18.58

147 36 2
                                    

İlk kez tebessümüne şahit olduğum zaman.

Bunun üstüne iddiaya girerim ki ete bayılıyorsun. Pazartesileri hariç seni yemekhanede görmezdim. Çünkü pazartesileri kuzu şiş çıkardı. Bizim gibi kıçı kırık bir lise için lükstü ama sen okula harika sponsorlar sağlamıştın, sana istediğin her şeyi verecek insanlardan sadece kuzu şiş isteyecek kadar ne yaşamıştın Tanrı aşkına?!

Gerçekten asla aklıma gelmeyecek şeyler yapmakta üstüne yoktu Yoongi.

Mesela o gün. Sırf fizik dinlemek istemiyorsun diye yangın alarmını çalıştırmıştın. Sonra müdürün odasına gidip bir saat Bay Jang ın bağırışlarını dinlemiş, sonra baygın gözlerle odadan çıkıp, kapının önünde seni bekleyen Hoseoka bakmıştın.
"Öğle yemeğine inmemi yasakladı. Okuldan atsa daha iyiydi."

Etle aram yoktu ve açıkçası o günkü fizik ödevini de yapmamıştım. Ve Bayan Chiro çorba hakkımı fazladan iki kuzu şiş için kullanmama göz yummuştu. Eh,beni severdi.

Tabağımı alıp kendini daima kapattığın rutubetli müzik odası kılıklı yere gelmiştim orada müzik namına sadece senin piyanon vardı.

Tabağı beyaz tuşların üstüne koyduğumda bayık bakışlarını bana çevirmiştin.

"Fizik ödevim yoktu ve sen dersi sabote ederek beni kurtardın, fazladan iki tane alabildim ayrıca."

Donuk bakışlarına can gelmişti. Tam anlamıyla gözlerin ışıldıyordu. Düz dudaklarının kenarları yukarı kırılmıştı.

İlk defa birinin tebessümünde baharı görmüştüm Min ve bu kuzu şiş sayesindeydi.

Letters to the Night ×× YoonMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin