirsin. Şu an bu hastanede can yoldaşlarımın önünde sana yemin ederim, Dinçer, bugün yaşadığım hayal kırıklığını ömrüm boyunca silmeyeceğim gözlerimden. Bu da Acar yemini olsun."

●●●

Gerçek hayattan alınmış asla gerçek olamayacak hayallerden...

Başlama tarihi: 17.05.2018 ☇☄
Yeniden yayınlanma tarihi: 10.09.2021🍀


🌸🌸🌸

HERKESE MERHABA

Neredeyse 1 sene önce kaldırdığım hikayeyi geri yüklüyorummm.

Eski okurlarım, sizinle tekrardan bir araya geldiğim için çok mutluyum♥️
Ve de tabii ki hikayemi ilk kez görüp, bir şans veren canımm yeni okuyucularım, hepinizle tanışmak için şimdiden çok heyecanlıyım.♥️

Ahh nasıl özlemişim Alyayla Selimi!
Benim dramlı keklerim🤍
Girişten de anlayacağınız üzere Selim yine bildiğiniz gibi. Hiçbir şey kaybetmedi tam aksine üstüne koyarak devam ediyor.
Ah Alyam, güzel kızım, hikayenin düzenlenmiş halinde de Selimden çok çekeceksin özür dilerim :(

Hikayeyi 10 eylülde geri yüklemeyi planlıyorum bir aksilik olmazsa. Eski halinden memnun olmadığım için bazı şeyleri düzenledim. Baştan yazdığım bölümleri haftada 1 gün paylaşacağım. Düzenlemediğim bölümleri art arda paylaşmayı planlıyorum. Bölüm gününü pazar diye düşündüm ama zamanla rayına oturturuz hep birlikte.

Evet, o zamannn hoş geldik miii?

GEÇMİŞTEN İZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin