Svi mi imamo svoju srećnu Zvezdu i svi smo, na neki način, predodređeni za uspeh. Na nama je samo da izaberemo način na koji ćemo igrati tu igru i hoćemo li prihvatiti činjenice, ili ćemo ih uporno odbija ti od sebe i ići linijom manjeg otpora.
Antonio je bio jedan od ljudi koji znaju šta žele i zalažu se za to. A sada je njegov uspeh bio udvostručen. No nažalost, i slava ima svoju težinu. Dok je Izlazio sa stadiona u nameri da se nađe sa Lenom, ljudi su ga u gomilama pozdravljali i čestitali mu. Igrači su se radovali i bacali mu pet, a uzbuđene devojke su bukvalno vrištale njegovo ime. "Bravooo!!!" "Volimo te, Toni!". "Najbolji si!" ... Bili su to glasovi uzbuđene gomile. Beše mu toplo oko srca, jer je osećao da ima ogromnu podršku. Slatko se smešio ljudima koji su ga pozdravljali, odgovarao na njihova pitanja i trudio se da svakom pokloni pažnju, koliko god je to bilo moguće. Baš na izlazu iz stadiona, opkoli ga grupica devojaka, te ga, odvažno mu prilazeći, zapitaše mogu li da se slikaju sa njim. "Naravno, Biće mi drago". Odgovori on Vedro i uputi osmeh svakoj od njih. "Vidimo se, lepi". Dobaci jedna, dok su se slikali. "Najbolji si". Doda druga, ljupko mu namigujući. One se krenu udaljavati od njega, veselo poskakujući i radujući se. Mogli su se začuti prigušeni kikot i tiho ogovaranje. Što su se one više odaljavale, ogovaranje postade sve tiše i tiše, te se na kraju u potpunosti izgubi. Bilo mu je drago kad ugleda radost u njihovim očima. Voleo je da ljude oko sebe čini srećnim.
Napokon uspede da izađe sa stadiona i ugleda Lenu koja ga je, već pomalo iznervirana, očekivala, lupkajući nogom o pod. Ona vide kako joj prilazi, ali ne htede da mu krene u susret. Za razliku od nje, on potrča ka njoj raširenih ruku kada ju je ugledao. Snažno joj se baci u zagrljaj, Ali ona je i dalje stajala mirno i hladno, ne nameravajući da uzvrati zagrljaj. Mogla je da oseti divan muški parfem. On beše silno iznenađen njenom hladnoćom, te se oprezno odvoji od nje i pogleda je u oči. "Bebo, je li sve u redu?"upita on brižno. Ona ga pogleda namršteno, pa progovori: "ni najmanje. Ja te ovde čekam, a ti, Šta ti radiš, slikaš se i flertuješ sa drugim devojkama!" On ugleda veliku gomilu ljudi koja im se približavala, pa je, ne želeći da privlači puno pažnje i dovede se u malopređašnju situaciju, obgrli oko struka i zakorači u napred pokazujući joj da bi bilo poželjno da izađu sa stadiona. Ona odlično razumede njegov gest, te odluči da ga prati. "Zašto bih i pomislio na druge devojke kad imam tebe blizu sebe? Shvati bebo, volim samo tebe i druge devojke mi nisu potrebne. Ne može se flertovanje mešati sa učtivošću". Govorio joj je on uz topao osmeh, dok su izlazili sa stadiona i hodali ka obližnjem parku. Srce joj zaigra na te reči i osmeh joj se raširi licem. Nije mogla a da ne primeti sve te ljubomorne i čežnjive ženske poglede, koje su joj mnoge devojke upućivale u prolazu. Činjenica da je on izabrao baš nju od svih njih, činilo ju je da se oseća posebno. Prošetali su malo, a onda ju je on odveo u poslastičaru na tortu. "Naravno da to postignuće mora da se proslavi!"uskliknu ona kada vide šta joj se sprema. "Ti si meni veoma posebna i nije mi potreban neki specijalan povod".Nažalost, nisu mogli duže da ostanu, jer je Antonio morao da ode da se odmori. Nakon osvežavajućeg tuširanja hladnom vodom, on se baci na krevet i uze telefon da pogleda Je li mu neko pisao ili ga zvao. Video je puno zahteva za praćenje i poruka na Instagramu. Odluči da prvo odgovori Milošu. Video je da su ga one devojke zapratile i označile ga na slikama. On pogleda slike i ustanovi da nije ispao loše. Vide i par propuštenih poziva od tate. Se silno obradova i odluči da mu odmah uzvrati poziv. "Hej mali, kako si?" Začuo se topao glas sa druge strane. "Dobro sam tata. Imali smo jako uspešnu utakmicu i prošli smo u veću ligu". Obavesti ga on vedrim glasom. "Bravo, Belgijanci će biti oduševljeni kad budeš prešao ovde". Odgovori mu on ponosno.
On je jako voleo svoga sina i Bilo mu je drago što je tako uspešan. On im je bio Jedino dete i sve na svetu bi bio u stanju da žrtvuje za njega. Beše mu toplo oko srca Kada je čuo da je i on srećan i zadovoljan sobom.
"A kako si ti?"trže se na Antonievo pitanje. "Dobro sam. Ako sve bude išlo kako treba, trebalo bi da dođem za nekoliko dana. Nedostajete mi i jedva čekam da vas vidim. Pozdravi mamu". Odgovori on, pa se i razgovor ubrzo završi.
Antonio se jako radovao tom dolasku. Iako zbog velike razdaljine nisu mogli da se viđaju često, Antonio je imao veoma prisan odnos sa ocem i puno ga je voleo.
Iz misli ga prekinu zvuk njegovog telefona. Ugleda jednu poruku na Instagramu koja beše od Hane, što ga silno iznenadi. Hana: "super si bio". Antonio: "hvala ti. Drago mi je da si i ti došla da gledaš". Hana: " nego znaš, hoću nešto jako važno da te pitam".
YOU ARE READING
U dobru i zlu
Teen FictionSedamnaestogodišnji Antonio, zvani Toni, je izuzetno dobar i talentovan košarkaš. Veoma lepo živi, a ni bogatstvo ni sreća mu ne nedostaju. Vrlo je popularan i skoro svi ga poštuju i vole, posebno devojke koje su lude za njim, ali da li će svi ti l...