İlk kez kavgana şahit olduğum zaman.
Hep sakindin. Kimseye karışmaz, kavgaları görmezlikten gelirdin. Asla kaba kuvvet kullandığına şahit olmamıştım. Açıkçası gerek yoktu da. Sözlerin daima keskin ve güçlüydü. Dilin zehirliydi, bu yüzden kimse seninle konuşma zahmetinde bulunmaz ya da sana sataşmaya kalkmazdı.
Perşembe günüydü. O gün tatlı patates çıktığından biliyorum,Jungkook çok sever.Yemekhanede Jungkook tabağımda ki patatesleri almak için yalvarıyordu. Alt sınıflardan bir çocuk yemekhaneye dalmış heyecanla bağırmıştı.
"Kavga var, Min Yoongi Seok Choi yi dövüyor."
Bir doğru daha Min, o zamanlar zerre ilgimi çekmiyordun ama benim sessiz kişiliğimin altında kaos seven biri vardı. Kkk komik değil mi?
Tüm okul etrafınızdaydı. Choiyi yakalarından kavramıştın, o zamanlar kahve olan saçların alnına dökülüyordu. Kaşın kanıyordu, dudağın patlamıştı. Yumruğun havadaydı, göğsün hızla inip yükseliyordu. Kaşların çatıktı. Choi ise ağzım bozuk değildir ama tipi sikilmişti.
Sonra derin nefesler aldığın dudaklarını oynatmıştın,"Kim Taehyungdan uzak dur."
Kim Taehyungu gayet yakından tanıyordum. Jungkook ona aşıktı. Taehyung konuşma engelliydi, bu yüzden kendini herkesten soyutlamıştı. Gerçi Jungkookla birlikteyken çok kez seni onun etrafında görmüştüm.
Sınır çizgilerinden birini ilk kez o zaman görmüştüm. Sen merhametini o kabuklarının altına gömmüştün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letters to the Night ×× YoonMin
FanfictionBu mektubu gülümseyişlerini saklayan geceye yazıyorum,