Gelecekleri yere kadar susmuştu Yasemin hiçbirsey demedi. Araba durduğunda geldiklerini düşünüp arabadan indi ve Aras'ın yanına gelmesini bekledi bir anda elini açıkta kalan belinde hissetti içi titremişti ve Aras'a baktı. Sonra hiçbirsey demedi içeriye girdiklerinde etrafa göz gezdirdi."Ooo Aras Bey erkencisiniz?"
Aras çok sakin bir sekilde yanlarına gelen yavsak arkadaşı Mert'e baktı. Mert ise gözü arkadaşının yanındaki afete takılmıştı.
"Pardon hanım efendi öküzlüğüme sayın hosgeldiniz"
Yasemin'in elini tutup dudaklarına götürdü tabi hırçın Yasemin yapmacık bir gülümseme yerleştirdi yüzüne. Bu duruma Aras'ın kasılması eslik etti ve Yasemin onun rahatsiz oldugunu hissetti.
"Aras beni hanım efendi ile taniştırmeyacak mısın?"
Aras ağzını açmıştı ki ona firsat vermeden Yasemin atladı.
"Elimi hemen bırakır mısın bana lazım da daha? Yasemin bu arada."
Mert gulümsedi hırçın ve ters kadınları severdi. Yasemin ise bu tavriyla hoşuna gitmişti.
"Mert, Yasemin benim eşim."
Mert şaşırmış gibiydi boyle bir hatunun Aras'a bakmış olmasına inanamadı. Ve kahkaha attı.
"Eşin? Yasemin kaç ay ömrün kaldı da Aras'ı tercih ettin"
Yasemin içinden sabır çekti ve Aras'ın gerilmesini daha içten hissetti ona sadece kendi laf sokabilir başkası degil.
"Ahhh insallah allah uzun ömür verir biliyorsundur ki ortalikta yavsak erkek çok adam gibi görünüp içi boş olan. E tabi buldum Aras gibi çocuklarımın babası olabilecek adamı bırakır mıyım?"
Ve ortalık karışmıştı Mert kendine yavsak diyen bu kıza bozulmuş suratla bakarken Aras çocuklarımın babası dedigi için kendini kuş gibi hissediyordu.
Bu gece kimse keyfini bozamazdı Aras'ın mutluluktan ağzı kulaklarında geziyordu.
"Aras dans eder misin benimle?"
Yanlarına gelen Gözde Uluslarası Ilişkiler departmanının müdürüydü ve Yasemin'in gözü hic tutmamıştı ki bu onu ilgilendirmiyordu.
Aras Gözde'ye baktı ve kırmamak için gülümsedi.
"Yanımdaki güzel kadın kabul ederse onunla dans etmeyi düşünüyorum"
Ve elini Yasemin'e uzattı. Yasemin ise onu rencide etmemek için tuttu elini ikisi birlikte dans eden çiftlerin yanına doğru ilerlediler Aras kendine yasladı kadını kollarının arasına yaklaştırdı.
"Çocuklarının babası ha"
Yasemin çıldırmıştı işte iyi niyetinin sühistimal edilmesinden hiç hoşlanmazdı. Mavilerini Aras'ın gözlerine dikti.
"Benden başka kimse sana laf sokamaz yanlış anlama herseyi. Çocuk yapmak istiyorsan bak orada Gözde zevkle bekliyor gibi"
Aras bu kızın azıcık yumuşadığını düşündü ama yanılmıştı. Aynı cadı hep de aynı kalacak.
"Gecenin çifti seçiyorum sizi Atahan'lar"
Aras'ın iş yaptığı şirketin sahibiydi İhsan Bey ve butün gece eşi Yeşim hanımla kendilerinin gencliğini izlediler.
"Teşekkürler İlhan bey biz daha çok yeni evlendik neredeyse iki hafta olacak."
Yeşim hanım eşinin koluna girmiş başını omzuna yaslamıştı. Ve onları eşiyle birlikte hayranlıkla izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasemin (Tamamlandı)
RomantizmHiç aşık olmadıgı bir adamla zorla evlendirilen bir kız kendine sırıl sıklam aşık olan adama dünyayı dar eder ve kendiyle evlendiğine bin pişman etmek için süründürüse neler olur?