Yazdığın tüm mektuplara cevap verdiğim zaman.
Her gün faturaları kontrol ettiğimi bilmeyen biri olarak bu mektupları posta kutuma sıkıştırman biraz aptallık Park Jimin.Ama aslını istersen mektupların başlığını sevdim ve bana gece demeni bir eşek şakası sayacaktım ama unutmuşum, gerçeği bilen tek dostum toprağın altına gireli baya oldu.
Her şeyden önce, az bahsetmişsin ama Taehyung şu güzel sesli arkadaşından hoşlanıyor.Bunun dışında beni takip etmenin, bana yemeğini vermenin, her gece yanıma gelmenin bir manası yok Park.
Çabalaman çok güzel,ama o tahtarevallinin öteki tarafında oturacak kişi sen ol istemiyorum. Oraya kimi oturtturduysam ya beni terk etti ya da beni yaratık olmakla suçladı.
Ben seni kurtaramam Jimin. Ama sen istemeden beni her seferinde kurtardın.
Ölmek istediğimden emin değilken beni o sudan sen çıkardın piyanoyla birlikte kendimi yakmaya kalktığımda orada öylece sen dikildin, kendimi o tepede vurmak istediğim her seferinde ellerini omzuna vurdun.
Sen geceye gündüzü çoktan vaad ettin.
Ama bil diye söylüyorum ben geceysem gün doğana kadar kimseyi göremem düşünsene ben geceyim o zifiri karanlık benim, görüşüm yok.
Omzumda ağladığın gece, benimle yan yana yürüdüğün tüm o gecelerde, beni öptüğün, sen istemeden uykuya kalıp omzumda uyuduğun ve sen hissetmeden senden öpücük çaldığım tüm o gecelerde seni görmezden gelmiyordum, seni gerçekten görmüyordum.
Ve komiktir Park Jimin bende sana sırılsıklam aşık oldum hemde geldiğinde gitmek zorunda kaldığım gündüze aşık oldum.
Ve seni bir tek o zaman görüyorum, o zaman tanır gibi oluyorum, o zaman gerçekten görmezden gelmek zorunda kalıyorum.
Sanırım seni görebilme ihtimaline aşık oldum ama tüm yazdıklarını okuyunca fark ettim Park Jimin, ben bana getirdiğin görüşe aşığım.
Tüm o gecelerde iki gözümün görmek istediği, çabaladığı şey sensin ama bir haberim var Jimin, yapamazlar.
Gece körlüğüm var Park Jimin. Tüm o gecelerde yanında yürüdüğüm, omzunda uyuduğum, öptüğüm, öpüldüğüm adamı hiçbir gecede görmedim ama tanıdım.
O ışığı gün doğmuşken bile ayırt ederdim.
Kısacası, bu mektubu masanda bulduğunda kaçmanı değil seni görebildiğim tüm bu vakitte gözümün önünde olmanı istiyorum.
Böylece her gece bankta otururken öptüğüm dudakları hayal etmekle kalmam.
Ve düşünsene Jimin, beni öpmüştün. Öyle basit ve klasik bir olay gibi duruyor ama sen beni dudaklarınla mühürlemiştin. Beni öpmüştün.
- Gecen, Min Yoongi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letters to the Night ×× YoonMin
FanfictionBu mektubu gülümseyişlerini saklayan geceye yazıyorum,