Güveniyor

7.5K 353 13
                                    


Ne demisti o dün gece? Aras düşündü ve bilmediği bir dilde şoyledigi kelimelerin ne olduğunu merak etti?
Yasemin suan altında kollarının arasında yatıyordu kızı resmen altına almıştı boynuna sokulmuştu.
Ezildiğini düşünüp hışımla kalktı.

"Yasemin!!! Yasemin kalk"

Nefes alıp almadığını kontrol etti ve sonunda ciyaklama sesini duyduğuna içi rahatladı.

"NE YAPIYORSUN SEN!!"

Yasemin'in iyi olduğundan emin olunca derin bir nefes aldı.

"Yok birsey korktum sadece"

Yasemin sinirli kaşları çatık şekilde baktı Aras'a. Yataktan hışımla kalkıp banyoya gitti.

"Manyaksın sen. Normali de beni bulmuyor ki. Oy Allahım oy!"

Aras yataktan kalkıp üzerini değiştirmek için dolabın önüne geçti Yasemin'in isi uzun sürecekti duşa girmişti anlaşılan üzerini hemen giyinip aşağıya kahvaltıya indi.

"Hayırdur damat karun nerdedir?"

Aras birşeyler atıştırırken dedesinin soyledikleri üzerine ona baktı.

"Banyodaydi dede gelir şimdi"

Hatice hanım elinde tepsiyle çayları getirmişti Aras'a da uzattıgında Aras teşekkür ederek aldı.

"Hatice anne iznin olursa Yasemin bugün okuldan sonra yanıma gelecsk birlikte is için yurt dışından gelen misaferirleri karşıliycaz"

Hatice Hanım şaşırmıştı Aras'ın bu davranısına gülümseyip yerine oturdu ve ona baktı.

"Tabi oglum ne izini"

Aras minnettar bir sekilde gülüp Hatice hanımın elini sıvazladı o sırada merdivenlerden Yasemin inip annesinin yanagindan optü.

"Günaydın sultanım"

"Günaydın annem hadi birseyler ye aç gitme okula"

Yasemin hemen Aras'ın yanına oturup kahvaltısını yapmaya başladı. Ama dogru düzgün yetmiyordu Aras eline aldıgı ekmege yag ve bal sürüp Yasemin'in tabagina koydu.

"Ye onu!"

Yasemin şaşkınlıkla bakıp umursamadan aldı ve yedi son lokmayı agzina atıp cayından da icip kalktı masadan.

"Annem aksam ben geç gelebilirim"

Hatice hanım basını salladı.

"Aras söyledi evladım hadi allaha emanet olun"

Yasemin şaşırıp salondan çıktı kpıya geldiginde Aras bekliyordu kendini.

"Kendi arabamla gidebilirim"

"Olmaz bütün gün benimle olacaksın iki arabaya gerek yok dersin bittikten sonra ara alırımben seni yemek yer şirkete geceriz"

Maasallah bütün planı da kurmuş ayarlamış Yasemin'e oturup uymak düser.

"Sabah ne oldu da beni hayvan gibi uyandırdın?"

Aras şöyle bir düşündü.

"Bir şartla cevap veririm"

Yasemin tek kaşını kaldırıp baktı ona birde sart mı sunuyordu?

"Gece birsey söyledin anlamını söyle"

Yasemin kızarmaya başlamıştı uyuduğunu zannediyordu ve onun sakallarını bile severken Aras bey uygulamıştı.

"Hiçbirşey demedim"

Yasemin (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin