Gitme Kadın

10.6K 413 12
                                    


Kapı yumruklanarak çalıyordu sabahın kaçıydı bütün konak korkuyla uyanmıştı. Yataktan fırlayıp Yasemin koşarak merdivenlereden indi ardından herkes merdivende dikilmişti.

"Patladun mi lan sabahun korinde fışki yemeye mi geldun sa..."

Karşısında Hakan'ı görünce nefesi keslidi.

"He boncuk fişki yemeye geldim!!!! Kim lan o kardesimin telefonunu kocasıyım diye açam eceline susamış puşt. Kim lannn?!!!!"

Ve kıyamet kopmuştu herkes merdivende dikilmiş Hakan'ın ortalıgı yakıp yıkmasını seyrediyordu. Hatice hanım korkuyla oğluna baktı.

"Abim dur. Nolur dur?"

Yasemin şoku atlatıp aglamaya başladıgında Hakan daha da sinirlenmişti. Kendini sakinleştirebilmek icin sandalyeyi merdivenlere savurup kırmıştı.

"Yasemin aglamaa!!! Deli etme beni bebeğim kendine gel"

Ve birden sakinlesip Yasemin'in yanaklarını avcunun içine yerlestirdi.

"Prensesim doğru degil dimi hadi soyle bak kendimi kontrol edemiyorum nasıl geldim bilmiyorum hadi abim."

Artık durduracak hiçbirsey yoktu Yasemin aglamaya devam etti. Elini abisinin eline koyup gözlerine baktı.

"Dogru abi"

Hakan tek hışımla merdivenlere çıkıp babasının üzerine atladı yüzüne indirdigi yumruklarin haddi hesabi yoktu korkutuyordu herkesi.

"Zorla evlendirdin kızını dimi? Rızasız evlendirdin oruspu çocugu ssnin babalığına sıçim lan ben"

Hatice hanım hıçkırıklarla ağlayıp bir yandan da oğlunu sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Hakan'ım oglum yapma"

"Sana da gelecek anne hadi bunun kanı bozuk sen he sen nasıl izin verdin? Nasil uydun bunlara? Nasıl aramadın beni he?"

Hatice hanım çaresizce baktı oğlunun gözlerine soyleyemezdi olmazdı. Kaan odadan çıkıp merdivenlerden indi ve Hakan'ın üzerine atladı Ayse hanimın çığlık sesiyle Kaan Hakan'ın suratına yumruk indirdi.

"Sökmez lan senin artistliğin! Siktir git lan geldigin yere"

Hakan iste simdi kırmızı görmüş boğa gibi daha da sinirlenmisti bütün sinirini dengi olan birinden çıkarmıştı.

"Sana mı sorucam lan?.. He! Sikim mi şimdi seni? Serefsiz puşt... Sana kaldıysa bu evin adamlığı bokunuzla oynarsınız"

Yasemin çıglık atıp abisini durdurmaya çalıştı.

"Abi yeter yapma nolur yapma? Bilmedigin şeyler var"

Gözlerinden yaşlar akarken Hakan ayağa kalkıp yerde yatan eserine baktı ve Kaan'ın suratına tükürdü sonra da kardeşinin yanına geçip gözlerini sildi.

"Yasemin topla eşyalarını gidiyoruz"

Yasemin yapamazdı annesini bırakamazdı onun canıydı o daha fazla acı cekmesini istemiyordu gönlü razı gelmezdi.

"Annem abi? Onsuz olmaz o gelmezse gelmem. Onu giderken bana emanet ettin o gelmezse gidemem."

Hakan annesinin gözlerine baktı ve dişlerini sıkarak tekrar konuştu.

"Yasemin! Birdaha demiycem topla eşyalarını gidiyoruz"

Yasemin abisine sesini yükselterek konuştu tekrardan.

"Annemsiz olmaz sinirlisin ona simdi biliyorum ama annem karşı çıktı abi elinden geleni yaptı ama bir yere kadar sana anlatmam gereken dseyler var abi."

Yasemin (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin