Sakın Dokunma

8.1K 359 11
                                    


"Ya gözünü sevim Yasemin iki gün kalicaz ne bu heryer kıyafet dolabı götürseydin"

Yasemin gözlerini devirdi hemen zaten ne giyeceğine karar veremeden giyebilme ihtimali olan herseyi koyuyordu.

"Ya susss ne yapim hadi giyersem?"

Aras oflayıp takım elbisesini ve birkaç parça koyduğu çantasını alıp aşagiya indi Hatice Hanım da onları bekliyordu.

"Oğlum Yasemin nerede?"

Aras canından bezmişcesine baktı.

"Yukarda giyme ihtimali olur belki diye elbise koyuyor"

Hatice hanım kızının huyunu bildiği için koşarak yukarıya cıktı ortalık yine savaş alanı olmuşdu.

"Yasemin, annem buranın hali ney ah yavrum ah!"

Hatice hanım duruma bir el atıp kizı söylense de cırlasa da sadece bir valizi alıp içine lazım olacaklarını koydu.

"Anne şunu da koy belki giyerim"

"Yasemin eger ihtiyacın olacak birsey olursa gidip alışveriş yapar alırsın bunlar ne kızım bu kadar. Beş çeşit elbise koymuşsun"

Hatice Hanım gözlerini devirip oflayarak kızına baktı ve birsey demesine izin vermeden ayarladigı elbiselerden bir tanesini aldı eline verdi üstüne de bir ayakkabı kutusu koydu.

"Yürü!"

Yasemin annesinden korkmuştu doğrusu o aşagı inerken Hatice hanım otmrtaligı toplatmyıp tek bir ayarladigı valizle asagiya indi. Aras durumdan memnun onları izliyordu.

"Hatica anne senden korkulur vallaha"

Kadının elinden çamtayı alıp arabanın bagajına yerleştirdi ve ardından yola koyuldular.

Yol uzun malum o arada Japonlarla olan anlaşmada neler oldu gecen hafta bir bakalım.

Aras Yasemin'i alel acele sabahın köründe uyandırmaya basladı.

"Yasemin kalk! Hadi güzelim kalk gözünü sevim"

Yasemin mızmılanırken Aras yataktan kalkıp üzerini degistirmeye çalışıyordu gürültüsüne Yasemin sinirlenerek uyanmistı.

"Ne oluyor ya?"

Aras Yasemin'i kucaklayıp yataktan kaldırmaya çalıştı Yasemin onun kucağında çırpınsa da Aras'ın acelesi vardı.

"Toplantıdan önce otelden alıp kahvaltıya götürücez seninle bildiğin güzel biryer var mı?"

Yasemin banyo kapısına yaslanmış uykulu gözlerini ovuştururken başını salladı..

Ve hemen banyoya girip duş aldı ardından odaya geçtiğinde Aras bilgisayarda birseylerle ilgileniyordu başını kaldırınca Yasemin'i sasece üzerinde havluyla görmek iyi hissettirmedi onu oylece izlerken Yasemin çekmecesini açıp dantalli bir kilot ve aynı santalde sutyen çıkarttı.

"Aras üzerimi giyinicem"

"Sorun degil giyin sen"

Yasemin gözlerini devirdi.

"Kalk balkona çık bende giyinim"

Aras bilgisayarını da alıp balkona çıktı Yasemin de arsindan gemen üzerindeki havluyu çıkartıp giyinmeye basladı saçlarındaki dalgaları düzeltip makyajinı da yaptıktan sonra hazırdı.

"Aras çıkabiliriz. Hazırım ben"

Aras bilgisayarı kapatıp iceriye girdi bu sefer elbise falan giymemisti olgun bir iş kadını gibiydi. Gömlek ve jeen pantolonuyla cok iyiydi pudra rangi stilettolarını da giyip çantasını aldı.

Yasemin (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin