13.Bölüm Ne Hissediyorum.?

10 0 0
                                    

Yoksa ben aşık mı oldum.?
Bi an önce bu hissettiklerimin ne anlama geldiğini öğrenmeliydim. Hah nasıl öğrenceksem kime soracaktım ki, belki de Deniz'le konuşmalıydım.
Ama bu nasıl mümkün oldu ki biz sadece arkadaştık, daha önce hiç kimseye böyle duygular beslememiştim.

Savaş sınıfa girene kadar hiç konuşmadı benimle ne oluyor bu çocuğa anlamıyorum. Her neyse sonuçta akşam nihayetinde beklediğim intikamı alacaktım. Aklım bay ukala da olduğundan Deniz'e ondan isteğim şeyi yaptı mı diye sormayı unutmuştum.
"Hey, Deniz halletin mi video işini"
"Sen hiç merak etme kardeşim" diyerek göz kırpmıştı. Birden Can yanımıza gelip konuşmamıza girdi.
"Ne işi bakalım bu, yine ne işler çeviriyorsunuz siz ikiniz" Deniz'le bakıştık ve güldük.
"Sürpriz dostum" diyen Deniz'e göz kırpıp yerime geçtim. Bana bakan Can
"Sevgilim neden konuşmuyorsun benimle görünmez biri miyim ben"kafamı çevirip.

"Hayır sevgilim görünmez değilsin sen, her neyse Can konuşuruz" deyip gözlerimi üzerinden çektim.

Bir süre sonra hoca geldi sınıfa ve ders anlatmaya başladı. Ben ise kafamı sıraya koyup yattım. O sırada Savaş'a doğru döndürdüm başımı çünkü arkamda oturuyordu, o ise kafasını cama doğru yöneltmişti. Uzunca onu izledim öylesine, birden Savaş başını çevirdiğinde göz göze geldik uzunca bakıştık gözleri farklı bakıyordu ne oluyor buna diye geçirdim içimden, aslında onu seyretmek hoştu tam bay ukalaya bişey diyecektim ki zil çalmıştı.
Savaş ayaklanıp Deniz'i alıp sınıftan çıkmıştı.
"Hey.! Deniz benimle gelsene bi seninle konuşmam gerek" Deniz şaşırmıştı.
"Ne oldu dostum önemli bişey mi.? Hadi gidelim " diyen Deniz'e bakıp gidişlerini izledim.
Bu ukalaya iyi bir ders vereceğim neden bana böyle davranıyor ki yani anlamıyorum onu öldüreceğim. Derken sesim yüksek çıkmıştı, bütün sınıf bana bakıyordu onlara bağırarak önlerine dönmelerini bişey olmadığını söyledim. O sırada Sude yanıma gelip.
"Toprak kimi öldürüyorsun bakalım" kafamı kaldırarak ona baktım ve güldüm.
"Kimseyi öldürmüyorum ki Deniz'e demiştim onu ben bana bişey dedi de"
"Ya öyle mi.?"
"Ya öyle işte" aptal ondan da Can'dan da nefret ediyorum her ne kadar Sude acınacak halde olsa da acımayacağım.

"Deniz dostum seninle birşey konuşacağım."
"Tabiki de dostum benimle her zaman konuşabilirsin söyle hadi dinliyorum"
"Sağol kardeşim, aslında benim bir arkadaşım var ve bu arkadaş daha önce hiç aşık olmamış şimdide bir kız var uzun zamandır arkadaşlar ama bizim oğlan bu kıza karşı farklı hissetmeye başlamış."
"Ne.? Nasıl bişey hissetmeye başlamış ki"
"Ya işte onu sürekli yanında istiyormuş. Sonra ona sarıldığında hiç bırakmak istemiyormuş. Onunlayken mutlu hissediyor, bütün gün onunla olmak falan istiyormuş. Bende bilmem böyle şeyleri bu işte seviyor mu sevmiyor mu.? Kendi de bilmiyormuş. Sence ne olabilir seviyor mudur.?"
"Haha dostum bu anlatıkların normal peki arkadaşın onunlayken kalbi çarpıyor gibi veya nefes alamıyor gibi hissediyor mu.?"
"Evet evet öyle şeylerde oluyor, nefes alamıyor gibi gözlerinde kayboluyorum"
"Ne.? Gözlerinde mi kayboluyon"
"Ş..şey ben değil ya arkadaşım işte"
"Dostum o arkadaşına söyle geçmiş olsun abayı yakmış."
"Nasıl yani.?"
"Diyorum ki aşık olmuş"
"Ne..? Aşk mı.?"
Şimdi ben Toprağa aşık mı oldum.
"Öyle yani Savaş"
"Peki kız bunu arkadaşı olarak görüyor ve sevgilisinden de yeni ayrılmış sence duygularını açsın mı kıza.?"
"Savaş bu çocuk sensin değil mi.?"
Nereden anladı bu şimdi ki..
"Ne.? Yok b..ben değilim arkadaşım dedim ya"
"Yalan söyleme bana çünkü Toprak, bir tane arkadaşın olduğunu ve onunda sevgilisi ile yemek yiyeceğinizi söyledi çift olarak yani. O kişi Toprak işte bana doğruyu söyle ona bişey demem."
"Tamam Deniz evet o Toprak, yani anlamıyorum adamım birden oldu. Uzak tutmaya çalıştım ama onu daha çok özledim sanki, yanındayken kalbim yerinden çıkacak gibi oluyordu nefes bile alamıyordum. Sonuçta ilk defa böyle oluyor bana bu aşk mı cidden.?"
"Evet knka.. bu aşk, ona şimdi söyleme doğru zaman değil çünkü Can'ın ihaneti yüzünden nasıl acı çektiğini bir ben biliyorum. Şuan yeni birini sevebileceğini hiç zannetmiyorum."
"Olsun Deniz, ben onu karşılık beklemeden bile severim. Hatta beklerim onu belki belki oda beni sever"
"Bilmiyorum dostum ama bence şimdi zamanı değil"
Elini omzuma koyarak sanki beni teselli eder gibi vuruyordu. Kafamı kaldırıp cam kenarında oturan Toprağa fark edip ona bakmıştım. Onunla doğru düzgün konuşmadığım için bana kızgın olduğunun farkındaydım. Deniz'in dediği doğruydu aslında beklemeliydim. O an Toprağın gözlerine bakıp ona söz vermiştim.

Hayallerin PeşindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin