Ve yine sabaha bir cırlama sesiyle uyandı Aras. Gözlerini zorlukla açmaya çalıştı. Yasemin viyaklıyordu yine."Bana sarılmamanı daha kaç kere söyliycem!"
Ah ah Aras öbür tarafa dönüp başını yastığın altına koydu dünkü Yasemin ile şuanki Yasemin aynı kadın olamazdı.
"Üzerimi de değiştirmişsin. Sana kim dedi 'üzerimi değıştir' diye!!!"
Yataktan kalkıp dolabın önüne geçti üzerine giyecek baharlık bir elbise çıkartıp yatagın üzerine attı altına da sandalet çıkarttı.
"Artık sinirlerimi bozmaya başlıyorsun!!!"
Yasemin pijamasını bacaklarından sıyırdı ardından da tişörtünün uçlarından tutup yukarıya kaldırıp başından çıkarttığında Aras dayanamayıp yataktan kalktı ve o manzaraya donup kaldı böyle birsey beklemiyordu.
"BAKMA!!!"
Aras kendine gelmek için kalkıp banyoya geçti yüzüne ard arda çarptığı sular ayiltamiyordu kendine. Sakinleşmek için derin derin nefes aldı. Ve sonra banyodan çıktı Yasemin üzerine elbisesini giymiş saçlarını topluyordu.
"Sen nereye gidiyorsun?"
"Okula dersim var sonra da özel derse gidicem evdeki kimse özel ders verdigimi bilmiyor."
Yasemin'in böyle bir hayatı olduğunu bilmiyordu ve saşırtiyordu bu kadın onu peki neden saklıyordu özel ders verdiğini? Bunu bir gün öğrenirdi belki. Dolaptan kendine giyecek birseyler hazırladı.
"Iki hafta boyunca neden aksattın bunları?"
Yasemin saçını topladı ve hafif bir makyaj yaptı.
"Zamanım yoktu ve olanlardan sonr toparlanmaya ihtiyacım vardı"
Aras kafasını salladı yavaşça sonra Yasemin odadan çıktı ve aşagiya indi annesi de yengesi de kahvaltı hazirlıyordu.
"Bebegim nereye?"
Hatice hanım kızını giyinmiş görünce şaşırmıştı
"Bitiremediğim bir okulum var annem oraya"
Bunu unutmuştu işte kızının okulu birirmesi vardı önlerindeki aya bitiyordu artık. Yengesi güldü Yasemin'e bakıp.
"Bitir bitir okulu sen sonra gel evde kocana hizmet et"
Bu kadının saçları elinde kalacaktı birgün.
"Annem dün siz kaçta geldiniz?"
Yasemin bir süreden sonrasını hatırlamıyordu dünkü yaşanılanları düşününce yanakları kızardı.
"Bir ara çok geç olmuştu saat ikiye geliyordu ben baktığımda"
Hatice hanım elindeki kahvaltılık tepsisini kızına uzattı.
"Eglendiyseniz sevindim bebeğim hadi şimdi bunları masaya götür"
Yasemin tepsiyle birlikte salona geçti masaya kahvaltılıkları dizmeye başladı o sırada Aras mersivenlerden iniyordu. Yasemin elindekini bıraktı masaya ve salonun kapısına dikildi.
"Aras kahvaltı yapmadan çıkma"
'Ah be kadın' dedi içinden Aras yukarıda dünyayı dar ediyor odadan çıkınca melek oluyor.
"Işlerim var şirkette yaparım kahvaltı"
Yasemin gözlerini devirdi ve ofladı. Gidecek sirkete ve Gözde ona kahvaltı hazirlayacak düsüncesi bile sinirlendirdi cünkü o kiza istedigini vermek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasemin (Tamamlandı)
RomansaHiç aşık olmadıgı bir adamla zorla evlendirilen bir kız kendine sırıl sıklam aşık olan adama dünyayı dar eder ve kendiyle evlendiğine bin pişman etmek için süründürüse neler olur?