Kochani to już ostatni rozdział mojej książki, ale nie martwcie się. Będzie kolejna część😉
*Rok później*
Przez ten rok nie wydarzyło się nic szczególnego. Nasi bohaterowie skończyli już 3 liceum. Każde z nich zdało maturę. Byli szczęśliwi. Przed wyjazdem na studia jednak spotkali się w pizzerii, na ostatnie spotkanie.
Zamówili sobie coś do jedzenia, a do tego wino. Tak na prawdę Maja nie miała 18 lat, ale nikt jej o to nie pytał.
- Wznieśmy toast za... Za...- Jąkała się Maja.
- Za zdaną maturę i to, że dostaliśmy się na wymarzone studia.- wtrąciła Hania.
- Tak właśnie.- powiedziała rozbawiona Maja i podniosła kieliszek do góry.
- Zdrowie!- powiedzieli wszyscy razem.
- Ej Maja nie powiedziałaś mi gdzie idziesz na studia.- Powiedziała Hania udając obrażoną.
- Przecież Ci mówiłam. Ty też mi nie powiedziałaś.
- Powiedziałam.- wybuchnęli śmiechem.
- No to wszyscy powiedzmy jeszcze raz.- Maja- Ja idę do Krakowa na studia laboratoryjne.
- A ja do Lublina na studium medyczne.- Dodała Hania.- A ty Mateusz?
- Ja idę do Lublina na prawo.
- Będziemy mieli do siebie blisko skarbie.
- No jasne myszeczko.- pocałował ją.
- Moglibyście nie w miejscu publicznym?- zaśmiała się Maja.- Antek, A ty?
- Do Krakowa na ekonomię.
- Mój kochany. Poszedł do Krakowa tylko po to by być tam gdzie ja.- Powiedziała Maja tuląc się w jego tors. - Wynajmujemy razem mieszkanie u mojego wujka.
- Ej tylko, żebym za niedługo nie była ciocią. - zaczeła śmiać się Hania.
- Nie bój się. Jak już to po ślubie. No nie Antoś?
- A jak mój misiu.- powiedział Antek po czym pocałował Dziewczynę.
- Nie wiem jak przeżyje rozstanie z wami.- powiedziała Hania ze smutną miną.- znamy się od zerówki Maja, a z Antkiem od 3 klasy. Do tej pory się lubimy, kochamy i wogóle. - Jedna łza spłynęła po jej policzku.
- Ja też nie wiem.- Maja również miała w oczach łzy. Przytulili się w trójkę. Mateusz dołączył do nich. Dziewczyny nie trzymały dłużej płaczu. Antek również miał w oczach łzy, ale szybko je przetarł.
Następnego dnia każde z nich miało wyjechać. Przyjaciele jeszcze raz się pożegnali.
- Pa Haniu. Będziemy rozmawiać codziennie wieczorem przez kamerkę. W wakacje, ferie będziemy do siebie przyjeżdżać. Nie zapomnimy o sobie. Pamiętaj o mnie pa- powiedziała czule przytulając przyjaciółkę.
- Pa Maja. Kocham was.
- My ciebie też- Dopowiedział Antek.Tak oto cała czwórka wyjechała na studia. Jak potoczą się ich dalsze losy? Jak będzie wyglądało ich życie? Co się wydarzy na studiach? Czy będą dalej razem? Wszystkiego dowiecie się już wkrótce w nowej części mojej książki ,,Na Zawsze". Co prawda nie osiągnęłam tego co chciałam. Chodzi mi o wyświetlenia i gwiazdki, ale i tak jestem szczęśliwa z tego co mam. Dziękuję wam serdecznie i zapraszam na ciąg dalszy❤❤❤
CZYTASZ
Na Zawsze (Zakończone)
Teen FictionHistoria o trójce przyjaciół . Maja ,Hania i Antek. Maja i Hania przyjaźnią się już od zerówki. Nie mogą bez siebie żyć. Antek dochodzi do nich w 3 klasie. Na początku im dokucza ,ale nienawiść przeradza się w przyjaźń ,a potem w miłość. Kto z kim b...