Vote⭐ ve Yorumu💬 unutmayın lütfen
İYİ OKUMALAR❤
Yazardan
Güneş pencereden odayı aydınlatırken Selim göğsünde uyuyan kadının beline biraz daha sardı elini. Eli tam karnını sarmışken Alya olduğu yere iyice yerleşti. Selimin karnına yaslanan elini yavaş hareketlerle göğsüne çıkarmıştı. Orada fazla durmayan eli boynuna doğru yolunu çizdi. Boynundan destek alarak istemsizce biraz daha çekti kendi yukarıya. Başı tam omzuna yaslanmıştı. Burnunu boynuna sürttü çok kısa süreliğine.
Göğsündeki hareketlenme Selimin uykusunu bölmeye yetmişti. Gözlerini yavaşça aralarken direkt yüzüne vuran gün ışığına alışmak için bir kaç kez kırpıştırdı gözlerini. Sersemlemiş halini hızla atmıştı üstünden. Göğsündeki ağırlığa anlam veremezken bakışları orayı bulmuştu.
Alyayı gördü mışıl mışıl uyuyan...
Önce bakışları üstüne atılan bacağı buldu, sonrasında neredeyse üstüne çıkan bedende dolaştı gözleri, yüzüne yaslı olan elinden sonra boynuna dokunan yüzünü hissetti.
Derin nefes aldı önce.
Dün gece Alyanın burada uyuyakaldığını hatırlıyordu. En son film izliyorlardı ama kendisinin ne zaman uyuyakaldığını hatırlamıyordu.
Kimin umrundaydı ki.
Başını kızın başına yaslayarak olduğu pozisyonun tadını çıkardı bir süre daha. Boşta kalan eliyle kızın yüzüne gelen saçlarını kulağının ardına itmişti fazla oyalanmadan. Kızın uyurken aralanan dudakları gülümsemesi için yeterliydi. Bu görüntü nefes kesiciydi inkar edemezdi.
Bu görüntüye ömrü boyunca şahit olmak için canını verirdi.
Göğsünde tekrardan kımıldama olunca nefesini tutma ihtiyacı hissetti. Yanağından çekilen eller önce göğsüne düşmüş sonrasında Alya soluna dönmüştü. Selimde onun gibi soluna dönerken kollarının arasına aldı narin bedeni. Burnunu saçlarına gömerken çok kısa süreli nefes almış ama hemen eski pozisyonuna geri dönmüştü.
"Ah be kızım, sırtım tutuluyor koltukta yatınca diyorsun bir de. 2 gecedir burada uyuyorsun. Canına kastın mı var anlamadım ki."
Yerinde biraz dikleşmişti. "Alya."
Bir kaç saniye bekleyip ses gelmediğini fark edince tekrarladı. "Alya."
"Hmm"
Gülümsedi Selim.
"Alya, hadi kalk koltukta uyuyakalmışsın."
Alyadan ses gelmeyince ona doğru eğilerek elini yüzüne yasladı. "Alya, kalk hadi."
Gözlerini yavaşca aralayan Alya yüzüne vuran güneş ışıklarıyla tekrardan kapatmak zorunda kaldı. Eli istemsizce gözünün önüne gelirken Selim önce arkasına bakmış, sonrasındaysa güneşin önünü kesmek için sırtını pencereye doğru dönmüştü.
Alya yüzüne denk gelen gölgeyle tekrardan kırpıştırarak açtı gözlerini. Önce nerede olduğunu anlamak için etrafa bakmış, sonrasında gözlerini ovalayarak sırtını koltuğa yaslamıştı.
"Koltukta uyuyakalmışız. Senin şimdi sırtın tutulmuştur. Sıcak duş iyi gelir belki odana çıkıp bi sı..."
"Günaydın Selim."
Gülümsedi Selim. "Günaydın."
Alya tekrardan etrafa bakarken Selimin bacağının üstüne atılmış bacağını gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞTEN İZLER
RomanceAteşle barutun hikayesi falan değil bu hikaye. Bu hikaye, geçmişten izler taşıyarak geleceğini bulamayanların hikayesi. Acar ve Dinçer.Birbiri olmazsa yanarlar. Aynı kaderi paylaşan, sevildiğinden habersiz, arkadaş olan 2 aşık.Birlikteyken ateş ol...