Johannes Bornlöf-Flight
Karşısı boş tahtarevallide saatlerce ağladığına şahit olduğum zaman.
Gerçekten tahmin edilemezdin. Okulda sürekli gözüme çarpardın mesela, biliyordum dikkat çekmekten nefret ediyordun canını sıkıyordu.
Gülümsemini gördüğümde dilim tutulmuştu mesela çünkü düz ince dudakların unutmuş gibiydi tebessümleri.Ama yalan söylemek yok Min, her gece ay tepede parıldarken ağladığına yemin edebilirdim. Çünkü gözlerinde ki hafif baygınlığın içinde ki kederi görmüştüm. Sınırların vardı sonra da kabuğun ve hepsinin ardında Min Yoongi vardı.
Günü hatırlamıyorum okullar kapanmak üzereydi.O günkü kadın gelmişti yine. Küfredişini duymuştum. Kadına ağza alınmayacak küfürler savurmuştu zehirli dilin. Bu doğru Min, parmaklarının aksine dilinden güzel şeyler duymamıştım.
Yine çökmüştün yoongi. O kızı yolladıktan sonra nasıl sarsıldıysan öyle sarılmıştın.
Çantanı yere koyup içinden büyük bir para destesi çıkarıp kadının yüzüne çarpmıştın.
Sonra koştun Yoongi.
Kaçtığın ne varsa peşinden geliyordu biliyorum ama sen koştun. Birkaç kez düştün asfaltta, asfalt dizlerini paramparça etti gördüm. Canımdan can kopardılar Yoongi.
Koşmaya devam ettin. Sonra durdun. Cıvıl cıvıl olması gereken ama ölüm kadar sessiz çocuk parkına baktın uzun süre.
Park eskiydi ama daima kalabalık olurdu biliyorsun. O gün Tanrı senin tarafındaydı Min,kırmızı boyası dökülmüş hafif pas tutmuş tahtarevalliye ilerlerken adımların dengesizdi. Omuzların daha çok çökmüştü, tilkilerin kuyruklarını birbirine bağlamıştı belli ki.
Aşağıda ki tarafa oturmak yerine yukarda kalan kısmı elinle aşağı çekip oraya oturdun.Yaşlı ceviz ağacının arkasından izlemiştim seni Min Yoongi. İlk duyduğum acı haykırışındı. Canından can koparmışlar gibi haykırmıştın. Kızıllık çoktan yerini hafif bir karanlığa bırakmaya başlamıştı. Üstelik yağmurda başlamıştı Yoongi.
İçli içli ağlıyordun, küçük bir oğlan çocuğu gibi. Arada burnunu çekiyordun. Yüzünü ellerinin arasına alıp hıçkırıklarını saklamaya çalışıyordun.
Islanmak umrunda değildi mesela.Ağlıyordun Yoongi. Belliydi bir şeyleri feda etmiştin.
Kaybettiklerini çok güzel uğurluyordun Yoongi çünkü sen ağlarken dahi güzellikler getiriyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letters to the Night ×× YoonMin
FanfictionBu mektubu gülümseyişlerini saklayan geceye yazıyorum,