Randka

47 14 3
                                    

Następnego dnia Hania była bardzo szczęśliwa. Po szkole szybko przebrała się w najładniejszą sukienkę. Krótka, purpurowa i obcisła. Miała mały dekolt. Do tego założyła ciemno-fioletowe buty na małym obcasie. Wyglądała obłędnie. Z Michałem umówiła się w parku. Kiedy dziewczyna przyszła na miejsce Michał już był na miejscu. Wyglądał bardzo poważnie. Założył granatową koszule, Dżinsy i pantofle. Włosy miał postawione na żel. Hania przyjrzała się mu chwile i podeszła do niego. Przywitali się całując się w policzek.

- Hej. Pięknie wyglądasz.- Powiedział z uśmiechem Michał.

- Dziękuję. Ty również.- Zaczerwieniła się.- No to ... co robimy?

- Może chodźmy do kina słyszałem ,że dzisiaj ma lecieć świetny film.

- Okej.

Film ,na który poszli to horror ,,Klątwa". Hania nie za bardzo lubiła horrory. Kiedy był naprawdę straszny moment Hania przytuliła się do Michała. Michał zachwycony horrorem także przytulił Hanię. Kiedy film się skończył Hania i Michał wyszli i poszli do zupełnie pustego parku. Siedli obok fontanny i rozmawiali o filmie.

-Nigdy więcej nie pójdę z tobą do kina.- Zaśmiała się.- No chyba, że ja wybiorę film.

-O nie, nie ma mowy. Nie pójdę na komedię romantyczną.- Również się zaśmiał.

Nastała cisza .Ich twarze dzieliło tylko kilka centymetrów. Hania czuła jego oddech na swojej skórze. Michał czuł jej piękny zapach perfum. Nagle zapragnęli, żeby przestały ich dzielić centymetry. W końcu pocałowali się. Kiedy po długim czasie przestali. Hania powiedziała:

-Michał kocham Cię! Odkąd Cię zobaczyłam.

- Ja Ciebie też.

Nastolatki znów się pocałowali. Uznali, że zostaną parą. Michał odprowadził Hanię na dworzec autobusowy. Na pożegnanie pocałowali się i umówili na następny dzień.

Następnego dnia Hania opowiedziała Mai o wczorajszym wydarzeniu. Maja była szczęśliwa, że przyjaciółka ma chłopaka i nie jest sama.


Hejka. Wiem, że ten rozdział jest krótki, ale nie miałam pomysłu na napisanie więcej. Proszę o zostawienie komentarzy i gwiazdek. Może macie jakieś fajne pomysły na dalszy ciąg? Następny rozdział już jutro. ;)

Na Zawsze  (Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz