Tavsiye Defteri

37.5K 895 89
                                    

Öncelikle yıllardır bu anı beklediğimi söylemek istiyorum. Sonunda liseden mezun olmuş tecrübeli biri olarak sanırım bu tarz bir projeyi uygulayabilirim. Ben liseye ilk başladığım zamanlarda harıl harıl ders çalışmak yerine, lise de nasıl davranmam konusunda bana yardımcı olacak tavsiyeler arıyordum. Buldumda. Hepsinin çok yardımı oldu. Ben gördüm geçirdim. Bu yolculuğa hazırlananlara da yardımcı olmak istiyorum.

Bu kitapta kendi hayatımdan da örnekler vererek derlediğim ''lise tavsiyeleri''ni paylaşacağım. Umarım liseye yeni başlayacaklar için yardımı dokunur. Biraz olsun içinizi rahatlatır.

Kitapta yer alan bütün bölümleri , bütün yazıları, bütün önerileri kısaca her şeyi oturup, üstünde uzun uzun düşünerek, - içinde bulunan birkaç bilindik espiri dışında- hiçbir şeyi çalıntı yapmadan, elimden geldiğince sizin için eğlenceli bir hale getirerek yazmaya çalıştım. 

Daha önce Wattpad de bu tarz bir kitap görmedim. Yani Lise tavsiyeleri ile ilgili kitaplar var ama ne almanız gerektiğini sadece ismini söyleyerek yazmışlar. Ben konuyu biraz daha açıp, aklıma gelen fikirlerle süsleyip size sunuyorum.

Ayrıca sormak istediğiniz başka şeyler varsa sorabilirsiniz,  mesaj atabilirsiniz. Çekinmeyin! :)

Liseye HoşgeldinizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin