Final

11.6K 369 29
                                    

Yasemin telaşla banyoda bir saga bir sola gidiyordu avuç içi bile terliyordu ellerini tişörtüne silip heyacaninı dindirmeye çalıştı.

Sonunda istedigi seyi beşinci denemede yine aynı gördü ısrarl gebelik testleri 'hamilesin' diye bağrıyordu.

Yasemin derin bir nefes aldı heyecanı icine sığmiyordu bütün testleri eline alip banyodan koşarak cıktı.

"Arasss. Aras koş! Arassss"

Merdivenlere koştu Aras ise onun bu teleaşlı haline korkmuş koltuktan kalkıp yanına çıkmıştı merdivenlerin başında yakaladı sevgilisini.

"Yasemin ne oldu prensesim?"

Yasemin ona baktı nasıl diyecegini bilemedi Aras'ın yüzündeki telaş anlatılamazdı. Avuçlarının arasına aldı yüzünü ve dudaklarını öptü.

"Artık şu banyoyu iptal ettirip çocuk odası yaptırma zamanı geldi"

Aras duyduğu şeyi idrak etmeye çalıştı. Gözleri dolarken Yasemin'in avucunun içini öptü.

"Baba oluyorum?"

Yasemin basını salladı hemen. Evet baba oluyordu. Aras heyecanla Yasemin'i kucağına aldı ve trabzanlara yaslayıp öpmeye başladı.

"Baba oluyorum"

Yasemin geri cekilip trabzanlardan indi.

"Hastahaneye gitmemiz lazım emin olmak icin beş farklı test yaptım ama kesinleştirmemiz lazım"

Aras başını salladı.

"O zaman hadi giyinelim çıkalım."

Ikisi de heyecandan ölüyordu şu bir ay o kadar huzurlu geçmisti ki Hakan'ların gidişinin ardından yaylaya yerleşme kararları devam etmişti ama Hatice Hanım onlarla da gelmek istemedi ve Yasemin'in o evde huzuru bozuluyordu gitmesi için elinden geleni yaptı.

Iste bir aydır da yeni evlerinde gercek bir aile gibiydiler ve gelecek olan bebekle birlikte herşey daha da güzel olacaktı.

"Yasemin hanim buyrun lütfen"

Yasemin heyecanla kocasının elini tuttu avucunun içi terlemişti.

"Hoş geldiniz Yasemin Hanım önce bir kan testi yaptırıcaz regl döneminiz mi gecikti?"

Yasemin başını salladı.

"Evet bir kaç gün gecikti"

Doktor basını sallayıp hemsireye kan testi yapilmasını istedi iste o sonuclar çıkana kadar Yasemin heyecandan ölüyordu Aras'da onunla birlikte yerinde volta arıyordu.

"Ay Aras başım dondü otur artık"

Aras derin bir nefes verip Yasemin'in yanına oturdu. Bu sefer de dizini titretiyordu.

"Ay Aras ömrümü yedin he"

Hemsire geldiğinde Yasemin heyecanla yerinden kalktı.

"Sonuclar çıktı sizi doktorun odasına alabilir miyim?"

Yasemin basinı sallayıp Aras'ın koluna girerek hemsireyi takip etti.

"Yasemin Hanim tebrik ederim bir aylık hamilesiniz bebeği görelim ister misiniz?"

Yasemin Aras'a bakıp yaşadıgı şoku atlatmaya çalıştı hamileydi ve bir bebek geliyirdu.

"Evet... Tabi bakalım lutfen"

Aras'ın elini tutup ultrasonda bebeğin  görmek için beklediler Yasemin heyecandan Aras'in elini sıkıyordu arada.

"İste burada"

Yasemin (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin